SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2023 13:33:34 ]
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:33 schreef PS. het volgende:
Wie?Imca MarinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
40/45quote:
Ik denk dat hij nu uit eten is (met zijn vrienden)quote:Op zondag 18 juni 2023 17:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hij voelt zich schijnbaar te goed om BEDANKT te zeggen. Tegen z’n VRIENDEN!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu uit eten is (met zijn vrienden)Ben tegen racisme trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door onlogisch op 18-06-2023 18:48:52 ]Yea, she's on crack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |