Gebeurde in de MotoGP vanmiddag ook, Pramac dat Ducati kloptequote:Op zondag 18 juni 2023 20:37 schreef Tijn het volgende:
Gênant weer om als fabrieksteam door een klantenteam ingehaald te worden op de baan.
Water is nat. Maar Alonso is hem voorbij.quote:
Denk eerder andersom. Ze konden moeilijk Norris straffen en Lewis niet, dus dan maar beide nietquote:Op zondag 18 juni 2023 20:38 schreef Nizno het volgende:
NOR geen actie dus dan wordt het HAM ook geen straf
Uhuh.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:37 schreef Nober het volgende:
Alonso is er voorbij dus geen penalty meer nodig.
Volgende keer gewoon niet remmen dus. De stewards werken zo gevaarlijke situaties in de hand.quote:
Nogal ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Lag het aan mij, of zat Hamilton gigantisch te slapen toen Alonso hem inhaalde?
zou kunnen maar ik heb geen melding gezien van Lewis en wel van Norrisquote:Op zondag 18 juni 2023 20:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk eerder andersom. Ze konden moeilijk Norris straffen en Lewis niet, dus dan maar beide niet
Precies dit, ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef Tekaschi het volgende:
Ja hoor, ook norris eerst melden. Lewis gaat niks krijgen en het geluk voor norris dat het Lewis ook overkwam.
Er werd ook niet geremd, alleen wat gestuurd. Je ziet de toeren nog volop in de pitlimiter, dus geen sprake van remmen.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon niet remmen dus. De stewards werken zo gevaarlijke situaties in de hand.
De Vries is gewoon een gigantisch goede verdedigerquote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gasly gaat ook als een warm mes door de boter. /s
Niet 30 seconden vooruit rijden op de rest is lastig hey...quote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
die redbull hielp nietquote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
Ze raken elkaar niet en Alonso hoefde volgens mij niet eens te remmen lolquote:Op zondag 18 juni 2023 20:38 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat mag je niet vinden, Hamilton moet straf
Trein van auto's helemaal van Piastri tot aan Sjorsquote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Vries is gewoon een gigantisch goede verdediger
Klopt, kun je aan de toerenteller wel zien op het stuurquote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze raken elkaar niet en Alonso hoefde volgens mij niet eens te remmen lol
Die van Hamilton kwam hier nog langs.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou kunnen maar ik heb geen melding gezien van Lewis en wel van Norris
Ben je nu sarcastischquote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt, kun je aan de toerenteller wel zien op het stuur
Dit was gewoon unsafe release, althans in eerdere situaties was het altijd wel zoquote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Er werd ook niet geremd, alleen wat gestuurd. Je ziet de toeren nog volop in de pitlimiter, dus geen sprake van remmen.
ze motten nog een stop maken....quote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef PS. het volgende:
Ik denk dat Ferrari Hammie ook nog wel voorbij gaan.
ben je weer dronkenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit was gewoon unsafe release, althans in eerdere situaties was het altijd wel zo
Regels schijnbaar per deze race veranderd
Nee, wanneer ze op de pitlimiter rijden zie je alle lampjes branden (omdat hij in de begrenzer zit) wanneer ze remmen zijn de lampjes weg.quote:
Ik verwacht niet dat die volgend seizoen nog in de F1 rijdt.quote:
Beetje vaag het incident waarbij Kevin de plek terug moest geven gebeurde later.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:37 schreef Nober het volgende:
Alonso is er voorbij dus geen penalty meer nodig.
Mercedes ziet er gewoon goed uit. Foutje waardoor Hamilton werd ingehaald en foutje waardoor Max direct weg reed na de safety car.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef PS. het volgende:
Ik denk dat Ferrari Hammie ook nog wel voorbij gaan.
Op een naquote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
In rondje 35 heeft Verstappen de op een na langste streak ooit aan de leiding gereden met 251 rondjes. Ter info.
Ohja die moeten nog natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 20:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Mercedes ziet er gewoon goed uit. Foutje waardoor Hamilton werd ingehaald en foutje waardoor Max direct weg reed na de safety car.
En Ferrari super strategie moet zo naar binnen
De under investigation wel jaquote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die van Hamilton kwam hier nog langs.
Jawel hoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze raken elkaar niet en Alonso hoefde volgens mij niet eens te remmen lol
ja plan a b c d vielen opquote:
Die hebben een regenradar van Ali-expres denk ik.quote:
De regel dat Hamilton niet gestraft wordt is niet veranderd.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit was gewoon unsafe release, althans in eerdere situaties was het altijd wel zo
Regels schijnbaar per deze race veranderd
De Lewis strategiequote:
Geen ge 'ja maar' idd, gewoon Nee ik blijf buiten.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari wil pitten, maar Sainz wil terecht nog niet
Is ook belangrijk dat je zo iemand hebt, aan ja-knikkers heb je niks.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Engineer van Max is echt een held, Max blijft zeuren over de banden en hij zegt gewoon "we got the message by now, head down, focus".
Gewoon een zeurkousquote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Engineer van Max is echt een held, Max blijft zeuren over de banden en hij zegt gewoon "we got the message by now, head down, focus".
Spaghetti-management.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Die hebben een regenradar van Ali-expres denk ik.
Ja echt perfecte combinatiequote:Op zondag 18 juni 2023 20:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is ook belangrijk dat je zo iemand hebt, aan ja-knikkers heb je niks.
Het is Ferrari als ze nu straks gaan pitten bungelen ze achteraan.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:43 schreef Abdus18 het volgende:
je stopt als Ferrari zijnde toch minimaal met 1 auto tijdens de SC...
quote:
"niet zeuren, rijden".quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
nait soezn deurbroeznquote:
Nope. Maar de stem van Lambiase en Horner lijken wel op elkaarquote:
Is dat niet gewoon Horner zelf?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Prima, want Max loopt nog steeds uitquote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Toch heel anders dan die "We're so sorry, Lewis"-reacties van Mercedes altijd.quote:
Nee, Christian heeft een nog nasaler stemgeluid, het is GPquote:
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Maar de stem van Lambiase en Horner lijken wel op elkaar
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:48 schreef DKUp het volgende:
Switch Red
Switch Red
Code X
Not Box
Stay Out
Stay Out
![]()
Was weer prachtig
Het was Lambiase inderdaadquote:
Slim!quote:Op zondag 18 juni 2023 20:49 schreef SiGNe het volgende:
Als Alo en HAm no gmoeten pitten dan kan Max ook nog pitten en winnen
Ach ja, waar kenden we da ook weer vanquote:Op zondag 18 juni 2023 20:46 schreef PS. het volgende:
Ja Max, elke race weer klagen over de banden, maar gewoon met 20s winnen.
Ook als Albon (finale 2021)quote:Op zondag 18 juni 2023 20:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
GP ja, klinkt soms echt als Horner, maar is gewoon GP
Waarom ben jij 30 seconden eerder dan ikquote:Op zondag 18 juni 2023 20:50 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 10 INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) UNDER INVESTIGATION - DRIVING UNNECESSARILY SLOWLY
Geen straf, is al geweest.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:50 schreef StephanL het volgende:
Nog nog gehoord over unsafe relase van Hamilton toch?
Jawel, no further action.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:50 schreef StephanL het volgende:
Nog nog gehoord over unsafe relase van Hamilton toch?
Zesde, toch weer 8 puntjes LOLquote:Op zondag 18 juni 2023 20:51 schreef DKUp het volgende:
Perez valt weer terug hardere banden dan Charlie en Carlos na 34 ronden
https://f1.tfeed.net/live#quote:Op zondag 18 juni 2023 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom ben jij 30 seconden eerder dan ik
Max wil de bochten wel eens anders nemen dan veel van de coureurs en daar ligt natuurlijk nog niet genoeg rubber.. gok ik.quote:
Beide acties zijn penalty waardigquote:Op zondag 18 juni 2023 20:54 schreef Evenstar het volgende:
Eerst actie vond ik Magnussen wel erg lomp verdedigen. Tweede actie duidelijk de Vries die het niet snapt
zomerquote:Op zondag 18 juni 2023 20:54 schreef Breekfast het volgende:
Raakt De Vries in de zomerstop al zijn zitje kwijt of na dit seizoen denken jullie?
Zomerstopquote:Op zondag 18 juni 2023 20:54 schreef Breekfast het volgende:
Raakt De Vries in de zomerstop al zijn zitje kwijt of na dit seizoen denken jullie?
Tsunoda is ook niet veel soeps vandaag.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:54 schreef Breekfast het volgende:
Marko wilde geen Mercedes coureur. Tost wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Heeft Marko al geprobeerd, maar Toto stak daar een stokje voor
Als Viaplay zijnde zou je toch beter moeten kunnen iddquote:Op zondag 18 juni 2023 20:54 schreef rotaderp44 het volgende:
Viaplay weer erg veel foute en domme uitspraken dit weekend....
Dat zou een uitstekende keuze zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 20:56 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er is vast wel een red bull junior?
Die Lawson oid?
Op de vries?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Dat gehaat begint treurige vormen aan te nemen.
Volgens jouw theorie kan dit niet eens, gezien Norris een Brit isquote:Op zondag 18 juni 2023 20:56 schreef Nattekat het volgende:
als zijnde jaquote:Op zondag 18 juni 2023 20:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als Viaplay zijnde zou je toch beter moeten kunnen idd
Ik moet er een keer naar luisteren en zit me echt op te vretenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:54 schreef rotaderp44 het volgende:
Viaplay weer erg veel foute en domme uitspraken dit weekend....
Unsportsmanlike behaviour.quote:
Ricciardo kan ook nog.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou een uitstekende keuze zijn
Maar ik verwacht dat Nyck het seizoen gewoon afmaakt
welk gehaat ?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Unsportsmanlike behaviour.quote:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 4 (NOR) - UNSPORTSMANLIKE BEHAVIOURquote:
Genoeg ruimte voor een pitstopquote:Op zondag 18 juni 2023 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ze gaan Sainz voor Leclerc laten eindigen
Bewust trager rijden zodat ze een dubbele pitstop konden uitvoeren (is de theorie op Sky)quote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Unsportsmanlike behaviour.
Geen idee wat er gebeurd is.
field ophouden door extra langzaam te rijden in de safety car situationquote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja die melding zag ik ook.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Denk dat die straf minder zwaar is dan de gevolgen van als ie dat niet had gedaanquote:Op zondag 18 juni 2023 20:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
field ophouden door extra langzaam te rijden in de safety car situation
Ik vind hem ook geen topper, maar heb ook niks tegen hem. Tweede actie was gewoon dom, maar overkomt meer mensen. Shit happens.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hier doen we enkel mee met de hatende meute
Van wie zouden ze dat toch hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:59 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Bewust trager rijden zodat ze een dubbele pitstop konden uitvoeren (is de theorie op Sky)
Te langzaam rijden tijdens de saftey om achterblijvers op te houdenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
wat HAM en Bottas al tig keren gedaan hebben de afgelopen jaren ?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
field ophouden door extra langzaam te rijden in de safety car situation
Ricciardo gaat sowieso niet naar AT. Dat wil hij zelf niet. Hooguit als reserve om een keer in te vallen mocht het nodig zijn, als de normale reserves er niet zijn.quote:
Mercedes krijgt nooit strafquote:Op zondag 18 juni 2023 21:00 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
wat HAM en Bottas al tig keren gedaan hebben de afgelopen jaren ?
zonder enige straf
Yup.quote:
Misschien heeft rb gewoon niet de beste auto maar is Max zo belachelijk goed. De merc dominante jaren was het altijd 1-2 merc totdat max in die RB kwam.quote:
Wat?quote:
Kon me ook niet herinneren dat dit strafbaar is.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:00 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
wat HAM en Bottas al tig keren gedaan hebben de afgelopen jaren ?
zonder enige straf
Te lang op hard gereden en teveel tijd verloren tov de kop. zal misschien de Ferraris nog in kunnen halen maar de rest wordt lastigquote:
gras is groenquote:
Alles achter hem is nog een keer gestoptquote:
En meteen de snelste ronde.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:01 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Misschien heeft rb gewoon niet de beste auto maar is Max zo belachelijk goed. De merc dominante jaren was het altijd 1-2 merc totdat max in die RB kwam.
Onsportief.quote:
Hij was echt niet blij met de harde banden.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:03 schreef Perox het volgende:
Ik vraag ne af of dat de goede keuze is, medium.
Mja, kan het me voorstellen hoor. Weinig spanning zo.quote:
En hij moet nog een keer stoppen.quote:
Ik hoop echt dat het lukt.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:05 schreef Evenstar het volgende:
Perez zou met gemak nog podium moeten halen als hij half de coureur was die hij denkt dat hij is.
Nee hoor als Ferrari het kan dan is voor max een eitje.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
27 rondjes op medium uitrijden wordt een uitdaging
laat hem in elk geval maar naar p4 komen. als hij dat haalt dan heeft hij zn hoofd eindelijk uit zn reet gehaaldquote:Op zondag 18 juni 2023 21:05 schreef Evenstar het volgende:
Perez zou met gemak nog podium moeten halen als hij half de coureur was die hij denkt dat hij is.
57 ronden op hard lijkt me iets te optimistisch.quote:
11 Miamiquote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
In rondje 35 heeft Verstappen de op een na langste streak ooit aan de leiding gereden met 251 rondjes. Ter info.
maar sainz haalt hem niet inquote:
Nee.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:08 schreef YellowBlacks het volgende:
Ben benieuwd of de Ferrari's nog een keer gaan pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |