SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Vind het wel knap dat je deze kent.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Lang niet gehoord zeg.
Haddaway - Rock My Heart
Ligt hier zelfs op cd-single in de kast. In die tijd was ik gek van dat soort muziek.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je deze kent.
Ik kende deze niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ligt hier zelfs op cd-single in de kast. In die tijd was ik gek van dat soort muziek.
Dit is wel zo'n beetje de laatste echt hit die hij nog had. Volgens mij nog net top-10.
Vocht is op zich wel een goed idee, jaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Melting het volgende:
Na deze plaat even een nieuw biertje halen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Dat moet die Nederlandse band zijn van dat ene nummer. The Shoes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Ja, deze moet ik wel kennen. Ik heb een nichtje dat zo heet...
Nadieh - Windforce 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwam ze er met zo'n snelheid uit?![]()
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Geen idee. Ik denk wel dat ze naar deze zangeres is vernoemd. Inmiddels heeft ze zelf alweer twee kids.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kwam ze er met zo'n snelheid uit?![]()
[ afbeelding ]
Gaat hard dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk wel dat ze naar deze zangeres is vernoemd. Inmiddels heeft ze zelf alweer twee kids.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Songfestival-modus.
Ik weet niet eens hoe de artiesten heten, trouwens. Alleen dat het van Israël is.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zo zoetsappig, daar nemen zelfs The Carpenters hun pet nog voor af.
Ja, waar is livelink eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:38 schreef Melting het volgende:
Deze had livelink zeker geweten als ESF kenner.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:09 schreef livelink het volgende:
Straks naar Limburg. Niet voor Pinkpop, maar voor een familiedag. Pijnstillers mee en hopelijk gaat het dan toch goed komen. Geen idee hoe laat ik weer terug ben, maar wellicht tune ik dan nog wel even in vanavond.
Nope..... Al snap ik nog steeds waarom dit niet meer met Pinksteren is, zoals het oorspronkelijk was.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah oké. Geen link met live (Pinkpop), maar met familie dus
Had geloof ik iets te maken met een betere voorspelbaarheid. Pinksteren is nooit in het zelfde weekend. Valt de ene keer heel vroeg, de andere keer later.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Nope..... Al snap ik nog steeds waarom dit niet meer met Pinksteren is, zoals het oorspronkelijk was.
Even zorro wakker schudden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Overgangetje...![]()
LA Style - James Brown Is Dead
Die is mij niet bekend.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Door Scooter gesampled in de single-versie van Call Me Mañana
Gave plaat vind ik datquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Timi Yuro, LA Style, Sex Pistols, Willeke Alberti![]()
Welkom op Radio 49....
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:02 schreef DJ11 het volgende:
Ze zijn uitgeschoten met de floor tom in dit nummer
Welkom thuis.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef livelink het volgende:
Zo, net thuis na een lange dag en een lange reis.
Goedenavondquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:03 schreef livelink het volgende:
Zo, net thuis na een lange dag en een lange reis.
Ja, was gezellige dag.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom thuis.
Hoop dat je een leuk dag had.
Nu even iets lekkers ter afkoeling nemen dan.
Fijn om te horen. Dan is de reis niet voor niets geweest.quote:
Het klinkt als een 50'er jaren film.quote:
Ben dan altijd benieuwd of je 1 mapje hebt, of meerdere. En als je er meerdere hebt... in welk mapje verdwijnt ie dan?quote:
Ik heb daarvoor 1 mapje, dat zolang "Overige ontdekkingen" heet. Ik heb daarnaast ook nog diverse Radio 49-mappen. Daar mik ik muziek in die ik een keer op Radio 49 wil draaien. Kan al de volgende uitzending zijn, kan ook over een halfjaar zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben dan altijd benieuwd of je 1 mapje hebt, of meerdere. En als je er meerdere hebt... in welk mapje verdwijnt ie dan?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef DJ11 het volgende:
Undercover - Never Let Her Slip Away
(Als MadMaster nu maar niet binnenkomt; die trekt dit niet)
Mag ik verzoeken die naam nooit meer te noemen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de leden van deze formatie is nu trouwens een zeer succesvol producer, die onder meer nummers van Ed Sheeran produceert
Helemaal mee eens hoor.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik verzoeken die naam nooit meer te noemen?
ES is Voldemort?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik verzoeken die naam nooit meer te noemen?
Uhm.... ik denk dat je gelijk hebt.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
"And he looks me in the eye when he shoots"...
Best een ranzige tekst, eigenlijk
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn geen Michael Jacksons gewond geraakt bij de opnames van dit nummer.
Dat je dat weet!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Billy Ray Martin - Your Lovin' Arms
(maar dit is de originele versie, niet de remix die de hitlijsten haalde)
De hitversie klinkt anders. Ook van dit nummer heb ik de cd-single.quote:
Begin ik niet aanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
Aan jou de eer om de titel goed te typen, DJ11.
Nee, het is niet Van Duin.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:41 schreef DJ11 het volgende:
Waarom? Waa-haa-haa-rom, waarom zijn de bananen krom?
Je zou bijna denken dat het nummer over mij gaat.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het nummer over mij gaat.
He was a very special warm and gentle person
Who put in music in the world and spoken in rhyme
And it hurts me that I never really knew him
'Cause all it would have taken was some time
You know he always seemed to be there when I stumbled
And when mountains got to steep for me to climb
And it tears me up to think I never touched him
'Cause all it would have taken was some time
Zeker. Misschien wel wat chemische lucht.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag volop Limburgse lucht geademd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Misschien wel wat chemische lucht.
Ik was in Born, onder de rook van DSM.quote:
Ah....quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was in Born, onder de rook van DSM.
Nee, daar kom ik wel als ik met het OV naar Born ga, maar nu net niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah....
Ben je toevallig ook in Sittard geweest?![]()
Volgende keer dan gewoon weer even bij Rousseau langs gaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik wel als ik met het OV naar Born ga, maar nu net niet.
Ja, we hebben het over hetzelfde. DSM (nu heet het Chemelot dacht ik).quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je daar langsrijdt over de snelweg dan zie je al die chemische fabrieken.
Vergadertafel van de directie is rond?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we hebben het over hetzelfde. DSM (nu heet het Chemelot dacht ik).
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Vergadertafel van de directie is rond?
En dit doet me denken aan Medisch Centrum West.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit doet me wat denken aan het (Franse origineel van) Het Dorp.
Ik snap het, ja. Dat pianodeuntje.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En dit doet me denken aan Medisch Centrum West.
Ja toch? Gelukkig ben ik niet de enige.quote:
Ja, ik wilde ook al zeggen dat het ergens op lijkt.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En dit doet me denken aan Medisch Centrum West.
Dan zit je er niet ver naast.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie nu Tante Til van de familie Knots voor me...
Het het even opgezocht. 1983. Een Utrechtse band geproduceerd door Ben Liebrand.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:19 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten, Melting. Morgen moet ik weer vroeg op.
Dank je wel voor de muziek!
Trustenquote:Op zondag 18 juni 2023 00:19 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten, Melting. Morgen moet ik weer vroeg op.
Dank je wel voor de muziek!
Ze wist dat het voor vanavond ophield.quote:
Goedemorgen Livelink.quote:
Ja, ben onderweg naar een documentaire-festival. Mijn nichtje heeft een documentaire gemaakt die daar wordt vertoondquote:Op zondag 18 juni 2023 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Livelink.
Nog plannen voor vandaag?
Dan ben je al vroeg op pad.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ben onderweg naar een documentaire-festival. Mijn nichtje heeft een documentaire gemaakt die daar wordt vertoond
Ja, het begint om 09.30 en die van mijn nichtje is de tweede.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je al vroeg op pad.
Veel plezier daar!
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op zondag 18 juni 2023 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het begint om 09.30 en die van mijn nichtje is de tweede.
Goedemorgen Symph.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee!
Have fun.
Goedemorgen
Goedemorgen Tjoent!quote:Op zondag 18 juni 2023 08:59 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Alles goed hier hopelijk?
Undercoveroperatie uiteraardquote:Op zondag 18 juni 2023 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent!![]()
Waar was je zo lang?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:46 schreef Tjoent het volgende:
[..]![]()
Er bleek een grote paddokwekerij te zijn en die moesten we ontmantelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel fijn dat je vader weer helemaal opgeknapt is.
Ain't it funny how it is
Ja, gelukkig welquote:Op zondag 18 juni 2023 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel fijn dat je vader weer helemaal opgeknapt is.
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:54 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel![]()
Hee het lukt niet meer om afbeeldingen in te voegenik doe iets verkeerd blijkbaar.
Gisteren zag ik deze![]()
[ afbeelding ]
Nee, vandaag niet. Ik hem uitgenodigd voor een etentje volgende week zondag.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:55 schreef Tjoent het volgende:
Ga jij nog wat leuks met je vader doen vandaag, Melting?
Gefeliciteerd nichtje van livelinkquote:Op zondag 18 juni 2023 14:30 schreef livelink het volgende:
Zo, onderweg terug van docufestival. 20 documentaires, die ik lang niet allemaal gezien heb, en 4 prijzen. En mijn nichtje heeft de prijs voor beste regie gewonnen! Trotse tante hier.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 juni 2023 14:30 schreef livelink het volgende:
Zo, onderweg terug van docufestival. 20 documentaires, die ik lang niet allemaal gezien heb, en 4 prijzen. En mijn nichtje heeft de prijs voor beste regie gewonnen! Trotse tante hier.
Ik vanwege de tuin, ja. Heb niet echt last van bbq's in de buurt. En sinds we zelf een gas-bbq hebben, hebben anderen ook geen last meer van onze bbq.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wou dat het eindelijk eens serieus ging regenen. Vanwege de tuin, ik blijf met gieters slepen, maar ook vanwege de buurman die denkt dat je moet barbecuen met spiritus en veel vlammen. Er staan een paar tuinen blauw van de rook nu, ik kon nog net een sprintje trekken om ramen en roosters dicht te doen
Stormachtig? Hier waait het niet en regent het niet meer dan druppels.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:01 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een stormachtig (en nog steeds droog) Noord Holland
Huh?quote:Op maandag 19 juni 2023 08:01 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een stormachtig (en nog steeds droog) Noord Holland
Goedemorgen.quote:
Ja, ik slaap nog steeds slecht. Maar ga wel steeds vroeger naar bed ter compensatie. Voel me vandaag ook weer wat energieker, gelukkig.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zit de hitte bij jullie ook binnen?
Misschien was dit iets anders?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zijn vanochtend een paar straaljagers komen overvliegen, ik dacht dat ze ten noorden van de Waddeneilanden zouden blijven met de grote Navo-oefening.
Die dingen moeten toch ergens vandaan komen op weg naar de Wadden…quote:
Wat een ellende.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dingen moeten toch ergens vandaan komen op weg naar de Wadden…
Update: Eind juli is mijn vorig jaar afgeblazen kaakoperatie gepland.
Helaas is die kaak net sinds zondag op de bewuste plek zwaar ontstoken én brak ik zondagavond een stuk van mijn kies af.
Tandarts net bezocht, ontsteking is ingesneden, morgen de kies laten repareren.
Yes, I do… 🦷quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Wat zal jij blij zijn als het achter de rug is.
Pijn nu weg? Wat een ellende, zeg.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas is die kaak net sinds zondag op de bewuste plek zwaar ontstoken én brak ik zondagavond een stuk van mijn kies af.
Ben jij al overstroomd?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Wat zal jij blij zijn als het achter de rug is.
Hier klapte net de aardlekschakelaar er uit…quote:
Ja, druk is er af en daarmee is de pijn ook verdwenen.quote:
Hier valt het ook nog mee. Een gezapig buitje en wat gerommel in de verte.quote:
He nee zeg, wat een ellendequote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een heek nuttig record.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft net voor de onweersbui een nieuw record 'naar huis fietsen' gerealiseerd.
Hulde, hulde!
Ach, vanaf Schiphol mogen ze ook niet over onze wijk vliegen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He nee zeg, wat een ellende
De Navo-oefening is in principe in Duitsland met wat uitloop bovenlangs richting onze Wadden
Ze was precies 3 minuten voor de eerste klap binnen…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is een heek nuttig record.
Het is hier lekker aan het regenen
Dat is nog eens timingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze was precies 3 minuten voor de eerste klap binnen…
Hagel hebben we hier niet gehad en over 10 minuten is het alweer droog…quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn eerste kersen van dit jaar op![]()
Ik hoop dat de hagel zich hier niet laat zien, want dat zullen de kersen en al het andere fruit hier niet leuk vinden.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM heeft net voor de onweersbui een nieuw record 'naar huis fietsen' gerealiseerd.
Hulde, hulde!
Ja, hier ook. Net wel een korte wandeling gemaakt om toch even buiten te zijn. Dat was wel heerlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Het begint al weer op te warmen, helaas
Helaas, ik lig al in bedquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Hoe later op de avond, hoe schoner de klanken.
Een uurtje afkoelen met wat uplifting trance. De stream staat aan...
Er is niet veel gevallen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je nu wel tegen, Melting?
Heb net weer even lekker in de tuin gelopen, paar bloeiende planten aan Symph aangewezen
Goedemorgen.quote:
Ja, redelijk afgekoeld hier.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het is wel iets afgekoeld hier. Daar ook?
Yep, een vriend van mij is daar de manager.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
@:MadMaster jij had toch eens verteld over de geitenkaas van die zorgboerderij in Egmond? Wat een afgrijselijk verhaal dat er daar brand was zeg.
Ja, wat een paniek ook voor de cliënten en die zijn meteen hun structuur kwijt die zo belangrijk voor ze isquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, een vriend van mij is daar de manager.
Heb hem nog niet gesproken, maar de impact is natuurlijk enorm, omdat het ook een zorgboerderij is...
Dat moet je ook niet doen..... gelukkig flink wat regen nu (waar ik werk tenminste).quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:26 schreef livelink het volgende:
Ik dacht net slim te zijn door even het huis op te ruimen, te stofzuigen voordat de warmte toesloeg. Maar dat viel tegen zeg. Ik ben nu toch al weer aardig oververhit geraakt.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Heb vanavond een kliekjesmaaltijd gemaakt die ook nog lekker was.
Heel goedquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:04 schreef livelink het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Heb vanavond een kliekjesmaaltijd gemaakt die ook nog lekker was.
Sowieso, want nu heb ik niks meer echt in huis.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig. Morgen weer boodschappen doen dan?
Alles komt goed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
En mijn tuin is ook blij, want er valt al urenlang een gestage regen. Niet te veel, niet te weinig. Precies goed voor de natuur om het allemaal op te kunnen nemen.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach tuurlijk, ik had kunnen gokken dat het Catapult was, bij afwezigheid van MM
Hebben ook best fijne nummers gemaakt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb hun verzamelcd echt grijs gedraaid, kan alles zo meezingen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Zat ik er niet ver naast met Schiet mij maar lek - De klompendans
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had geen idee, maar dat was dus Jona Lewie die achter dat Terry Dactyl zat
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet de cover door Boy George van The Crying game. Klinkt als Dave Berry ofzo
Knap hoor!quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet de cover door Boy George van The Crying game. Klinkt als Dave Berry ofzo
Nee, het klonk wel als bekend, maar ik moest het opzoekenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Kon jij dat horen?
quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:21 schreef livelink het volgende:
Tracy Chapman - Talking 'bout a revolution
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ola, over naar een andere afdeling, lijkt hier saaaaaai.
Oei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch een goede avond gewenst, Raf.
Ain't it funny how it is
Dat klopt alvast.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ola, over naar een andere afdeling, lijkt hier saaaaaai.
Hoi RafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt vast wel goed.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Teddy nog wat en Whitney Houston Hold me in your arms
Ze was net in opkomst. Was in 1986.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen was Whitney vast nog niet bekend, anders had haar naam er ook wel opgestaan
Ben niet zo heel erg van haar..quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze was net in opkomst. Was in 1986.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben niet zo heel erg van haar..
Dit nummer ken ík trouwens in een andere uitvoering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |