Ik ben ook een boomer aan het worden.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de site voornamelijk uit inmiddels volwassen mensen die zijn blijven hangen en is er nauwelijks nieuwe aanwas. Die hebben natuurlijk andere interesses gekregen dan alleen maar memes.
Deze beelden komen overigens vanuit de stad Pyatkhyatky die gisteren officieel is bevrijdt door Oekraine.'quote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef over_hedge het volgende:
https://9gag.com/gag/aMEXgNR
zieke beelden
Iedereen op FOK!quote:Op maandag 19 juni 2023 15:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben ook een boomer aan het worden.
Zoals ik zei, bewuste keuzes van Rusland om al voor elke meter te vechten bij de eerste dorpjes ipv de eerste echte verdedigingslinie. Of die keuze op de lange termijn een goede is moet nog blijken.quote:
wtfquote:Op maandag 19 juni 2023 14:34 schreef over_hedge het volgende:
https://9gag.com/gag/aMEXgNR
zieke beelden
Ja je bent vast een enorm goede generaal in command and conquer generals maar in het eggie werkt het toch net even anders.quote:
Nee hij is van het type 'nou dit gaat nergens heen, gauw praten en stoppen zodat Rusland de bezette gebieden mag houden'.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je speelt iets te veel Call of Duty
In de vorige eeuw noemden we dat soort gasten NSB'ers. Of op zijn minst een vijfde colonne.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee hij is van het type 'nou dit gaat nergens heen, gauw praten en stoppen zodat Rusland de bezette gebieden mag houden'.
Met de traditionele lada-foto. Had beter thuis kunnen blijven, net als de rest van de Russen.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:40 schreef skysherrif het volgende:
Je ziet hier namelijk in de video van de bevrijding van Pyatkhyatky de Oekraiense soldaten op een vlag staan van Ossetie..
[ twitter ]
hier het bericht van het verloren Ossetische Battalion
[ afbeelding ]
De Chinese staat bewapend de Russen niet.....doen Chinese "privaatbedrijven" gewoon. Feitelijk breekt China dus niet zijn woord.quote:
WTF.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dit zitten nu vooral op Incel fora denk ik.
Ik keek voor de lol in het verleden ook wel eens op incels.me (of whatever, zal nu wel veranderd zijn). Tot vorig jaar ergens. Toen zag ik daar topics waarin video's werden gepost waar Oekrainse vrouwen werden verkracht (en daar lacherig over werd gedaan), heel erg ziek. Was toen de ellende in Irpin/Bucha enz plaatsvond.
Ik lees niks over corruptie in Oekraïne in dat berichtje eigenlijk?quote:Op maandag 19 juni 2023 16:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Corruptie in Oekraine... wie had dat verwacht.
Je reageert op een oerdomme trol.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik lees niks over corruptie in Oekraïne in dat berichtje eigenlijk?
Sowieso moet je nooit geloven wat een staat zegt. Chinese drones zijn er ook al volop.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:34 schreef Aloulu het volgende:
[..]
De Chinese staat bewapend de Russen niet.....doen Chinese "privaatbedrijven" gewoon. Feitelijk breekt China dus niet zijn woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |