Wat schattig 🥰 De badjassen zijn wel wat zoetsappig maar ach 😅quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)moeder-geworden.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:02 schreef sly-nl het volgende:
Een leuk mutsje met "Jeugdzorg" erop geborduurd wordt al gemaakt en donderdag verstuurd
yesss zeker een poppie 🤗quote:Op donderdag 14 december 2023 16:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Ted een leuke naam,. Kindje is ook best een knap ventje, toch? Zover een baby dat kan zijn. Ik ben geen fan van babies en vind ze eigenlijk nooit mooi,
.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!
Mutsje heeft vriendin al klaar:
[ link | afbeelding ]
In plaats van een bijdrage v jullie gaarne een donatie hierrr:
[Geen grap!! Betalen!!!]
https://doneer.hetvergete(...)cwMjQxNzMxOC4wLjAuMA..
Geweldigquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!
Mutsje heeft vriendin al klaar:
[ link | afbeelding ]
In plaats van een bijdrage v jullie gaarne een donatie hierrr:
[Geen grap!! Betalen!!!]
https://doneer.hetvergete(...)cwMjQxNzMxOC4wLjAuMA..
Excuus, overheen gelezen.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:49 schreef Donna het volgende:
Graag even normaal verder in dit topic aub
Niets mis met die naam, hij hoeft zich in ieder geval er niet voor te schamen later.... Er zijn wel ergere namen in omloop.quote:Op donderdag 14 december 2023 16:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Ted een leuke naam,. Kindje is ook best een knap ventje, toch? Zover een baby dat kan zijn. Ik ben geen fan van babies en vind ze eigenlijk nooit mooi,
.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:47 schreef sly-nl het volgende:
Yvonne Coldeweijer stopt met ‘juicen’ voor iedereen: ‘Het wordt lijper dan ooit’Oh my kot
![]()
https://www.bd.nl/show/yv(...)%2Fwww.google.com%2F"
Het wordt lijper dan ooit" Ongelooflijk, wat een verschrikkelijk nare opportunist.![]()
Kruip maar achter die betaalmuur, vort maar![]()
Mooiste zou zijn een echte muur van heule dikke stenen om die aasgier heen, waar ik graag aan mee zou betalen![]()
Hoop nooit meer wat te horen van dat misbakselGet lost behind your wall!@
![]()
[ afbeelding ]
Dawast
Waarom denk je dat de roddelbladen worden gekocht. Waarom denk je dat ze zoveel volgers heeft?quote:Op maandag 29 april 2024 14:04 schreef Marsenal het volgende:
Dat lijkt me niet echt haalbaar nee, de juice staat na een dag op alle grote roddelfora e.d.
Ik denk dat ze hier een zakelijk onhandige keuze maakt, behalve als ze misschien nu al inkomsten ziet teruglopen en ze nog een klappertje probeert te maken.
Maar het heeft gewoon niet zoveel zin om hiervoor te betalen, behalve als je het écht heel belangrijk vind om als eerste te weten dat Waylon weer buiten de deur heeft geneukt.
Nou, zuur, zuur. Ik vind mezelf niet zuur daarvoor boeit me dit te weinig. Maar ik zie gewoon niet in hoe dit rendabel is, als de info een dag later gewoon wereldkundig wordt gemaakt. En dat roddelblaadjes nog steeds verkocht worden is volgens mij omdat de lezers daarvan weinig online zitten (lees: oudjes) en de rest van de markt is de leesmap bij de kapper.quote:Op maandag 29 april 2024 15:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de roddelbladen worden gekocht. Waarom denk je dat ze zoveel volgers heeft?
Er zijn heel erg veel mensen die dit boeit. Hoe zuur je zelf er ook over wilt doen.
Onzin natuurlijk. Ze verkoopt roddels en alles wat ze deelt komt uit.quote:Op dinsdag 30 april 2024 03:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het wel grappig dat ze zegt dat ze een kleine groep wil, lekker exclusief enzo, maar vervolgens dan niet zichtbaar maar een maximaal aantal abonnees toelaat. Ze zegt wel dat ze maar een klein percentage van haar huidige volgers toelaat, maar wanneer je per abonnee ¤9 per maand vangt wil je er toch zoveel mogelijk? Beetje een onzin statement volgens mij.
Daarom geen enkele noodzaak lid te worden. Na 10minuten staat het wel op andere kanalen als het ECHT zo belangrijk nieuws was (99% van tijd dus niet).quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:08 schreef Mrmime het volgende:
Alles wordt direct overgenomen. Vandaag de juice over die Bas Smit. Haha.
Ik vroeg laatst niet geheel onvriendelijk of Yv iets minder kleertjes kon posten en wat meer relevante juice. Direct geblokkeerd
Ze is/was een drop shipper.quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarmee heeft zij eigenlijk al die tienduizenden, waarschijnlijk meer zelfs, euro’s verdiend vóór het bestaan van haar (online) winkel? Dat Petje Af abonnement? Of op nog meer manieren? Ik kan me namelijk geen sponsordeals herinneren en ze zat ook nooit in talkshows oid.
Ze was 'zangeres' Keet, ze heeft in musicals gespeeld (Wicked volgens mij), was het liefje van Ben Saunders..quote:Op donderdag 2 mei 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarmee heeft zij eigenlijk al die tienduizenden, waarschijnlijk meer zelfs, euro’s verdiend vóór het bestaan van haar (online) winkel? Dat Petje Af abonnement? Of op nog meer manieren? Ik kan me namelijk geen sponsordeals herinneren en ze zat ook nooit in talkshows oid.
Nee, dat weet ik wel, daarom noemde ik ook hoe ze met haar juice-acc eerder geld heeft verdiend. Nu ik het teruglees, staat het er niet erg duidelijk. Het is wel wat ik bedoelde in elk geval,quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ze was 'zangeres' Keet, ze heeft in musicals gespeeld (Wicked volgens mij), was het liefje van Ben Saunders..
Verhaal ken ik. Maar dit was zover ik weet nog vóór haar juice-acc echt ontplofte? Heb het artikel er niet nu bij gepakt hoor, dus durf het niet met zekerheid te zeggen. Maar is dit het enige? Ze heeft echt tienduizenden euro’s bij elkaar gekregen en volgens mij niet alleen met bovenstaand handeltje. Dat moet haast wel dat PetjeAf-abo geweest zijn dan, lijkt me?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is/was een drop shipper.
https://www.ad.nl/show/yv(...)powerbanks~aafb3c9b/
Dit waarschijnlijk ja...quote:Op maandag 29 april 2024 14:04 schreef Marsenal het volgende:
Dat lijkt me niet echt haalbaar nee, de juice staat na een dag op alle grote roddelfora e.d.
Ik denk dat ze hier een zakelijk onhandige keuze maakt, behalve als ze misschien nu al inkomsten ziet teruglopen en ze nog een klappertje probeert te maken.
Maar het heeft gewoon niet zoveel zin om hiervoor te betalen, behalve als je het écht heel belangrijk vind om als eerste te weten dat Waylon weer buiten de deur heeft geneukt.
De toegevoegde waarde van petje af is volgens haar dat je de juice dagelijks krijgt ipv dat je er een week op moet te wachten. En dat ie heftiger is of zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:13 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit waarschijnlijk ja...
Ze had er ook niet aan gedacht dat ze zichzelf nu met de Juice show (Pomido) in de weg zit want waarom zou men voor insta betalen als ze in die juice show alles alsnog openbaar maakt. Of ze maakt het in die show niet openbaar ivm haar betalende insta volgers, maar waarom zou
je dat nog luisteren?? Waardoor daar luisteraars (abonnees) die alleen voor haar lid zijn terug lopen....
Ai
Daar sorteert ze wel op voor ja, dat er sterke juice komt. Maar naar alle waarschijnlijkheid heeft ze 3 dingen lopen, en nog wat kleine dingetjes die wel of niet gaan werken, maar dan lijkt het me daarna weer sappelen. Het is niet alsof deze vrouw nu opeens heel Hilversum kan opblazen, dat lijkt me een brug te ver. Juice van Yvonne kan natuurlijk niet oneindig succes hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van petje af is volgens haar dat je de juice dagelijks krijgt ipv dat je er een week op moet te wachten. En dat ie heftiger is of zo.
Misschien een idee :quote:
quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien een idee :
Dat ik (aanspreekvorm: hen/hun) een abo neem op haar speciale betaalmuur-shit. Om dan alle lijpe juice hier in SHO dezelfde dag nog gratuit te lekken.Druist tegen m'n principes in, maar voor een **goede zaak**
![]()
[ afbeelding ]
Wil ik die 9 euro per maand wel lappen!@ Natuurlijk het abo niet onder de naam Slaai. Ik ben niet dom natuurlijk, duhhhhh![]()
![]()
Is alleen de vraag of Fok! mee kan doen aan deze 'constructie' om **den aasgier uit de markt te prijzen**.
Lijkt me juridisch onhaalbaar voor haar dat ze een rechtszaak aan zou kunnen spannen tegen SHO!@ Fok! om het onrechtmatig 'publiceren' van haar lasterpraat en kwaadsprekerij. Zou wel heel bijzonder zijn, ook zeker op het gebied van jurisprudinges!@
Ik hoor het wel. Leg jij het ajb ff achter neer.
Groet, een spion
Godallemachtig leef jij nog? 🤣quote:Op zaterdag 4 mei 2024 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien een idee :
Dat ik (aanspreekvorm: hen/hun) een abo neem op haar speciale betaalmuur-shit. Om dan alle lijpe juice hier in SHO dezelfde dag nog gratuit te lekken.Druist tegen m'n principes in, maar voor een **goede zaak**
![]()
[ afbeelding ]
Wil ik die 9 euro per maand wel lappen!@ Natuurlijk het abo niet onder de naam Slaai. Ik ben niet dom natuurlijk, duhhhhh![]()
![]()
Is alleen de vraag of Fok! mee kan doen aan deze 'constructie' om **den aasgier uit de markt te prijzen**.
Lijkt me juridisch onhaalbaar voor haar dat ze een rechtszaak aan zou kunnen spannen tegen SHO!@ Fok! om het onrechtmatig 'publiceren' van haar lasterpraat en kwaadsprekerij. Zou wel heel bijzonder zijn, ook zeker op het gebied van jurisprudinges!@
Ik hoor het wel. Leg jij het ajb ff achter neer.
Groet, een spion
Ik lees helemaal niets meer over Yvonne...quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Geen opzienbarende juice dus anders had het al lang uitgelekt geweest net als haar vorige Telegram-juice waar je voor moest dokken. Ruikt naar een scam.
Oh ja nu weet ik weer wie jij bentquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi. Alles best goed, leef dus nog![]()
Groetjes thuis!@
https://www.mediacourant.(...)lgers-komkommertijd/quote:Yvonne Coldeweijer reageert op boze volgers: ‘Komkommertijd’
Er klinken her en der geluiden dat er onvrede heerst onder de betalende leden van Yvonne Coldeweijer. Ze reageert nu op de ontstane ophef. “Het is gewoon komkommertijd.”
Yvonne Coldeweijer stopte in april met haar vrij toegankelijke juicekanaal. Terwijl ze daar nu allerlei ditjes en datjes over haar kapsel en haar outfits aanbiedt, is de juice verhuisd naar een betaald platform waar leden zo’n 9 euro per maand voor moeten betalen. Er gaan echter flink wat dagen voorbij dat er helemaal geen juice op dat kanaal verschijnt.
Weinig sap
Er komen via een aantal showmedia berichten naar buiten over leden van Yvonne die niet happy zijn. Zij melden zich ook bij het juicekanaal Reality FBI. Deze volgers vinden dat er niet genoeg sap geperst wordt voor dat tientje per maand.
Het is ook Yvonne niet ontgaan dat er wat gemord wordt. Ze heeft vandaag op haar besloten juicekanaal een bericht geplaatst om de situatie uit te leggen en geeft direct toe dat ze ‘erg weinig’ plaatst op het betaalde account. “Dat is niet omdat ik dit niet wil”, legt ze uit.
Komkommertijd
Wat is er precies aan de hand? Yvonne legt uit: “Ik heb altijd juice gepost over de meest bekende Nederlanders, maar je weet dat dat er niet zoveel zijn. En helaas is er over hen gewoon geen juice op dit moment. Is de juice op? Gedragen de BN’ers zich eindelijk? Who knows…”
Er zijn volgens Yvonne geen scoops op dit moment. “Je ziet het ook aan andere kanalen en aan Shownieuws en Boulie. Niemand heeft wat. Het is komkommertijd”, zegt ze tegen haar leden.
Opzeggen
Yvonne belooft nu elke maandag, woensdag en vrijdag oude geruchten te brengen die ze nooit eerder heeft geplaatst. “Vind je dit niet genoeg en wil je geen lid meer zijn? Meld je dan af.”
Dat is niet bedoeld als aanmoediging. “Natuurlijk is mijn juice nog steeds het meest juicy van iedereen, maar ik wil wel graag open en eerlijk tegen je zijn over wat je kunt verwachten.”
Idd weet ik wel zeker. Mensen kunnen dan niet eens zien of ze er iets mee doet. Dus sturen ze nu alles gewoon naar de 2 andere 'grote' channels.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:06 schreef Leandra het volgende:
LOL, ze krijg gewoon geen scoops meer toegespeeld dus
En het zou me niets verbazen als dat is omdat dat achter een betaalmuur gegaan is, zo is het een stuk lastiger haar te benaderen en gelijk "eer" van je doorgespeelde scoop te krijgen.
'nieuws'quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Ze belooft nu elke maandag, woensdag en vrijdag oud nieuws. Jeuj!
Wat een nachtmerrie, en wat een smerig verhaal, dit soort zaken heeft ze dus op haar geweten. Smerig wijf is het.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
'nieuws'
Het vuile loeder. Lees zojuist een premiumartikel v d Volkskrant.
Een andere nare en 'verkeerde' lastercampagne die het gemene vod zal spijten als ze ooit bij de lieve heer op schoot moet komen zitten.
Kijken of ik die xtwittertpost kan plaatsen..ben niet lid v die club![]()
"Mijn collega Angela Wals werd volkomen ten onrechte aangewezen als ex-minnares van Tom Egbers door de gifmengers Yvonne Coldeweijer, Jan Roos en Dennis Schouten. Daarna kwamen de serieuze media. Schokkend verhaal, wie die lui nog citeert is een enabler."
[ afbeelding ]https://x.com/Oostveenm/status/1801864861422408038
Lukt maar gedeeltelijk. Klik maar, of niet![]()
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Echt. Walgelijke mensen, stuk voor stuk. Ik vind die Dennis Schouten echt de ergste. Hij geeft aan psychische problemen te hebben en het leven niet meer te zien zitten, maar maakt wel een verdienmodel van andere mensen treiteren en het leven zuur maken. Echt een sukkel.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is een fascinerend artikel, het zegt ook alles over programmas en pundits van Roddelpraat, Shownieuws en Vandaag Inside
Doorspelers?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:08 schreef Michellee het volgende:
Het lijkt alsof Yvonne helemaal uit de juice wil stappen, ze stapt uit haar juiceshow op podimo. Ik heb het niet helemaal afgeluisterd (het is echt niet om aan te horen) maar daarin gaf ze aan dat ze de juice exclusief wil houden voor haar kleine groepje en daarom ook geen juice meer doen in die show.
Ik vermoed dat haar spionnen haar niks meer toespelen. Alleen de grote dingen lekken uit haar exclusieve groep, zoals Thijs Romer die niet wilde betalen. Maar de kleine juice dingen blijven erbinnen. Dan denk je als doorspeler ook, waarom zou ik dat doen?
Nu kunnen die psychologische problemen ook samenhangen met het werk van een rat.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Echt. Walgelijke mensen, stuk voor stuk. Ik vind die Dennis Schouten echt de ergste. Hij geeft aan psychische problemen te hebben en het leven niet meer te zien zitten, maar maakt wel een verdienmodel van andere mensen treiteren en het leven zuur maken. Echt een sukkel.
"Yv"quote:Op zondag 16 juni 2024 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Geen nieuwe juice van Yv? Dan hoop ik eindelijk op de onthulling van de BN'er met een hamster in zijn anus,. Ik kan me overigens herinneren dat Yvonne een hele tijd geleden al zei dat ze 'dit' nog een 'jaartje of twee' wilde doen en dan stoppen. Dat is echt een tijd terug. Misschien zijn we wel één-twee jaar verder ondertussen,
.
Ik las Ivanhoe. Dus dat zit wel goed.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Yv"![]()
Anyhoe, stoppen of niet: she will burn in hell
Wat drijft jou toch om voor zo'n gemeen mokkel de spreekbuis te willen zijn?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft een hele tijd terug al gezegd dat ze zich nog 2 tot 3 jaar max zag doorgaan. En dat was misschien al wel zo’n twee jaar geleden. Heel opvallend is dit dus niet.
Ik sluit me hier bij aan, dit heeft ze idd gezegd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft een hele tijd terug al gezegd dat ze zich nog 2 tot 3 jaar max zag doorgaan. En dat was misschien al wel zo’n twee jaar geleden. Heel opvallend is dit dus niet.
De naam die je noemt, doet ergens ver weg een belletje rinkelen maar verder niets.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat drijft jou toch om voor zo'n gemeen mokkel de spreekbuis te willen zijn?![]()
Een beetje de Natasja Harlekijn van SHO ben je, i.m.o. Maar dan onbetaald (ga ik vanuut). Pretty fucking weird it is, though![]()
Alsof ook maar een enkel woord van die miserabele en liegende kakkerlak enige betekenis heeft dan wel had
Dat is voor een hoop mensen een riant jaarsalaris.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:21 schreef Piperidine het volgende:
Gestopt met betaalde juice.
Nog wel even 2 x 4300 x ¤8,95 binnen geharkt.
Goedkoper dan een abonnement op de privé, story of weekend gok ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is voor een hoop mensen een riant jaarsalaris.
Ja, dat denk ik. Nog ff een goeie mep geld eruit halen en nu lekker doorgaan met ‘t verkopen van die gare Chinese meuk die ze kleding noemt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan, dit heeft ze idd gezegd.
Alleen vreeme waarom ze dan nog zo'n apart betaalkanaal start. Laatste keer cashen voor ze weer in de luwte verdwijnt?
Enorm emotioneel word werd ik ervan, die kille heksquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De naam die je noemt, doet ergens ver weg een belletje rinkelen maar verder niets.
Ik vind het vooral weird dat jij zo intens emotioneel wordt van het onderwerp Yvonne. Het ligt bijna tegen het obsessieve aan. Ik herhaalde in mijn post enkel wat zijzelf in het verleden heeft gezegd en dat de verbazing dus niet nodig is. Iets dat @:girlnextdoor. hierboven bevestigd.
Hij heeft met Gordon gesekst in Blussink (het cafe v Goor) te Blaricumz, heb ik van een van haar overgelopen ex-spionnen vernomen. Er schijnen stills rond te gaan (op whatsapp) van de beveiligingsvideo geplaatst in het kantoor v Goor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan niet de enige zijn die oprecht denkt dat er nu 'juice' over háár privéleven rondgaat. Zou haar vent het stiekem met een ander aangelegd hebben?
Bedankt voor het bevestigen van mijn post,quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Enorm emotioneel word werd ik ervan, die kille heks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ligt bijna tegen..." Het was een obsessie voor me, Natas! Psychiaters, dartboards and all!@ Nu gaat het wel weer beter omdat ze stopt![]()
Zal best allemaal inc. je girls next door etc., maar jij hebt hier vaker laten blijken dat je haar wel tof vindt en bent voor haar in de bres gesproken als een idolaat wicht![]()
Vind ik wel bijzonder, want het is een intens slecht wijf. Mag allemaal natuurlijk
, maar wel verontrustend
die lees je toch gratis bij de kapperquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Goedkoper dan een abonnement op de privé, story of weekend gok ik.
https://www.ad.nl/show/na(...)kenhuis-br~ab8123f0/quote:Op woensdag 11 september 2024 15:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heftig nieuws de vriend van Yvonne is opgenomen in het ziekenhuis met verlammings verschijnselen
Hoe dat Karma is? Wat denk je van jarenlang stoken in andermans relaties, leugens verspreiden die andere mensen soms grote schade toebrengen en en stress geven vanwege financieel gewin?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:03 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe is dat karma? Ik snap die intense Yvonne-haat nooit zo, laat staan tov haar partner. Ze heeft dingen geopenbaard die mensen hebben gedaan. Ik snap dat veel mensen dat privé hadden willen houden maar aan de andere kant.. well, well, if it isn’t the consequences of your own actions…
www.rtl.nl/boulevard/arti(...)a-nieuws-over-vriendquote:Yvonne Coldeweijer dankbaar voor reactie na nieuws over vriend
Yvonne Coldeweijer is dankbaar voor de "hartverwarmende berichtjes" die ze heeft ontvangen nadat ze woensdag heftig nieuws deelde over haar vriend, Max Vieleers. Coldeweijer maakte toen bekend dat haar partner door een ontsteking aan zijn ruggenmerg plotseling verlamd is geraakt.
"Heel erg bedankt voor jullie hartverwarmende berichtjes, ook namens Max", schrijft de voormalige juicevlogger op Instagram. Ze deelt daarbij een emoji van twee handjes die samen een hartje vormen.
Coldeweijer herplaatste woensdag een bericht van Vieleers zelf in haar Instagram Stories. Hij schreef daarin dat hij plotseling vanaf zijn borst tot aan zijn tenen verlamd was geraakt. Naar de oorzaak van de ontsteking die tot de verlamming leidde, wordt nog onderzoek gedaan. Hij deelde ook dat hij inmiddels werkt aan zijn herstel en dat "de eerste positieve" signalen daarvan al merkbaar zijn.
Vieleers en Coldeweijer zijn ouders van een zoontje, Ted. Hij werd in december 2023 geboren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |