Die vocalen herkent iedereen van mijn leeftijd wel denk ik.quote:
Ah ja. Kan natuurlijk gebeuren. Doorgaans levert de NOS niet echt nieuws, maar wat ze melden is doorgaans wel gecheckt.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:09 schreef oheng het volgende:
[..]
Tja ze nemen klakkeloos over van ISW, en die maakt ook zeer geregeld kleine en grote missers.
ISW is vooral handig vanwege hun bronvermelding.
Het lastigste is denk ik niet dat we dingen niet kunnen maken (misschien inderdaad met uitzondering van raketten, hoewel daar ook wel het een en ander voorhanden is) maar hoe de productiecapaciteit zo in te richten dat er snel opgeschaald kan worden. Je wil iets van een basis productie die op korte termijn x10 of x20 moet kunnen verhoogd, dat gaat niet op de huidige just in time manier van werken.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:25 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen: een mix.
Ook kijken waar de sterke punten zitten in de Europese defensie-industrie. Tanks, howitzers, en bijbhorende munitie, luchtafweer, zouden best Europees kunnen zijn. Raketten, weet niet, heb idee dat Amerikanen daar beter in zijn.
Daarbij, we zien ook gewoon dat het hebben van munitie, en het hebben van oude meuk handig kan zijn. Maar misschien is deze oorlog dan ook wel uniek omdat er gebrek aan manschappen dit keer geen probleem is.
Lastig om voor te bereiden om een volgende confrontatie, ervaring van de vorige kan zomaar tegen je werken.
80% van de content op de hoofdpagina zijn mensen die op verschillende manieren doodgaan, racisme en haat tegen de regenboog mensen. Het zit nog in m'n vaste ritme uit de domme meems tijd, maar tegenwoordig is het depri.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
9gag ging vroeger over domme memes maar kennelijk is dat anders tegenwoordig
Is ook een kwestie van willen. Je kan natuurlijk bestaande bedrijven betrekken. Deal dat, zeg de EU, een productielijn financiert, om deze, in geval van nood, te kunnen vorderen voor het oorlogsapparaat.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het lastigste is denk ik niet dat we dingen niet kunnen maken (misschien inderdaad met uitzondering van raketten, hoewel daar ook wel het een en ander voorhanden is) maar hoe de productiecapaciteit zo in te richten dat er snel opgeschaald kan worden. Je wil iets van een basis productie die op korte termijn x10 of x20 moet kunnen verhoogd, dat gaat niet op de huidige just in time manier van werken.
Volgens mij bestaat de site voornamelijk uit inmiddels volwassen mensen die zijn blijven hangen en is er nauwelijks nieuwe aanwas. Die hebben natuurlijk andere interesses gekregen dan alleen maar memes.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
80% van de content op de hoofdpagina zijn mensen die op verschillende manieren doodgaan, racisme en haat tegen de regenboog mensen. Het zit nog in m'n vaste ritme uit de domme meems tijd, maar tegenwoordig is het depri.
De AI van die game is wel erg slecht. Die NPCs lopen gewoon als kippen zonder kop richting de speler.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef over_hedge het volgende:
https://9gag.com/gag/aMEXgNR
zieke beelden
Ik ben ook een boomer aan het worden.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de site voornamelijk uit inmiddels volwassen mensen die zijn blijven hangen en is er nauwelijks nieuwe aanwas. Die hebben natuurlijk andere interesses gekregen dan alleen maar memes.
Deze beelden komen overigens vanuit de stad Pyatkhyatky die gisteren officieel is bevrijdt door Oekraine.'quote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef over_hedge het volgende:
zieke beelden
Iedereen op FOK!quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben ook een boomer aan het worden.
Zoals ik zei, bewuste keuzes van Rusland om al voor elke meter te vechten bij de eerste dorpjes ipv de eerste echte verdedigingslinie. Of die keuze op de lange termijn een goede is moet nog blijken.quote:
wtfquote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef over_hedge het volgende:
zieke beelden
Ja je bent vast een enorm goede generaal in command and conquer generals maar in het eggie werkt het toch net even anders.quote:
Nee hij is van het type 'nou dit gaat nergens heen, gauw praten en stoppen zodat Rusland de bezette gebieden mag houden'.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je speelt iets te veel Call of Duty
In de vorige eeuw noemden we dat soort gasten NSB'ers. Of op zijn minst een vijfde colonne.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee hij is van het type 'nou dit gaat nergens heen, gauw praten en stoppen zodat Rusland de bezette gebieden mag houden'.
Met de traditionele lada-foto. Had beter thuis kunnen blijven, net als de rest van de Russen.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:40 schreef skysherrif het volgende:
Je ziet hier namelijk in de video van de bevrijding van Pyatkhyatky de Oekraiense soldaten op een vlag staan van Ossetie..
[ twitter ]
hier het bericht van het verloren Ossetische Battalion
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |