quote:Op maandag 19 juni 2023 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over nadenken.
[ afbeelding ]
Je moet een gegeven date niet in de mond kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kan makkelijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
is natuurlijk wel twijfelachtig of een puur platonische vriendschap tussen man en vrouw kan
Bal, shut up!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
is natuurlijk wel twijfelachtig of een puur platonische vriendschap tussen man en vrouw kan
Ok bitterbaudetquote:Op maandag 19 juni 2023 11:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Hoeft niets te betekenen. Kan ook nog 4 jaar duren voor je in de gaten hebt dat je dr leuk vindtquote:Op maandag 19 juni 2023 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Het is gewoon wandelen. Straks word ik nog zenuwachtig.
Ow ja dan gaat het hard.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik tel de vrouw/vriendin ook als aanhang
En ja, afspreken is lastig. Wat dat betreft was dit wel ideaal.
speelhoekje en trampoline voor de kinderen en de volwassenen konden rustig loungen
ja werk er pas 2 wekenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben al wel verder dan jij met hapje.
ja, maar de gesprekken gaan over wie wel of niet nog een luier nodig heeft enzovoorts haak ik ook wel een beetje afquote:Op maandag 19 juni 2023 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja dan gaat het hard.
Als de kinderen zichzelf kunnen vermaken, ben je al halverwege.
Nah.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ? Denk je niet dat een van de 2 altijd op meer hoopte bij het eerste contact?
"Ik niet!"quote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar de gesprekken gaan over wie wel of niet nog een luier nodig heeft enzovoorts haak ik ook wel een beetje af
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werk er pas 2 wekenen mijn interesse is absoluut niet platonisch
Ik nietquote:Op maandag 19 juni 2023 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het soms verkeerd ingeschat maar achteraf bleek bijna altijd dat er meer werd gehoopt
ja denk ik wel , hij komt niet oppervlakkig over en is ook rustig.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]Denk je wel dat je goede gesprekken met 'm kunt hebben?
Nee, klopt. Nogal druk met van alles. Ik spreek 'm vooral via WA.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie hem al een tijd niet meer posten
Equote:Op maandag 19 juni 2023 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het scheelt wel als de kinderen zichzelf kunnen vermaken, de ene van m'n tantezeggers vermaakte zich prima door rondjes te rijden op de nieuwe fiets, de andere was vooral druk met dinosaurusnamen zeggen/leren. Oftewel, tante IJs zat met een dinoboek op schoot om een favoriete dino uit te zoeken en alle namen moesten voorgelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |