Niet omdat je nodig moest poepen? Dan is 45 minuten ook heel lang.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben levend thuisgekomen, maar heb van vijlen tot mijn afslag (zo'n drie kwartier) met dichtgeknepen billen en de ruitenwissers op maximaal naar huis gereden. Wat een ongelooflijke hoeveelheid water...
Drie kwartier rondom Vijlenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt, in welke provincie/regio?
Ah, niet goed gelezenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Drie kwartier rondom Vijlen![]()
Hier regent het wel maar niet idioot. Je wordt er wel nat van bij het sportenIk ben tevreden dat ik toch ging, ik hou niet zo van 's avonds sporten.
Zien we jou ook huilend op tik-tok straks?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:52 schreef amaranta het volgende:
Ik heb me aangemeld voor de wachtrij van de wachtrij (van de wachtrij????) voor kaartjes voor het concert van Taylor Swift.
Uiteraard. Ik ben immers een echte Swiftie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Zien we jou ook huilend op tik-tok straks?
That’s the spirit!quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:56 schreef amaranta het volgende:
Maar ik ga die kaartjes “krijgen” want karma. Let maar op.
Leuk zo’n waterrat! Hier een dochter die na de diploma’s is gestopt maar sinds een jaar bij een super leuke zwem club zit. Twee keer per week traint, plus nog waterpolo èn ze zwemt wedstrijden. Die zijn ongeveer 1x per maand in het weekend. En ze is maandag voor t eerst gaan trainen in het kanaal hier. Bikkel!quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:15 schreef exode het volgende:
Zo, Junior redder 2 is in tha pocket. B is megatrots. Was ook leuk om te kijken, want dat kan dus nooit. Hij twijfelt toch wel om toch nog door te gaan. Hij was er van overtuigd dat hij zou stoppen na dit diploma, maar vanaf 3 gaan ze echt leren redden en poppen opduiken etc.
Nog 2 lessen tot de zomervakantie en dan heeft ie 6 weken om erover na te denken. Want korfbal heeft ie uit zijn hoofd gezet, hij wil echt niet van Scouting af. Alle teamsporten hier zijn op zaterdag, 90% van de sporten vallen daardoor af. Het is echt een waterrat dus van mij mag ie lekker door zwemmen.
Het regent hier wederom non stop en het is heerlijk afgekoeld, zodanig dat B onder zijn dekbed ligt.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:50 schreef Phaidra het volgende:
En nadat een collega overleed bij een ongeval met een tuktuk tijdens een bedrijfsuitje, was de lol er ook wel af, zeg maar.
Soo eej! Dat is ook goed voor je kracht en conditie!quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:46 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leuk zo’n waterrat! Hier een dochter die na de diploma’s is gestopt maar sinds een jaar bij een super leuke zwem club zit. Twee keer per week traint, plus nog waterpolo èn ze zwemt wedstrijden. Die zijn ongeveer 1x per maand in het weekend. En ze is maandag voor t eerst gaan trainen in het kanaal hier. Bikkel!
Maar wat ik wilde zeggen, behalve diploma zwemmen zijn er nog meer opties!
Korfbalquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:10 schreef exode het volgende:
[..]
Soo eej! Dat is ook goed voor je kracht en conditie!
B zwemt bij de Reddingsbrigade, dus hij kan nog lang doorgaan. Vanaf 14 leren ze ook de boten besturen.
En als hij 11 is moet hij kiezen tussen landscouts en waterscouts. Wel duidelijk wat het wordt.
Wij hadden laatst twee gewonden na bowlenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:56 schreef Hupje het volgende:
[..]![]()
Wij gingen lasergamen. Maar 2 lichtgewondenWel een prima activiteit met de regen zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |