Het ging om de ledlampjes... die branden gewoon als het licht isquote:Op zondag 18 juni 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Jasper zegt t kan toch niet zijn dat de lampen het niet doen als het niet donker is. Tuurlijk moet het voor die solar lampen donker zijn
Ook niet het scherpste mes ib de lade die Jappie.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:27 schreef schizolientje het volgende:
Jasper zegt t kan toch niet zijn dat de lampen het niet doen als het niet donker is. Tuurlijk moet het voor die solar lampen donker zijn
erik is als geirriteerd poolparty hoefde niet van hem , kost te veel etc etcquote:Op zondag 18 juni 2023 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Eric geïrriteerd 10 minuten geleden want er is geen thee. Sjongejonge was zijn commentaar en stampte naar de kast voor een nieuw theezakje.
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik is als geirriteerd poolparty hoefde niet van hem , kost te veel etc etc
Erik heeft liever thee dan een feestje, dan kan ik die reactie wel begrijpenquote:Op zondag 18 juni 2023 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.
Maar hij misgunt anderen, die wel van feestjes houden, hun plezier. En dat is zo naar aan die man.
Als in???quote:Op zondag 18 juni 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Ik geloof dat het een benauwd dagje wordt vandaag...
Er gaat iets gebeuren.quote:
Daar zit je dan....quote:Op zondag 18 juni 2023 09:53 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac aan het ontbijt met een fotolijstje met foto's van thuis voor zich
dat is niet echt waar, als er feestjes zijn doet hij altijd mee, staat een soort te swingen, helpt opruimen en opbouwen ( kun je niet van iedereen zeggen ) en dat hij het verspilling vindt snap ik helemaal, veel is het ook. En met bruikbare spullen is hij ook bezig t te bewaren. Niets mis meequote:Op zondag 18 juni 2023 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat Eric niet van feestjes houdt is okee. Dan niet.
Maar hij misgunt anderen, die wel van feestjes houden, hun plezier. En dat is zo naar aan die man.
theekransje met veel koekjes erbijquote:Op zondag 18 juni 2023 09:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik heeft liever thee dan een feestje, dan kan ik die reactie wel begrijpen
heb no mercy met ice vandaag hij kiest er zelf voor om een jaar van huis te gaanquote:Op zondag 18 juni 2023 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zit je dan....
vaderdag en alleen een fotolijstje van thuis voor je neus.
Dat is het dus.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar zit je dan....
vaderdag en alleen een fotolijstje van thuis voor je neus.
🤞quote:Op zondag 18 juni 2023 09:57 schreef danaqui het volgende:
Niets over gelezen hier, Zoë had het gister over een rode kaart krijgen vandaag (dus 2de keer geel) en dat ze naar huis gaat, please laat het gebeuren![]()
![]()
Heeft Marciano toch allemaal zelf betaald?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
erik is als geirriteerd poolparty hoefde niet van hem , kost te veel etc etc
Lekker naar huis gaan heb je je dierbare bij je ipv zo dom lijstje voor je neusquote:Op zondag 18 juni 2023 09:53 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Isaac aan het ontbijt met een fotolijstje met foto's van thuis voor zich
Zou het geen vluchtgedrag zijn?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan heb je je dierbare bij je ipv zo dom lijstje voor je neus
Vrijwillig vertrekken nu is geen optie meer na bijna 9 maanden, Isaac voelt de winst al in zijn pocketquote:Op zondag 18 juni 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker naar huis gaan heb je je dierbare bij je ipv zo dom lijstje voor je neus
gaat weer lekker zo.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Marciano, dat bier is niet koud voor 14:00 dus ze zijn lam voor de klok 4 slaat![]()
![]()
Waarom zou Janet de badkamer moeten doen? Ze heeft het zwembad.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
Marciano![]()
Lekker tegen Bep in, die klaagt dat Janet klaagt dat ze de badkamer niet heeft gedaan.
Hihahoquote:Op zondag 18 juni 2023 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom zou Janet de badkamer moeten doen? Ze heeft het zwembad.
quote:
Ja maar luister dan hoor wat ik zeg.het boeit me verder nietquote:Op zondag 18 juni 2023 10:21 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiii dat gezicht van Wendy, hou je bek Zoe.
Goedemorgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij is Isaac de enige die gedacht heeft aan Vaderdag? Verder heeft niemand het erover gehad en volgens mij heeft Isaac het verder ook met niemand gedeeld..
Goedemorgen
Kan ik me voorstellen want wat heeft dat kind een grote bek tegen iedereen. Hoe ze van de week ook tegen Moraima deed over haar afscheidsdiner.. was echt niet normaal.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:22 schreef Chanel5 het volgende:
Wen is die grote klep van haar (zoe) spuuchzat!!!
Wen staat bijna te koken.
Ze komt er wel mee weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen want wat heeft dat kind een grote bek tegen iedereen. Hoe ze van de week ook tegen Moraima deed over haar afscheidsdiner.. was echt niet normaal.
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitjequote:Op zondag 18 juni 2023 10:28 schreef lojanda het volgende:
Ik weet niet wat jullie vinden maar ik vind het echt een verschrikkelijke rommelige zooi geworden.. je kan maar amper nog ergens lopen. Alles is dicht getimmerd.
Ziet er echt niet meer uit die tuin..
Zal wel goedkomen vanavond met alle lichtjes, (wel eens een feestzaal of disco overdag gezien?)quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitje
Erg genoeg wel.. wordt echt tijd dat iemand haar weer even met beiden voeten op de grond zet want ze vind zichzelf belangrijker als dat ze is.quote:
Ik hoop dan dat dit gebeurt voor 14:00, Zoe weg en het feest kan beginnenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Heel handig dat Zoë gisteren een paar keer aangegeven heeft dat ze bang is voor een vierde gele kaart... en dan met een rode kaart naar huis moet.... oh was het maar zo'n feest!!
hahaha ja zeker Spapaars, maar volgens de 'berekening' gaan ze toch feesten als het nog licht is??quote:Op zondag 18 juni 2023 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen vanavond met alle lichtjes, (wel eens een feestzaal of disco overdag gezien?)
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Ze liepen al (weer) te foeteren op het feit dat er 6 pakken melk in 1 dag opgedronken zijn, frisdrank gaat net zo zei iemand.
Mag ik het schandalig vinden dat die vrouwen niet eens de moeite hebben genomen om iets voor de aanwezige vaders in elkaar te flansen....
Zoë met die grote slabek van haar........ is alleen nog maar erger geworden sinds ze (shopping)manager geweest is pfff
ojaaa, 4 keer is rood?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Heel handig dat Zoë gisteren een paar keer aangegeven heeft dat ze bang is voor een vierde gele kaart... en dan met een rode kaart naar huis moet.... oh was het maar zo'n feest!!
Ik vind het zo’n zooitje en ook erg lelijk. Maar dat vond ik al voordat de spullen van de Poolparty er stonden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteravond zag het er echt sfeervol uit, maar overdag lijkt het een zooitje
In een 'normale setting' is 6 pakken misschien niet veel (hoewel er weinig zijn die zeggen melk te drinken), maar volgens mij hebben ze het daar momenteel niet zo breed.... en kwam het neer op 'stiekeme melkdrinkers'.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.
Maar waarom is het schandalig dat de vrouwen niets organiseren voor de vaders ? Het zijn toch niet hun vaders?
En blijkbaar vinden ze het niet nodig om voor de thuiszittende vaders ( dus de vaders van de bewoners) iets te doen, even zingen of allemaal even in de camera roepen zou origineel geweest zijn
Idd het zijn niet hun vaders.. Isaac heeft er nog wel aangedaanst maar Marciano helemaal niet dus waarom zou je dan iets moeten doen?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind 6 pakken melk in 1 dag, met 15 man, niet zo heel erg veel.
Maar waarom is het schandalig dat de vrouwen niets organiseren voor de vaders ? Het zijn toch niet hun vaders?
En blijkbaar vinden ze het niet nodig om voor de thuiszittende vaders ( dus de vaders van de bewoners) iets te doen, even zingen of allemaal even in de camera roepen zou origineel geweest zijn
Volgens Wendy gaat het zo weer terug de koelkast in.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat ligt dan 'n uur of 5 buiten de koelkast...... ik ga vandaag wel vegetarisch
Echt iets voor Bep, haar corvee niet doen. Bep houdt namelijk niet van regeltjes en ze moest kletsen.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:14 schreef mootie het volgende:
Marciano![]()
Lekker tegen Bep in, die klaagt dat Janet klaagt dat ze de badkamer niet heeft gedaan.
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
We weten de winnaar al van ejvjl ... Zoë
Misschien tijdelijk, maar een uurtje voor de bereiding is juist goed, omdat het binnenin rosé moet blijven, maar niet koud.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat ligt dan 'n uur of 5 buiten de koelkast...... ik ga vandaag wel vegetarisch
ik hoorde ze zeggen dat de recepten online te vinden zijn.... deze keer helemaal geen receptenbladen erbij gezien zoals de vorige keer wel wasquote:Op zondag 18 juni 2023 10:38 schreef schizolientje het volgende:
bij elk gerecht zit een beschrijving over de bereiding en t gebruik van de bijgeleverde kruiden het marineren enz. Ik zie ze die helemaal niet lezen of gebruiken. W,s weg gegooid met de verpakking
Mirthe heeft gisteren bijna voor iedereen Iced coffee gemaakt en daar is al veel mee opgegaan denk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
In een 'normale setting' is 6 pakken misschien niet veel (hoewel er weinig zijn die zeggen melk te drinken), maar volgens mij hebben ze het daar momenteel niet zo breed.... en kwam het neer op 'stiekeme melkdrinkers'.
Voor de vrouwen/moeders is er wel iets gedaan, gelijke monniken gelijke kappen? oftewel elkaar even wat aandacht geven lijkt me niet al teveel gevraagd.
Ik verwacht dat ze dit heerlijk stuk vlees weer gaan verkrachten en in stukjes gaan snijden voor het bbq op gaat.quote:
Sorry hoor maar als je na al diequote:
moet niet maar zou attent zijn, ook naar hun eigen vaders thuisquote:Op zondag 18 juni 2023 10:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd het zijn niet hun vaders.. Isaac heeft er nog wel aangedaanst maar Marciano helemaal niet dus waarom zou je dan iets moeten doen?
Precies waar ik ook aan dacht, het enige wat ze heel laten zijn de kroketten en hamburgers.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze dit heerlijk stuk vlees weer gaan verkrachten en in stukjes gaan snijden voor het bbq op gaat.
Klopt maar kokkie Janet had het er eerder al over om stukjes te snijdenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:38 schreef schizolientje het volgende:
bij elk gerecht zit een beschrijving over de bereiding en t gebruik van de bijgeleverde kruiden het marineren enz. Ik zie ze die helemaal niet lezen of gebruiken. W,s weg gegooid met de verpakking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |