Dat is waar maar we weten niet wat ze allemaal besproken hebben, ze werden vaak niet getoond.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nog niets he, in principe bedonderd hij niemand. Hij weet niet eens zeker of ze weg is bij haar vriend
Maar als echt om iemand geeft ga je inderdaad niet met een ander hatsflatse
Ze zeiden dat eerst en daarom dacht ik van er klopt iets niet. Ik vond ook dat het vlees er zo licht uitzag en rundvlees is veel donkerder.. verkeerd begrepen dus..quote:Op zondag 18 juni 2023 18:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was varkens sate niet de côte de boeuf
Ik ook niet hoor en ik kan mij er ook niet zo druk om maken.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar maar we weten niet wat ze allemaal besproken hebben, ze werden vaak niet getoond.
Wie weet horen we het ooit nog als het is afgelopen. Ik ga er iig niet naar zoeken dus dan moet het op fok in bepaalde topics te lezen zijn.
Ik blijf het vreemd vinden hoe Jasper het nu benoemd. Toen ze wegging heeft ze gezegd er alles aan te doen dat het weer goed komt met haar vriend.. desnoods blijf ik hem stalken totdat hij mij terugneemt. Ook Jasper gaf aan tegen de andere bewoners dat hij echt hoopte en wilde dat het goed zou komen met Wanda en haar vriend.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar maar we weten niet wat ze allemaal besproken hebben, ze werden vaak niet getoond.
Wie weet horen we het ooit nog als het is afgelopen. Ik ga er iig niet naar zoeken dus dan moet het op fok in bepaalde topics te lezen zijn.
Als hij niet de fout in wil gaan kan hij dat maar beter doen..quote:Op zondag 18 juni 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
Denk je dat het van twee kanten komt vraagt Moraima
Maakt mij niet uit of het van twee kanten komt van mij kant komt het wel zegt hij
Hij is in bed gaan liggen omdat hij zich niet wil frustreren
DOet hij wel goed aan, maar voor de streamers is het wel leuker als hij het nie tdoetquote:Op zondag 18 juni 2023 20:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als hij niet de fout in wil gaan kan hij dat maar beter doen..
Het is iig allemaal raar omdat we gewoon niet alles te horen krijgen en ik vermoed ook regelmatig dat ze achter iets te horen krijgen soms.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden hoe Jasper het nu benoemd. Toen ze wegging heeft ze gezegd er alles aan te doen dat het weer goed komt met haar vriend.. desnoods blijf ik hem stalken totdat hij mij terugneemt. Ook Jasper gaf aan tegen de andere bewoners dat hij echt hoopte en wilde dat het goed zou komen met Wanda en haar vriend.
Nu hoor je hem continu zeggen dat hij thuis iemand heeft zitten waar hij helemaal voor gaat. Van de week zei hij ook nog tegen iemand dat hij nu buiten een vriendin heeft.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat er achter of iets tegen hem gezegd is of dat hij een bericht heeft gehad van Wanda.
En ze heeft zát controleurs die het in de gaten houdenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Er is maar 1 iemand en die is buiten en daar ga ik voor.
Moraima schiet in de lach, ik zie je zo liggen met die strik en je ogen dicht lacht ze
Er is er maar een en dat is zij, zegt Jasper
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze heeft zát controleurs die het in de gaten houden
[ afbeelding ]
Dat gaat hem niet meer worden vrees ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wanneer gaat die Zoe nu eens in de fout voor gele kaart #2
1 mag leren en 1 mag lezenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Oeh... Lezen in bed... was daar ook niet wat mee?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |