Ja dat wel idd.. zijn ze nog sneller dronkenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien doen ze het op gevoel, is voor ons ook veel leuker
Hoe stream/discussiėr je dan als je geen streams hebtquote:Op zondag 18 juni 2023 12:02 schreef Chea49 het volgende:
Wat die palm buiten bij de bar betreft heb ik inderdaad nog niet gezien doordat ik geen streams heb. Bedoelde alleen maar te zeggen dat je van tevoren al kunt zien dat er iets gaat gebeuren daar. Dus beren op de weg. Ben benieuwd!
Als er niet gedanst kan worden gaat mijn TT ook niet opquote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me af waar ze moeten dansen? Volgens mij mogen ze ook alleen maar binnen dat volgebouwde stuk zijn.
Nou discussiėren is niet gewenst in de COS .. alleen streamverslagen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe stream/discussiėr je dan als je geen streams hebt
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er niet gedanst kan worden gaat mijn TT ook niet op![]()
Maar dat blauwe dekbed zal nog wel weg gehaald worden.
Wanneer er maar genoeg drank geschonken gaat worden, zal er zeker gedanst wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er niet gedanst kan worden gaat mijn TT ook niet op![]()
Maar dat blauwe dekbed zal nog wel weg gehaald worden.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nou discussiėren is niet gewenst in de COS .. alleen streamverslagen.
Netjes dat hij het komt vragen toch? Ze zijn buiten zowat klaar en nu kunnen ze eventueel in de keuken nog helpen..quote:Op zondag 18 juni 2023 12:08 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie meer handen nodig vraagt Marciano aan de keukenploeg.....komtie nu mee
Ik reageer op meningen op wat anderen hier wél kunnen zien en weet een en ander via de uitzendingen. Dat mag toch wel?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe stream/discussiėr je dan als je geen streams hebt
Wat is de puinhoop dan preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
Die Eunice maaakt er altijd zo'n tering bende van op haar snijplank
Dus dat!quote:Op zondag 18 juni 2023 12:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nou discussiėren is niet gewenst in de COS .. alleen streamverslagen.
D'r wenkbrauwen zijn te donkerquote:Op zondag 18 juni 2023 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
En toch....ik weet niet wat er met Wendy is maar er is wat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |