Dat is waar maar we weten niet wat ze allemaal besproken hebben, ze werden vaak niet getoond.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nog niets he, in principe bedonderd hij niemand. Hij weet niet eens zeker of ze weg is bij haar vriend
Maar als echt om iemand geeft ga je inderdaad niet met een ander hatsflatse
Ze zeiden dat eerst en daarom dacht ik van er klopt iets niet. Ik vond ook dat het vlees er zo licht uitzag en rundvlees is veel donkerder.. verkeerd begrepen dus..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was varkens sate niet de côte de boeuf
Ik ook niet hoor en ik kan mij er ook niet zo druk om maken.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar maar we weten niet wat ze allemaal besproken hebben, ze werden vaak niet getoond.
Wie weet horen we het ooit nog als het is afgelopen. Ik ga er iig niet naar zoeken dus dan moet het op fok in bepaalde topics te lezen zijn.
Ik blijf het vreemd vinden hoe Jasper het nu benoemd. Toen ze wegging heeft ze gezegd er alles aan te doen dat het weer goed komt met haar vriend.. desnoods blijf ik hem stalken totdat hij mij terugneemt. Ook Jasper gaf aan tegen de andere bewoners dat hij echt hoopte en wilde dat het goed zou komen met Wanda en haar vriend.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar maar we weten niet wat ze allemaal besproken hebben, ze werden vaak niet getoond.
Wie weet horen we het ooit nog als het is afgelopen. Ik ga er iig niet naar zoeken dus dan moet het op fok in bepaalde topics te lezen zijn.
Als hij niet de fout in wil gaan kan hij dat maar beter doen..quote:Op zondag 18 juni 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Denk je dat het van twee kanten komt vraagt Moraima
Maakt mij niet uit of het van twee kanten komt van mij kant komt het wel zegt hij
Hij is in bed gaan liggen omdat hij zich niet wil frustreren
DOet hij wel goed aan, maar voor de streamers is het wel leuker als hij het nie tdoetquote:Op zondag 18 juni 2023 20:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als hij niet de fout in wil gaan kan hij dat maar beter doen..
Het is iig allemaal raar omdat we gewoon niet alles te horen krijgen en ik vermoed ook regelmatig dat ze achter iets te horen krijgen soms.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden hoe Jasper het nu benoemd. Toen ze wegging heeft ze gezegd er alles aan te doen dat het weer goed komt met haar vriend.. desnoods blijf ik hem stalken totdat hij mij terugneemt. Ook Jasper gaf aan tegen de andere bewoners dat hij echt hoopte en wilde dat het goed zou komen met Wanda en haar vriend.
Nu hoor je hem continu zeggen dat hij thuis iemand heeft zitten waar hij helemaal voor gaat. Van de week zei hij ook nog tegen iemand dat hij nu buiten een vriendin heeft.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat er achter of iets tegen hem gezegd is of dat hij een bericht heeft gehad van Wanda.
En ze heeft zát controleurs die het in de gaten houdenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Er is maar 1 iemand en die is buiten en daar ga ik voor.
Moraima schiet in de lach, ik zie je zo liggen met die strik en je ogen dicht lacht ze
Er is er maar een en dat is zij, zegt Jasper
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze heeft zát controleurs die het in de gaten houden
[ afbeelding ]
Dat gaat hem niet meer worden vrees ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wanneer gaat die Zoe nu eens in de fout voor gele kaart #2
1 mag leren en 1 mag lezenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Oeh... Lezen in bed... was daar ook niet wat mee?![]()
[ afbeelding ]
het lijkt ook wel of ze het daarom doet, Zoe idemquote:Op zondag 18 juni 2023 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Oh gelukkig een wissel op stream 1 naar de keuken waar andere mensen wel de boel aan het opruimen zijn.
Nou Wendy weet ook weer waar ze staatquote:Op zondag 18 juni 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOet hij wel goed aan, maar voor de streamers is het wel leuker als hij het nie tdoet
O daar hebben Wendy die komt zijn strikje afdoen
Ik ben geen klein kind he zegt hij
Dat denk ik ook wel. Het zal allemaal niet uitgebreide informatie zijn want anders hadden ze zich allang een keer versproken maar dat ze soms iets horen is wel duidelijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is iig allemaal raar omdat we gewoon niet alles te horen krijgen en ik vermoed ook regelmatig dat ze achter iets te horen krijgen soms.
Ze hebben ook nog gewoon de dagelijkse corvee.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
Oh gelukkig een wissel op stream 1 naar de keuken waar andere mensen wel de boel aan het opruimen zijn.
Ze mogen toch wel lezen op bed voor het slapen gaan? Sasha en Bern doen waarschijnlijk net of ze al naar bed gaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haha, wie leert er en wie leest.. Is "De verslaving voobij" leest of lesmateriaal?
Snap ik, maar waarom Rupie savonds laat niet mag lezen in bed is meten met twee maten.. is er een LeesAvondKlok ingesteld wat we niet weten?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel lezen op bed voor het slapen gaan? Sasha en Bern doen waarschijnlijk net of ze al naar bed gaan.
Ja dat snap ik dan ook niet..quote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom Rupie savonds laat niet mag lezen in bed is meten met twee maten.. is er een LeesAvondKlok ingesteld wat we niet weten?
En de rest is aan het opruimen.quote:
Denk dat het ook beter is dat hij lekker in bed blijft liggen die tandenstoker moet dan wel uit zijn mond. Had ik niet gezienquote:Op zondag 18 juni 2023 20:26 schreef lojanda het volgende:
Marciano wil dat Jasper uit zijn bed komt en gaat er naartoe.. Jasper is er niet blij mee en begint bozig te worden.. ik vind het ook wel gevaarlijk want hij heeft nog steeds een tandenstoker in zijn mond terwijl hij ligt.
Kom er uit zegt Marciano het is pas zes uurquote:Op zondag 18 juni 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het ook beter is dat hij lekker in bed blijft liggen die tandenstoker moet dan wel uit zijn mond. Had ik niet gezien
Wendy Babette en Erik zijn aan het afwassen en Sasha en Bern en Jasper liggen op bed. Waar de andere zijn weet ik niet, die hebben waarschijnlijk hun snor gedrukt.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Janet, Mirthe, Isaak en Marciano zie ik opruimen buiten
Dat ze het niet even gezamenlijk aanpakken snap ik nooitquote:Op zondag 18 juni 2023 20:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy Babette en Erik zijn aan het afwassen en Sasha en Bern en Jasper liggen op bed. Waar de andere zijn weet ik niet, die hebben waarschijnlijk hun snor gedrukt.
Ahh Jasper is toch uit bed gekomenquote:
Er zijn er een aantal die echt nog helemaal niets hebben gedaan vandaag.. jammer.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze het niet even gezamenlijk aanpakken snap ik nooit
Ha hij is er toch maar uit gekomen. En gelijk aan het werk zie ik. `Ik had het Marciano even laten uitzoeken als ik hem was.quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha hij is er toch maar uit gekomen. En gelijk aan het werk zie ik. `Ik had het Marciano even laten uitzoeken als ik hem was.
Hij baalt echt van Marciano nu.. je ziet hem denken laat me met rustquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef engine het volgende:
Jappie gaat zo slapen. Jappie blijft wakker. Jappie gaat zo slapen.
Die korte broek van Erikquote:Op zondag 18 juni 2023 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Von je het leuk?
Ehhhhjaaa....Maar op bepaalde momenten niet zo toen de muziek af en toe wat hard gezet werd....![]()
[ afbeelding ]
Ik zie imi ook altijd lezen in bedquote:Op zondag 18 juni 2023 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik, maar waarom Rupie savonds laat niet mag lezen in bed is meten met twee maten.. is er een LeesAvondKlok ingesteld wat we niet weten?
Even later dook nummer drie er opquote:Op zondag 18 juni 2023 20:37 schreef engine het volgende:
Hier twee personen die het erg leuk vonden.
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op zondag 18 juni 2023 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dat spul uit die zakken ruikt naar rottend vlees, dat is om de vliegen dus te lokken. Hoor de bewoners er al een paar dagen over klagen dat het stinkt daar.
Ja en ik heb Rupert al een paar keer die zakken zien controleren maar de vliegen duiken er niet echt snel in volgens mij.quote:
Ze gaat bij die kubus zitten en roept naar Marciano dat hij doekjes moet gaan halen., wtfquote:
Deed ie dat, ik wissel heel de tijd het geluid dus krijg niet alles mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef engine het volgende:
Jappie moet even tellen om af te koelen. Half minuutje ofzo
Blehhh daar kan ik nou echt rillingen van krijgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ik heb Rupert al een paar keer die zakken zien controleren maar de vliegen duiken er niet echt snel in volgens mij.
Isaac schuift een bankje op en Zoe gaat stijf naast m zittenquote:
Niet genoeg om agressief te worden denk ik. Aangeschoten, Jasper is meer aangeschoten/dronken.quote:
Daarom zei Marciano net dat Wendy wakker moest blijvenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet genoeg om agressief te worden denk ik. Aangeschoten, Jasper is meer aangeschoten/dronken.
Komt omdat `Marciano heeft gezegd dat Jasper een playboy isquote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
Het lijkt wel of ie ruzie wil met Marcia. Tegendraads doet ie tegen hem en grof.
Ik denk het, ik heb niet heel de middag bij gehouden wie wat allemaal gedronken heeft, kan nu ook niet mijn vinger er op leggen hoe de sfeer nu is daar, er hangt iets in de lucht zeg maar.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom zei Marciano net dat Wendy wakker moest blijven
En daar maakt Jasper zich dan zo druk om, lol, afijn ik snap het dan nu, waarom Jasper zo doet, het gedrag zelf daardoor snap ik weer niet, beter playboy genoemd worden dan slet van de loods, toch?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt omdat `Marciano heeft gezegd dat Jasper een playboy is
Ik heb niets mee gekregen, dus probeer me een beeld te vormenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk het, ik heb niet heel de middag bij gehouden wie wat allemaal gedronken heeft, kan nu ook niet mijn vinger er op leggen hoe de sfeer nu is daar, er hangt iets in de lucht zeg maar.
Vermoedelijk omdat Marciano maar door bleef gaan. Jasper is toen in bed gaan liggen maar Marciano kwam hem halen om op te ruimenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daar maakt Jasper zich dan zo druk om, lol, afijn ik snap het dan nu, waarom Jasper zo doet, het gedrag zelf daardoor snap ik weer niet, beter playboy genoemd worden dan slet van de loods, toch?
Succes ermee dan. Sfeer is raar iig.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niets mee gekregen, dus probeer me een beeld te vormen
Zoe wurmt zich tussen Isaac en Jasper in nadat ze het zand van de voeten van Jasper heeft geveegd.
Aha. Ok. Ik begrijp hem beter nu.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoedelijk omdat Marciano maar door bleef gaan. Jasper is toen in bed gaan liggen maar Marciano kwam hem halen om op te ruimen
Het gaat echt nergens overquote:Op zondag 18 juni 2023 21:11 schreef engine het volgende:
Het gaat over dat Jasper een waterpistool tussen iemand haar benen heeft gelegd.
Playboy
Marciano is al een tijdje bezig `Jasper te ‘ voeden’.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over
Jasper heeft er de pest over in en Marciano voedt het nog wat extra.
Was vanmiddag gezellig daarquote:
Ze zouden zo nog met een kampvuurtje samen gaan zittenquote:Op zondag 18 juni 2023 21:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had verwacht dat met gezellige lichtjes in het donker het feestje echt zou beginnen.
Ja, hij is echt vervelendquote:
quote:
quote:
Ze heeft er speciaal haar hoed voor opgezetquote:
Haha ja, ze denkt zeker dat het dan minder op beeld komt of zo.... .quote:Op zondag 18 juni 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft er speciaal haar hoed voor opgezet
Even proevenquote:
Ja incognito ofzoquote:Op zondag 18 juni 2023 21:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haha ja, ze denkt zeker dat het dan minder op beeld komt of zo.... .
AA.quote:
ja want ze moest er drie voorproeven, het hele glas en toen nog een paar tussendoor en bier, maar dat was ook om te laten zien hoe sterk ze was en er niet ook bij ging roken vertelde ze Erik. Ze geloofd t ook echt wat ze zegtquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 21:58 schreef schizolientje het volgende:
weer een inhoudsloos gesprek over extensions en andere leeghoofden onderwerpen Vanmorgen hoorde ik Babette nog tegen Zoe zeggen dat het er op leek dat ze kwam solliciteren voor een rol in de Adams family
quote:
Jaquote:
Omdat anderen al met Mirthje liggen ?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:08 schreef schizolientje het volgende:
wel leuk groepsknuffelen en Erik werd er bij uitgenodigd maar komt niet
Die kubus wil ik ook wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:12 schreef schizolientje het volgende:
de ledlampjes branden maar ik ben benieuwd naar die zonne energie lampen, in mijn tuin zijn ze al aan gegaan
jaquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Mag Bern zomaar alleen kaarten? Zonder Saaisha
Doen er wel meer hoor ...quote:Op zondag 18 juni 2023 22:27 schreef Limbus het volgende:
Omg die Eunice grijpt iedere gelegenheid aan om aan iemand te zitten
ja wrm niet zeg , gebeurt andersom ookquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Mag Bern zomaar alleen kaarten? Zonder Saaisha
Kan ik me wel voorstellen hoor, klaverjassen verveelt niet snel.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef woxxel het volgende:
Ik snap dat klaverjassen niet, dat ze dat zo lang vol kunnen houden om elke dag te spelen, ze hebben nu een gezellige tuin met vuurtje en lampjes
Ik speel het zelden , maar de keren dat ik het speel verveelde het noooit ...quote:Op zondag 18 juni 2023 22:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen hoor, klaverjassen verveelt niet snel.
volgens mij is sas niet bezopenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoedelijk is Sas moe en bezopen en zal al te bedde liggen
Misschien ligt dat aan het weer of dr hormonen .. Denkt dat ze daar allemaal wel redelijk met elkaar omgaan met aanraken en knuffelen/ huggen Ze groeien naar elkaar toe als groep en dan krijg je datquote:Op zondag 18 juni 2023 22:31 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar Eunice is de laatste dagen wel heel handtastelijk
misschien genoeg om geen zin in klaverjassen te hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze had wat drankjes op maar niet dronken, beetje tipsie
Rupertquote:Op zondag 18 juni 2023 22:41 schreef schizolientje het volgende:
Waar komt dat grappige : Het is een tip he "vandaan
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 18 juni 2023 22:38 schreef Judiwi het volgende:
Zo dus volgende psychologisch gesprek van Eric is met Bern over zijn biseksualiteit.
Nou dat Eic Imahidin ook niet gevraagd heeft.
en Myrthequote:Op zondag 18 juni 2023 22:38 schreef Judiwi het volgende:
Zo dus volgende psychologisch gesprek van Eric is met Bern over zijn biseksualiteit.
Nou dat Eic Imahidin ook niet gevraagd heeft.
Nee, gaat over diverse seksuele geaardheden, waaronder gender en trans en homo seksualiteit. en bi Niet over Bern...quote:
dacht al word natuurlijk moeten er weer hier bern bijzettenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, gaat over diverse seksuele geaardheden, waaronder gender en trans en homo seksualiteit. Niet over Bern...
Kan toch .. Weet jij dan welk nummer Jane Fonda heeft gezongen ?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:46 schreef Judiwi het volgende:
Haha Rubert denk dat het nummer van Jane Fonda is, nummer is van Carly Simon.
Hij gaat dat gesprek wel met Bern bespreken. Het Filoodsischsgesprek...quote:Op zondag 18 juni 2023 22:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht al word natuurlijk moeten er weer hier bern bijzetten
Bern is biseksueel, begreep uit het gesprek dat Eric het met hem daarover zou hebben. Kan dat ik het verkeerd begrepen heb.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, gaat over diverse seksuele geaardheden, waaronder gender en trans en homo seksualiteit. en bi Niet over Bern...
Zoequote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Liefst wel 2 vrouwen ... en Sas heeft staan tongen met wie was dat ook al weer ?
Zoëquote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Liefst wel 2 vrouwen ... en Sas heeft staan tongen met wie was dat ook al weer ?
Jane Fonda is een actrice.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan toch .. Weet jij dan welk nummer Jane Fonda heeft gezongen ?
Zoequote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kleutertje gaat dat nooit lerenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
De droogkutten zitten te klaverjassen aan tafel .. De rest is her en der
Begreep dat Bern ook weleens met een man omging. Heeft hij volgens mij in het begin verteld.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
bern is zeker niet bisexueelquote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern is biseksueel, begreep uit het gesprek dat Eric het met hem daarover zou hebben. Kan dat ik het verkeerd begrepen heb.
met zoe in dronken bui en dan zijn ze bisexueelquote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
bern heeft gezoend met een man voor de lol meer nietquote:Op zondag 18 juni 2023 23:00 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Begreep dat Bern ook weleens met een man omging. Heeft hij volgens mij in het begin verteld.
gezoend met man voor de lol meer nietquote:Op zondag 18 juni 2023 23:00 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Begreep dat Bern ook weleens met een man omging. Heeft hij volgens mij in het begin verteld.
Nee volgens mij heeft Bern in een gesprek aan Sasha veryeld dat hij ook wel eens een vriend had. Maar de laatste tijd meerdere vriendinnen gelijke tijd.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
met zoe in dronken bui en dan zijn ze bisexueel
u verspreid hoop onzin , bern heeft nooit relatie met man gehad , weet ik uit goede bronquote:Op zondag 18 juni 2023 23:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft Bern in een gesprek aan Sasha veryeld dat hij ook wel eens een vriend had. Maar de laatste tijd meerdere vriendinnen gelijke tijd.
Sasha heeft een tijdje terug aan Bern beloofd niet meer te "teveel" te drinken bij feestje/evenementen. Omdat Bern tijdens een woorden wisseling had aangegeven dat ze altijd drama maakt erna en daardoor zijn emmer bijna vol zat. Ze heeft zich er tot nog toe aan gehouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft eens verteld dat hij het wel een keer had uitgeprobeerd voor duidelijkheid bij zichzelf maar dat een man toch niets iets voor hem was.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Bern is biseksueel, begreep uit het gesprek dat Eric het met hem daarover zou hebben. Kan dat ik het verkeerd begrepen heb.
Je mening is prima, zelf heeft hij voor mijn afgedaanquote:Op zondag 18 juni 2023 23:31 schreef Limbus het volgende:
Persoonlijk zou ik Bern solo willen zien zonder verkering enz.
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Je mening is prima, zelf heeft hij voor mij afgedaan
Dat gejank van hem toen men geld uit de pot haalde voor het eerst. Hij zat echt bijna te huilen. Nou toen knapte ik op hem af.
En ik denk dat hij een heel saai figuur is die nooit uit zal komen voor zijn eigen mening. En zich inderdaad verschuilt achter zijn vriendin.
Ja daarom juist hij verschuilt zich achter Sas ben benieuwd of hij zich staande kan houden zonder back upquote:Op zondag 18 juni 2023 23:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Je mening is prima, zelf heeft hij voor mijn afgedaan
Dat gejank van hem toen men geld uit de pit haalde voor het eerst. Hij zat echt bijna te huilen. Nou toen knapte ik op het af.
En ik denk dat hjj een heel saai figuur is die nooit uit zal komen voor zijn eigen mening. En zich inderdaad verschuilt achter zijn vriendin.
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Net in Shownieuws bekendmaking opvolger EJVJL....Klinkt als een betere en geëvalueerde versie van EJVJL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Das dus een eeuwige doorlopende formule als het goed loopt voor 100K per maandquote:Op maandag 19 juni 2023 00:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klinkt als een betere en geëvalueerde versie van EJVJL.
Net in Shownieuws bekendmaking opvolger EJVJL....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt ingewikkeldben benieuwd.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Die zag ik op gegeven moment met de fles vodka puur uit de fles drinkenquote:Op maandag 19 juni 2023 05:37 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij was Jappie een beetje de weg kwijt...Maar ook dat was te voorspellen.
Goedemorgen...Fritsiequote:Op maandag 19 juni 2023 06:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zag ik op gegeven moment met de fles vodka puur uit de fles drinken![]()
Goedemorgen Cos
Ahquote:Op maandag 19 juni 2023 06:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Buiten in de cabana liggen Jasper/Wendy/Eunice en Marciano
Ooh wat gezellieee...quote:Op maandag 19 juni 2023 06:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Buiten in de cabana liggen Jasper/Wendy/Eunice en Marciano
quote:Op maandag 19 juni 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Liggen Jappie en Wendy naar elkaar?
quote:
Marciano bedoel je?quote:
Net in Shownieuws bekendmaking opvolger EJVJL....MorguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles nog in diepe rust, Marciano verwacht een zoemer vandaag omdat er geen geld meer in de pot zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 19 juni 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Alles nog in diepe rust, Marciano verwacht een zoemer vandaag omdat er geen geld meer in de pot zit.Ik denk dat er wel streams komen, goed voor inkomen van VideolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen Dotje![]()
Ik denk dat er nog wel commentaar komt vandaag over wat er uit de koelkasten is verdwenen. De bedoeling was om vandaag alles wat over was van de bbq als avondeten te gebruiken. Ze hadden de zalm niet gebruikt dus dat eten ze vandaag met de overgebleven groenten en salades maar zag dat gisteren avond laat Eunice ineens met een grote bak eten en een bord met eten naar de cabana kwam en die heeft daar nog veel spiezen staan maken en voor een aantal boven het vuur gebakken. Zal nu niet meer genoeg zijn. Janet lag toen al in bed en heeft dat niet meer meegekregen.. verwacht nog wel een fitte vandaagquote:Op maandag 19 juni 2023 08:19 schreef pingu66 het volgende:
Stoute Erik, stiekum iets uit de linker koelkast pakken,foei!
Die heeft niet in de cabana gelegen. Mirthe heeft er nog een tijd gelegen maar is uiteindelijk naar haar eigen bed gegaan.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Babette lag toch ook in de cabana te slapen? ZIe haar nu weer in haar eigen bed liggen
O echt, ik dacht Marciano, Wendy, Jasper en Babette te zien, dacht nog waarom ligt Babette niet naast Marcianoquote:Op maandag 19 juni 2023 08:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft niet in de cabana gelegen. Mirthe heeft er nog een tijd gelegen maar is uiteindelijk naar haar eigen bed gegaan.
Daar is ie alquote:Op maandag 19 juni 2023 08:43 schreef lojanda het volgende:
Ze liggen nog bijna allemaal in bed.. zal niet lang meer duren voordat ze horen de batterijen te moeten wisselen.
Klopt en Eunice lag er ook bij..quote:Op maandag 19 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik dacht Marciano, Wendy, Jasper en Babette te zien, dacht nog waarom ligt Babette niet naast Marciano
Maar dat was dus mirthe
Met zijn 5en moet je toch niet aan denken met deze plak zwoele nachtenquote:
Toen ze met vijven lagen waren ze nog gewoon wakker en is Mirthe naar haar eigen bed gegaan.. uiteindelijk hebben Marciano Eunice Jasper en Wendy er geslapen.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn 5en moet je toch niet aan denken met deze plak zwoele nachten
mirthe haar kast al eens gezien , idem ditoquote:Op maandag 19 juni 2023 09:01 schreef lojanda het volgende:
Als je toch ziet hoe ze allemaal met hun spullen omgaan.. Moraima nu ook weer, ze is wat aan het zoeken in haar kast maar moet er eerst alles uittrekken om iets te kunnen vinden en dan ligt al die kleding op elkaar gepropt in die kast.. echt niet normaal
urine verlies bij het hoesten ?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat moet Moirama met al die pakken kotexZe is de 60 gepasseerd die menstrueert echt niet meer.
^^ Goedemorgen
Gebruiken als een inlegkruisje.. ik heb ze weleens horen zeggen dat ze soms druppelt als ze zo moet hoesten of als ze erg moet lachen..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Wat moet Moirama met al die pakken kotexZe is de 60 gepasseerd die menstrueert echt niet meer.
^^ Goedemorgen
Die is nog erger.. dat kan echt nietquote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
mirthe haar kast al eens gezien , idem dito
Inlegkruisje? Die kotexdingen van Moirama zijn 5 cm dikquote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gebruiken als een inlegkruisje.. ik heb ze weleens horen zeggen dat ze soms druppelt als ze zo moet hoesten of als ze erg moet lachen..
Dat dus.. En de Kotex is een loods variant zelf had ze andere maar is te duur.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
urine verlies bij het hoesten ?
(denk ik dan, tena's zijn misschien te duur)
Marciano wilde vooral dat Babette bij hem kwam liggen maar die zei al meteen dat echt niet te doen. Dus verwacht dat ze zal zeggen dat het niet haar ding is.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe denkt Babette over het feit dat Marciano met Mirthe en Eunice in de cabana lag in wat leek op een orgie met kleren aan. Okee, ook met Jasper en Wendy maar die liggen vaker samen.
Die had ze vast gisteren in het zwembad niet in.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gebruiken als een inlegkruisje.. ik heb ze weleens horen zeggen dat ze soms druppelt als ze zo moet hoesten of als ze erg moet lachen..
Een normaal inlegkruisje is niet genoeg bij urine verlies natuurlijk en iets anders is veel te duur in de loods en dan is dit een goede oplossingquote:Op maandag 19 juni 2023 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inlegkruisje? Die kotexdingen van Moirama zijn 5 cm dik
Gadverquote:Op maandag 19 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die had ze vast gisteren in het zwembad niet in.
Toen moest ze ook hoesten en lachen.
Pies in het zwembadje
Zit er dik inquote:Op maandag 19 juni 2023 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die had ze vast gisteren in het zwembad niet in.
Toen moest ze ook hoesten en lachen.
Pies in het zwembadje
morrie is eigenlijk ook heel smerig. Die zie je nooit 's morgens zich wassen. Douchen af en toe op een ander moment van de dag en sowieso vind ik die pruik die ze dag en nacht opheeft gewoon smerig.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
Strijken met de franseslag wat Moraima doet
Dat vind ik dus ook zo goor aan haar, dat eeuwig en altijd die pruik op hebben dag en nacht.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
morrie is eigenlijk ook heel smerig. Die zie je nooit 's morgens zich wassen. Douchen af en toe op een ander moment van de dag en sowieso vind ik die pruik die ze dag en nacht opheeft gewoon smerig.
Dat moet toch gaan stinken en broeien onder dat synthetische haar?
Ze doucht wel elke dag hoor.. ze staat nu ook onder de douche. Ze gaat pas douchen na het sporten of toen na het lopen..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
morrie is eigenlijk ook heel smerig. Die zie je nooit 's morgens zich wassen. Douchen af en toe op een ander moment van de dag en sowieso vind ik die pruik die ze dag en nacht opheeft gewoon smerig.
Dat moet toch gaan stinken en broeien onder dat synthetische haar?
Ze gebruikt het douche hokje ook vaak om zich om te kleden.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze doucht wel elke dag hoor.. ze staat nu ook onder de douche. Ze gaat pas douchen na het sporten of toen na het lopen..
Dat ook idd..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze gebruikt het douche hokje ook vaak om zich om te kleden.
Echt zoleuk hihihi...quote:Op maandag 19 juni 2023 09:36 schreef lojanda het volgende:
Isaac staat ze op een afstandje te bekijken en moet lachen dat ze daar met z’n vieren liggen.
Slaan met een padel... mag dat ?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Isaak staat al weer klaar om iemand te laten schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |