abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209567707
En als je een eigen industrie opzet, is er natuurlijk de vraag: wil je materieel exporten naar niet-NAVO-landen? Japan lijkt me prima, maar moet er ook materieel naar Indonesie, of India, of Nigeria?
  FOK!fotograaf maandag 19 juni 2023 @ 14:34:55 #227
364681 over_hedge
pi_209567826
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_209567846
quote:
9gag ging vroeger over domme memes maar kennelijk is dat anders tegenwoordig :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!fotograaf maandag 19 juni 2023 @ 14:37:44 #229
364681 over_hedge
pi_209567863
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 14:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
Daar is idd weinig van over. Vooral politiek gedoe met af een toe een grappige meme
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 19 juni 2023 @ 14:39:16 #230
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209567881
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef Nober het volgende:
Nog even en we kunnen de taken van de Oekraïnerse broeders overnemen voor #onzeoorlog

[ twitter ]
Dat doen ze ook regelmatig op Ehv. Toen ik daar in de buurt op kantoor zat kwamen ze maandelijks echt achterlijk laag over vliegen. Mijn collega had zijn kantoor zo, dat het leek alsof het ding bij hem naar binnen vloog :') .
pi_209568069
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Daar is idd weinig van over. Vooral politiek gedoe met af een toe een grappige meme
;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209568079
Waarschuwing: schijt muziek

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209568127
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 14:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dit zitten nu vooral op Incel fora denk ik.

Ik keek voor de lol in het verleden ook wel eens op incels.me (of whatever, zal nu wel veranderd zijn). Tot vorig jaar ergens. Toen zag ik daar topics waarin video's werden gepost waar Oekrainse vrouwen werden verkracht (en daar lacherig over werd gedaan), heel erg ziek. Was toen de ellende in Irpin/Bucha enz plaatsvond.
  maandag 19 juni 2023 @ 15:00:52 #234
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209568132
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 14:54 schreef Slayage het volgende:
Waarschuwing: schijt muziek

[ twitter ]
Is dat scooter?
pi_209568138
Bradley met tows, ze worden afgeschoten tegen het einde van de video :Y) helaas geen beelden van pantsers in de fik ;(

twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 juni 2023 @ 15:02:44 #236
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209568149
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 13:57 schreef oheng het volgende:

[..]
Onzin gebaseerd op verkeerde interpretatie van de originele bron (geheime dienst Estonia). Het is duidelijk te zien dat Oekraine geen operationele pauze heeft.
Ok, valt wel tegen dat de nos het meldt dan..
pi_209568165
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 15:00 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Is dat scooter?
Scherp!

-Rabia Al-Basri
pi_209568196
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 13:57 schreef oheng het volgende:

[..]
Onzin gebaseerd op verkeerde interpretatie van de originele bron (geheime dienst Estonia). Het is duidelijk te zien dat Oekraine geen operationele pauze heeft.
quote:
De Amerikaanse denktank Institute for the Study of War (ISW) schijft in zijn laatste update over de oorlog dat Oekraïne mogelijk een pauze in het tegenoffensief heeft ingelast. Dat zou blijken uit de schaal waarmee aanvallen worden ingezet en de plaatsen waar dat gebeurt. Het grootste deel van de beschikbare troepen is nog altijd niet in actie gekomen, schrijft het ISW. Het instituut wijst erop dat het inlassen van pauzes bij dit soort grootschalige offensieven heel gewoon is en dat het zeker niet wil zeggen dat het al voorbij is.
NOS
pi_209568199
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 15:02 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ok, valt wel tegen dat de nos het meldt dan..
Tja ze nemen klakkeloos over van ISW, en die maakt ook zeer geregeld kleine en grote missers.
ISW is vooral handig vanwege hun bronvermelding.
pi_209568200
NOS heeft vandaag ook de tank die flinke biem doet geplaatst. Duidelijk dat ze vaker een filmpje doen van het slagveld nu.
pi_209568205
🤡

twitter
-Rabia Al-Basri
  maandag 19 juni 2023 @ 15:11:07 #242
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209568209
quote:
Die vocalen herkent iedereen van mijn leeftijd wel denk ik. B-)
Deze was me niet echt bijgebleven.
  maandag 19 juni 2023 @ 15:17:14 #243
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209568267
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 15:09 schreef oheng het volgende:

[..]
Tja ze nemen klakkeloos over van ISW, en die maakt ook zeer geregeld kleine en grote missers.
ISW is vooral handig vanwege hun bronvermelding.
Ah ja. Kan natuurlijk gebeuren. Doorgaans levert de NOS niet echt nieuws, maar wat ze melden is doorgaans wel gecheckt.
pi_209568281
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 14:25 schreef skrn het volgende:

[..]
Ik zou ook zeggen: een mix.

Ook kijken waar de sterke punten zitten in de Europese defensie-industrie. Tanks, howitzers, en bijbhorende munitie, luchtafweer, zouden best Europees kunnen zijn. Raketten, weet niet, heb idee dat Amerikanen daar beter in zijn.

Daarbij, we zien ook gewoon dat het hebben van munitie, en het hebben van oude meuk handig kan zijn. Maar misschien is deze oorlog dan ook wel uniek omdat er gebrek aan manschappen dit keer geen probleem is.

Lastig om voor te bereiden om een volgende confrontatie, ervaring van de vorige kan zomaar tegen je werken.
Het lastigste is denk ik niet dat we dingen niet kunnen maken (misschien inderdaad met uitzondering van raketten, hoewel daar ook wel het een en ander voorhanden is) maar hoe de productiecapaciteit zo in te richten dat er snel opgeschaald kan worden. Je wil iets van een basis productie die op korte termijn x10 of x20 moet kunnen verhoogd, dat gaat niet op de huidige just in time manier van werken.
pi_209568295
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209568309
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 14:36 schreef Slayage het volgende:

[..]
80% van de content op de hoofdpagina zijn mensen die op verschillende manieren doodgaan, racisme en haat tegen de regenboog mensen. Het zit nog in m'n vaste ritme uit de domme meems tijd, maar tegenwoordig is het depri.
  maandag 19 juni 2023 @ 15:26:17 #247
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209568352
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 15:19 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Het lastigste is denk ik niet dat we dingen niet kunnen maken (misschien inderdaad met uitzondering van raketten, hoewel daar ook wel het een en ander voorhanden is) maar hoe de productiecapaciteit zo in te richten dat er snel opgeschaald kan worden. Je wil iets van een basis productie die op korte termijn x10 of x20 moet kunnen verhoogd, dat gaat niet op de huidige just in time manier van werken.
Is ook een kwestie van willen. Je kan natuurlijk bestaande bedrijven betrekken. Deal dat, zeg de EU, een productielijn financiert, om deze, in geval van nood, te kunnen vorderen voor het oorlogsapparaat.
Ik noem maar wat, maar als je echt wil dat je zelf goed kan reageren op situaties moet je wat creatiever worden.
pi_209568367
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 15:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
80% van de content op de hoofdpagina zijn mensen die op verschillende manieren doodgaan, racisme en haat tegen de regenboog mensen. Het zit nog in m'n vaste ritme uit de domme meems tijd, maar tegenwoordig is het depri.
Volgens mij bestaat de site voornamelijk uit inmiddels volwassen mensen die zijn blijven hangen en is er nauwelijks nieuwe aanwas. Die hebben natuurlijk andere interesses gekregen dan alleen maar memes.
Incelfrikandel
  maandag 19 juni 2023 @ 15:28:05 #249
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209568375
quote:
De AI van die game is wel erg slecht. Die NPCs lopen gewoon als kippen zonder kop richting de speler.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_209568441
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')