Wat drijft jou toch om voor zo'n gemeen mokkel de spreekbuis te willen zijn?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft een hele tijd terug al gezegd dat ze zich nog 2 tot 3 jaar max zag doorgaan. En dat was misschien al wel zo’n twee jaar geleden. Heel opvallend is dit dus niet.
Ik sluit me hier bij aan, dit heeft ze idd gezegd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft een hele tijd terug al gezegd dat ze zich nog 2 tot 3 jaar max zag doorgaan. En dat was misschien al wel zo’n twee jaar geleden. Heel opvallend is dit dus niet.
De naam die je noemt, doet ergens ver weg een belletje rinkelen maar verder niets.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat drijft jou toch om voor zo'n gemeen mokkel de spreekbuis te willen zijn?![]()
Een beetje de Natasja Harlekijn van SHO ben je, i.m.o. Maar dan onbetaald (ga ik vanuut). Pretty fucking weird it is, though![]()
Alsof ook maar een enkel woord van die miserabele en liegende kakkerlak enige betekenis heeft dan wel had
Dat is voor een hoop mensen een riant jaarsalaris.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:21 schreef Piperidine het volgende:
Gestopt met betaalde juice.
Nog wel even 2 x 4300 x ¤8,95 binnen geharkt.
Goedkoper dan een abonnement op de privé, story of weekend gok ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is voor een hoop mensen een riant jaarsalaris.
Ja, dat denk ik. Nog ff een goeie mep geld eruit halen en nu lekker doorgaan met ‘t verkopen van die gare Chinese meuk die ze kleding noemt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan, dit heeft ze idd gezegd.
Alleen vreeme waarom ze dan nog zo'n apart betaalkanaal start. Laatste keer cashen voor ze weer in de luwte verdwijnt?
Enorm emotioneel word werd ik ervan, die kille heksquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De naam die je noemt, doet ergens ver weg een belletje rinkelen maar verder niets.
Ik vind het vooral weird dat jij zo intens emotioneel wordt van het onderwerp Yvonne. Het ligt bijna tegen het obsessieve aan. Ik herhaalde in mijn post enkel wat zijzelf in het verleden heeft gezegd en dat de verbazing dus niet nodig is. Iets dat @:girlnextdoor. hierboven bevestigd.
Hij heeft met Gordon gesekst in Blussink (het cafe v Goor) te Blaricumz, heb ik van een van haar overgelopen ex-spionnen vernomen. Er schijnen stills rond te gaan (op whatsapp) van de beveiligingsvideo geplaatst in het kantoor v Goor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan niet de enige zijn die oprecht denkt dat er nu 'juice' over háár privéleven rondgaat. Zou haar vent het stiekem met een ander aangelegd hebben?
Bedankt voor het bevestigen van mijn post,quote:Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Enorm emotioneel word werd ik ervan, die kille heks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ligt bijna tegen..." Het was een obsessie voor me, Natas! Psychiaters, dartboards and all!@ Nu gaat het wel weer beter omdat ze stopt![]()
Zal best allemaal inc. je girls next door etc., maar jij hebt hier vaker laten blijken dat je haar wel tof vindt en bent voor haar in de bres gesproken als een idolaat wicht![]()
Vind ik wel bijzonder, want het is een intens slecht wijf. Mag allemaal natuurlijk
, maar wel verontrustend
die lees je toch gratis bij de kapperquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Goedkoper dan een abonnement op de privé, story of weekend gok ik.
https://www.ad.nl/show/na(...)kenhuis-br~ab8123f0/quote:Op woensdag 11 september 2024 15:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heftig nieuws de vriend van Yvonne is opgenomen in het ziekenhuis met verlammings verschijnselen
Hoe dat Karma is? Wat denk je van jarenlang stoken in andermans relaties, leugens verspreiden die andere mensen soms grote schade toebrengen en en stress geven vanwege financieel gewin?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:03 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe is dat karma? Ik snap die intense Yvonne-haat nooit zo, laat staan tov haar partner. Ze heeft dingen geopenbaard die mensen hebben gedaan. Ik snap dat veel mensen dat privé hadden willen houden maar aan de andere kant.. well, well, if it isn’t the consequences of your own actions…
www.rtl.nl/boulevard/arti(...)a-nieuws-over-vriendquote:Yvonne Coldeweijer dankbaar voor reactie na nieuws over vriend
Yvonne Coldeweijer is dankbaar voor de "hartverwarmende berichtjes" die ze heeft ontvangen nadat ze woensdag heftig nieuws deelde over haar vriend, Max Vieleers. Coldeweijer maakte toen bekend dat haar partner door een ontsteking aan zijn ruggenmerg plotseling verlamd is geraakt.
"Heel erg bedankt voor jullie hartverwarmende berichtjes, ook namens Max", schrijft de voormalige juicevlogger op Instagram. Ze deelt daarbij een emoji van twee handjes die samen een hartje vormen.
Coldeweijer herplaatste woensdag een bericht van Vieleers zelf in haar Instagram Stories. Hij schreef daarin dat hij plotseling vanaf zijn borst tot aan zijn tenen verlamd was geraakt. Naar de oorzaak van de ontsteking die tot de verlamming leidde, wordt nog onderzoek gedaan. Hij deelde ook dat hij inmiddels werkt aan zijn herstel en dat "de eerste positieve" signalen daarvan al merkbaar zijn.
Vieleers en Coldeweijer zijn ouders van een zoontje, Ted. Hij werd in december 2023 geboren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |