Idd weet ik wel zeker. Mensen kunnen dan niet eens zien of ze er iets mee doet. Dus sturen ze nu alles gewoon naar de 2 andere 'grote' channels.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:06 schreef Leandra het volgende:
LOL, ze krijg gewoon geen scoops meer toegespeeld dus
En het zou me niets verbazen als dat is omdat dat achter een betaalmuur gegaan is, zo is het een stuk lastiger haar te benaderen en gelijk "eer" van je doorgespeelde scoop te krijgen.
'nieuws'quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Ze belooft nu elke maandag, woensdag en vrijdag oud nieuws. Jeuj!
Wat een nachtmerrie, en wat een smerig verhaal, dit soort zaken heeft ze dus op haar geweten. Smerig wijf is het.quote:Op zondag 16 juni 2024 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
'nieuws'
Het vuile loeder. Lees zojuist een premiumartikel v d Volkskrant.
Een andere nare en 'verkeerde' lastercampagne die het gemene vod zal spijten als ze ooit bij de lieve heer op schoot moet komen zitten.
Kijken of ik die xtwittertpost kan plaatsen..ben niet lid v die club![]()
"Mijn collega Angela Wals werd volkomen ten onrechte aangewezen als ex-minnares van Tom Egbers door de gifmengers Yvonne Coldeweijer, Jan Roos en Dennis Schouten. Daarna kwamen de serieuze media. Schokkend verhaal, wie die lui nog citeert is een enabler."
[ afbeelding ]https://x.com/Oostveenm/status/1801864861422408038
Lukt maar gedeeltelijk. Klik maar, of niet![]()
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Echt. Walgelijke mensen, stuk voor stuk. Ik vind die Dennis Schouten echt de ergste. Hij geeft aan psychische problemen te hebben en het leven niet meer te zien zitten, maar maakt wel een verdienmodel van andere mensen treiteren en het leven zuur maken. Echt een sukkel.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is een fascinerend artikel, het zegt ook alles over programmas en pundits van Roddelpraat, Shownieuws en Vandaag Inside
Doorspelers?quote:Op zondag 16 juni 2024 09:08 schreef Michellee het volgende:
Het lijkt alsof Yvonne helemaal uit de juice wil stappen, ze stapt uit haar juiceshow op podimo. Ik heb het niet helemaal afgeluisterd (het is echt niet om aan te horen) maar daarin gaf ze aan dat ze de juice exclusief wil houden voor haar kleine groepje en daarom ook geen juice meer doen in die show.
Ik vermoed dat haar spionnen haar niks meer toespelen. Alleen de grote dingen lekken uit haar exclusieve groep, zoals Thijs Romer die niet wilde betalen. Maar de kleine juice dingen blijven erbinnen. Dan denk je als doorspeler ook, waarom zou ik dat doen?
Nu kunnen die psychologische problemen ook samenhangen met het werk van een rat.quote:Op zondag 16 juni 2024 09:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Echt. Walgelijke mensen, stuk voor stuk. Ik vind die Dennis Schouten echt de ergste. Hij geeft aan psychische problemen te hebben en het leven niet meer te zien zitten, maar maakt wel een verdienmodel van andere mensen treiteren en het leven zuur maken. Echt een sukkel.
"Yv"quote:Op zondag 16 juni 2024 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Geen nieuwe juice van Yv? Dan hoop ik eindelijk op de onthulling van de BN'er met een hamster in zijn anus,. Ik kan me overigens herinneren dat Yvonne een hele tijd geleden al zei dat ze 'dit' nog een 'jaartje of twee' wilde doen en dan stoppen. Dat is echt een tijd terug. Misschien zijn we wel één-twee jaar verder ondertussen,
.
Ik las Ivanhoe. Dus dat zit wel goed.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Yv"![]()
Anyhoe, stoppen of niet: she will burn in hell
Wat drijft jou toch om voor zo'n gemeen mokkel de spreekbuis te willen zijn?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft een hele tijd terug al gezegd dat ze zich nog 2 tot 3 jaar max zag doorgaan. En dat was misschien al wel zo’n twee jaar geleden. Heel opvallend is dit dus niet.
Ik sluit me hier bij aan, dit heeft ze idd gezegd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft een hele tijd terug al gezegd dat ze zich nog 2 tot 3 jaar max zag doorgaan. En dat was misschien al wel zo’n twee jaar geleden. Heel opvallend is dit dus niet.
De naam die je noemt, doet ergens ver weg een belletje rinkelen maar verder niets.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat drijft jou toch om voor zo'n gemeen mokkel de spreekbuis te willen zijn?![]()
Een beetje de Natasja Harlekijn van SHO ben je, i.m.o. Maar dan onbetaald (ga ik vanuut). Pretty fucking weird it is, though![]()
Alsof ook maar een enkel woord van die miserabele en liegende kakkerlak enige betekenis heeft dan wel had
Dat is voor een hoop mensen een riant jaarsalaris.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:21 schreef Piperidine het volgende:
Gestopt met betaalde juice.
Nog wel even 2 x 4300 x ¤8,95 binnen geharkt.
Goedkoper dan een abonnement op de privé, story of weekend gok ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is voor een hoop mensen een riant jaarsalaris.
Ja, dat denk ik. Nog ff een goeie mep geld eruit halen en nu lekker doorgaan met ‘t verkopen van die gare Chinese meuk die ze kleding noemt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan, dit heeft ze idd gezegd.
Alleen vreeme waarom ze dan nog zo'n apart betaalkanaal start. Laatste keer cashen voor ze weer in de luwte verdwijnt?
Enorm emotioneel word werd ik ervan, die kille heksquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De naam die je noemt, doet ergens ver weg een belletje rinkelen maar verder niets.
Ik vind het vooral weird dat jij zo intens emotioneel wordt van het onderwerp Yvonne. Het ligt bijna tegen het obsessieve aan. Ik herhaalde in mijn post enkel wat zijzelf in het verleden heeft gezegd en dat de verbazing dus niet nodig is. Iets dat @:girlnextdoor. hierboven bevestigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |