abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214273186
Is ook gewoon lastig als je niet je eigen content kan creëren. Allemaal zoals verwacht natuurlijk. Zij zag de boel ook gewoon opdrogen en ging voor de vlotte cashgrab met verstandelijk beperkten die nog bereid waren te betalen voor dingen die een halve dag later public knowledge werden.
-nee-
  zaterdag 13 juli 2024 @ 17:42:42 #177
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214275055
Fijn dat ze ermee stopt, dat verwerpelijke minne vod :{w

Ze deed het wel voor ons jullie of course: "Coldeweijer legt uit dat ze het gevoel heeft dat alle juice inmiddels wel is gedeeld. "We hebben natuurlijk maar weinig echte BN'ers, maar de geheimen waren niet mals. Dit voelde voor mij als onrecht en ik wilde deze geheimen aan het licht brengen" Oud nieuws van haar, maar again: je moet maar durven dat te gebruiken als drijfveer voor je gehele oeuvre van gewetenloos gedrag in je 'afscheidsspeech'!@ _O-
https://www.nu.nl/media/6(...)ommerjuice-over.html

Zal me ook niet verbazen als ze bedreigd is door bijvoorbeeld team Ali B. ;)-wie is dat namelijk niet lately- of andere anonieme losers die een zeer dreigende Ansichtkarte in haar brievenbus hebben gegooid, of zoiets.. Kan eigenlijk ook geen andere reden bedenken dan Angst en onder dwang te stoppen :N . Want deze inhalige hyena zou, without a doubt, haar kind op de Zwarte Markt achterlaten voor een leren jassie en een paar 8 karaat gouden ringen. Hoe dan ook: ze deed het voor jullie, "de waarheid aan het licht brengen" O+-).

Het blijft uiteraard prachtig en de mooi dat de valse aasgier stopt met haar verachtelijke en hondse gedrag. Een heuglijke dag w/
Hoop nooit meer iets van dat stuk tuig te vernemen, los dan van een artikel waarin wordt gemeld dat een fikse naheffing van de belastingdienst, over meerdere jaren, haar kant opgaat en dat haar te gronde zal richten >:) *O* \\

"Yv" :r , het ga je goed, klap met een koevoet als je schijten moet. *;

Doegiess

love & heet
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:07:55 #178
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_214277427
Ik kan niet de enige zijn die oprecht denkt dat er nu 'juice' over háár privéleven rondgaat. Zou haar vent het stiekem met een ander aangelegd hebben?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 juli 2024 @ 21:18:16 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214277546
Ze heeft een hele tijd terug al gezegd dat ze zich nog 2 tot 3 jaar max zag doorgaan. En dat was misschien al wel zo’n twee jaar geleden. Heel opvallend is dit dus niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 22:18:12 #180
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214278258
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft een hele tijd terug al gezegd dat ze zich nog 2 tot 3 jaar max zag doorgaan. En dat was misschien al wel zo’n twee jaar geleden. Heel opvallend is dit dus niet.
Wat drijft jou toch om voor zo'n gemeen mokkel de spreekbuis te willen zijn? :P

Een beetje de Natasja Harlekijn van SHO ben je, i.m.o. Maar dan onbetaald (ga ik vanuut). Pretty fucking weird it is, though :o

Alsof ook maar een enkel woord van die miserabele en liegende kakkerlak enige betekenis heeft dan wel had :r
love & heet
  zaterdag 13 juli 2024 @ 22:21:02 #181
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_214278293
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik sluit me hier bij aan, dit heeft ze idd gezegd.

Alleen vreeme waarom ze dan nog zo'n apart betaalkanaal start. Laatste keer cashen voor ze weer in de luwte verdwijnt?
With love :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 juli 2024 @ 23:02:48 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214278722
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:18 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Wat drijft jou toch om voor zo'n gemeen mokkel de spreekbuis te willen zijn? :P

Een beetje de Natasja Harlekijn van SHO ben je, i.m.o. Maar dan onbetaald (ga ik vanuut). Pretty fucking weird it is, though :o

Alsof ook maar een enkel woord van die miserabele en liegende kakkerlak enige betekenis heeft dan wel had :r
De naam die je noemt, doet ergens ver weg een belletje rinkelen maar verder niets.

Ik vind het vooral weird dat jij zo intens emotioneel wordt van het onderwerp Yvonne. Het ligt bijna tegen het obsessieve aan. Ik herhaalde in mijn post enkel wat zijzelf in het verleden heeft gezegd en dat de verbazing dus niet nodig is. Iets dat @girlnextdoor. hierboven bevestigd.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 23:26:53 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214278936
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:21 schreef Piperidine het volgende:
Gestopt met betaalde juice.

Nog wel even 2 x 4300 x ¤8,95 binnen geharkt.
Dat is voor een hoop mensen een riant jaarsalaris.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214279071
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is voor een hoop mensen een riant jaarsalaris.
Goedkoper dan een abonnement op de privé, story of weekend gok ik.
pi_214280875
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 22:21 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik sluit me hier bij aan, dit heeft ze idd gezegd.

Alleen vreeme waarom ze dan nog zo'n apart betaalkanaal start. Laatste keer cashen voor ze weer in de luwte verdwijnt?
Ja, dat denk ik. Nog ff een goeie mep geld eruit halen en nu lekker doorgaan met ‘t verkopen van die gare Chinese meuk die ze kleding noemt.
  zondag 14 juli 2024 @ 22:29:52 #186
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214293519
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
De naam die je noemt, doet ergens ver weg een belletje rinkelen maar verder niets.

Ik vind het vooral weird dat jij zo intens emotioneel wordt van het onderwerp Yvonne. Het ligt bijna tegen het obsessieve aan. Ik herhaalde in mijn post enkel wat zijzelf in het verleden heeft gezegd en dat de verbazing dus niet nodig is. Iets dat @:girlnextdoor. hierboven bevestigd.
Enorm emotioneel word werd ik ervan, die kille heks :'( :'( :'( *O* *O* :'( :'( *O*

"Ligt bijna tegen..." Het was een obsessie voor me, Natas! Psychiaters, dartboards and all!@ Nu gaat het wel weer beter omdat ze stopt 8-)

Zal best allemaal inc. je girls next door etc., maar jij hebt hier vaker laten blijken dat je haar wel tof vindt en bent voor haar in de bres gesproken als een idolaat wicht :{w

Vind ik wel bijzonder, want het is een intens slecht wijf :r . Mag allemaal natuurlijk ^O^ , maar wel verontrustend :{
love & heet
  zondag 14 juli 2024 @ 23:02:44 #187
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214294478
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan niet de enige zijn die oprecht denkt dat er nu 'juice' over háár privéleven rondgaat. Zou haar vent het stiekem met een ander aangelegd hebben?
Hij heeft met Gordon gesekst in Blussink (het cafe v Goor) te Blaricumz, heb ik van een van haar overgelopen ex-spionnen vernomen. Er schijnen stills rond te gaan (op whatsapp) van de beveiligingsvideo geplaatst in het kantoor v Goor.

love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 juli 2024 @ 07:13:52 #188
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214295649
quote:
11s.gif Op zondag 14 juli 2024 22:29 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Enorm emotioneel word werd ik ervan, die kille heks :'( :'( :'( *O* *O* :'( :'( *O*

"Ligt bijna tegen..." Het was een obsessie voor me, Natas! Psychiaters, dartboards and all!@ Nu gaat het wel weer beter omdat ze stopt 8-)

Zal best allemaal inc. je girls next door etc., maar jij hebt hier vaker laten blijken dat je haar wel tof vindt en bent voor haar in de bres gesproken als een idolaat wicht :{w

Vind ik wel bijzonder, want het is een intens slecht wijf :r . Mag allemaal natuurlijk ^O^ , maar wel verontrustend :{
Bedankt voor het bevestigen van mijn post, :).
  woensdag 17 juli 2024 @ 18:10:27 #189
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214320295
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 23:42 schreef Nober het volgende:

[..]
Goedkoper dan een abonnement op de privé, story of weekend gok ik.
die lees je toch gratis bij de kapper
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  woensdag 11 september 2024 @ 15:54:28 #190
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_214952625
Heftig nieuws de vriend van Yvonne is opgenomen in het ziekenhuis met verlammings verschijnselen
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  woensdag 11 september 2024 @ 16:10:57 #191
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214952778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 15:54 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heftig nieuws de vriend van Yvonne is opgenomen in het ziekenhuis met verlammings verschijnselen
https://www.ad.nl/show/na(...)kenhuis-br~ab8123f0/
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_214952976
Ontzettend sneu en heftig voor die vriend. Beterschap voor hem.

Toch was het eerste wat door mijn hoofd ging: karma voor Yvonne. Ze heeft jarenlang andermans levens zuur gemaakt en nu krijgt ze haar portie.
pi_214953170
Hoe is dat karma? Ik snap die intense Yvonne-haat nooit zo, laat staan tov haar partner. Ze heeft dingen geopenbaard die mensen hebben gedaan. Ik snap dat veel mensen dat privé hadden willen houden maar aan de andere kant.. well, well, if it isn’t the consequences of your own actions… :+
pi_214953638
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 17:03 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe is dat karma? Ik snap die intense Yvonne-haat nooit zo, laat staan tov haar partner. Ze heeft dingen geopenbaard die mensen hebben gedaan. Ik snap dat veel mensen dat privé hadden willen houden maar aan de andere kant.. well, well, if it isn’t the consequences of your own actions… :+
Hoe dat Karma is? Wat denk je van jarenlang stoken in andermans relaties, leugens verspreiden die andere mensen soms grote schade toebrengen en en stress geven vanwege financieel gewin? :P

Zij is een van de weinige mensen die ik dit soort ellende daadwerkelijk gun.
blablablabla
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 september 2024 @ 17:53:52 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214953708
Ik snap ook niet zozeer hoe dit karma moet zijn? De grootste verliezer is haar vriend en niet Yvonne zelf. Als zíj nou diegene was die halfverlamd raakte, zou ik de gedachte ergens nog begrijpen. Nu zie ik hem niet.

In beide gevallen snap ik de intense Yvonnehaat hier ook nog steeds niet. Gretig geilen op alle juice maar toch afgeven op de brenger van het nieuws, :').

Hoe dan ook, heftig voor die vriend van d’r. Ben benieuwd of zoiets snel beter wordt. Ik vind het ook bijzonder hoe huisartsen zo snel alles op ‘stress’ schuiven (ze geeft aan in een video dat de huisarts dacht dat het stress was).
pi_214953729
Welke leugens? Ik dacht dat wat zij naar buiten bracht wel waar was (maar ik kan het mis hebben)? Als nou zou blijken dat haar vriend een andere vrouw heeft bezwangerd of een jarenlange affaire heeft dan snap ik dat er karma geroepen wordt. Bij dit niet. Maargoed misschien ben ik in de minderheid :D.
  Moderator woensdag 11 september 2024 @ 18:16:05 #197
184769 crew  Deisyy
pi_214953895
Ik vind het nogal wat om dit karma te noemen, want dit wens je niemand toe.

Maar ik blijf wel van mening dat Yvonne zich met zaken heeft bemoeid die haar niet aan gingen, en ik geloof ook wel dat ze dingen zag die er niet zijn, zoals ze over de man van Chantal Janzen wist te melden dat hij zich ook met andere vrouwen ophield. Nooit meer iets over gehoord. En al zou het wel zo zijn, het zijn haar zaken niet en al helemaal niet aan haar om er zo in te graven.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 12 september 2024 @ 09:49:36 #198
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214958374
quote:
Yvonne Coldeweijer dankbaar voor reactie na nieuws over vriend

Yvonne Coldeweijer is dankbaar voor de "hartverwarmende berichtjes" die ze heeft ontvangen nadat ze woensdag heftig nieuws deelde over haar vriend, Max Vieleers. Coldeweijer maakte toen bekend dat haar partner door een ontsteking aan zijn ruggenmerg plotseling verlamd is geraakt.

"Heel erg bedankt voor jullie hartverwarmende berichtjes, ook namens Max", schrijft de voormalige juicevlogger op Instagram. Ze deelt daarbij een emoji van twee handjes die samen een hartje vormen.

Coldeweijer herplaatste woensdag een bericht van Vieleers zelf in haar Instagram Stories. Hij schreef daarin dat hij plotseling vanaf zijn borst tot aan zijn tenen verlamd was geraakt. Naar de oorzaak van de ontsteking die tot de verlamming leidde, wordt nog onderzoek gedaan. Hij deelde ook dat hij inmiddels werkt aan zijn herstel en dat "de eerste positieve" signalen daarvan al merkbaar zijn.

Vieleers en Coldeweijer zijn ouders van een zoontje, Ted. Hij werd in december 2023 geboren.
www.rtl.nl/boulevard/arti(...)a-nieuws-over-vriend
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 12 september 2024 @ 18:53:07 #199
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_214962563
Onzin inderdaad, "karma". :{w

Ik denk dan eerder: dat krijg je ervan als je je zonodig moet inlaten met zo'n lowlife duivelin. Dat kan God natuurlijk niet laten gaan :Y)

Dat hij snel moge herstellen en z'n biezen pakt!@
love & heet
pi_214963827
Karma is gewoon iets kuts dat iemand overkomt die zelf kutte dingen doet.

Dus lekker voor haar.

En die gozer wist dat hij zijn ziel aan de duivel verkocht.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')