Het ging om de ledlampjes... die branden gewoon als het licht isquote:Op zondag 18 juni 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Jasper zegt t kan toch niet zijn dat de lampen het niet doen als het niet donker is. Tuurlijk moet het voor die solar lampen donker zijn
Ook niet het scherpste mes ib de lade die Jappie.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Jasper zegt t kan toch niet zijn dat de lampen het niet doen als het niet donker is. Tuurlijk moet het voor die solar lampen donker zijn
erik is als geirriteerd poolparty hoefde niet van hem , kost te veel etc etcquote:Op zondag 18 juni 2023 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Eric geïrriteerd 10 minuten geleden want er is geen thee. Sjongejonge was zijn commentaar en stampte naar de kast voor een nieuw theezakje.
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik is als geirriteerd poolparty hoefde niet van hem , kost te veel etc etc
Erik heeft liever thee dan een feestje, dan kan ik die reactie wel begrijpenquote:Op zondag 18 juni 2023 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.
Maar hij misgunt anderen, die wel van feestjes houden, hun plezier. En dat is zo naar aan die man.
Als in???quote:Op zondag 18 juni 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Ik geloof dat het een benauwd dagje wordt vandaag...
Er gaat iets gebeuren.quote:
Daar zit je dan....quote:Op zondag 18 juni 2023 09:53 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac aan het ontbijt met een fotolijstje met foto's van thuis voor zich
dat is niet echt waar, als er feestjes zijn doet hij altijd mee, staat een soort te swingen, helpt opruimen en opbouwen ( kun je niet van iedereen zeggen ) en dat hij het verspilling vindt snap ik helemaal, veel is het ook. En met bruikbare spullen is hij ook bezig t te bewaren. Niets mis meequote:Op zondag 18 juni 2023 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.
Maar hij misgunt anderen, die wel van feestjes houden, hun plezier. En dat is zo naar aan die man.
theekransje met veel koekjes erbijquote:Op zondag 18 juni 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft liever thee dan een feestje, dan kan ik die reactie wel begrijpen
heb no mercy met ice vandaag hij kiest er zelf voor om een jaar van huis te gaanquote:Op zondag 18 juni 2023 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zit je dan....
vaderdag en alleen een fotolijstje van thuis voor je neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |