Daar gaat @Whiskers2009 slaapjequote:
Zo hard regent het nou ook weer nietquote:
VT3 wordt de kwali uitslagquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:05 schreef Donna het volgende:
Canada heeft ook een rode vlag. Dan heb je dat
Ze is gewoon een hater, daar moet je geen aandacht aan schenken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ons Olav noemde het altijd code rood
Gaat niet lang durenquote:
SNAFU: Situation Normal, All Fuckedquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:05 schreef Mano_ het volgende:
Klassiek voorbeeldje van SHIT: Self Healing Italian Technology
Je bent 5 minuten te laatquote:
Ik heb wel eens op een pole gezeten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:07 schreef franklop het volgende:
Ik heb een rondje op dit circuit gelopen en op Pole position gestaan. Komt wel erg dichtbij zo
Geprint op een A4-tje?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:07 schreef franklop het volgende:
Ik heb een rondje op dit circuit gelopen en op Pole position gestaan. Komt wel erg dichtbij zo
Sargeant WDC confirmed.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op een pole gezeten.
Het is een rode vlag. Dat staat letterlijk in beeldquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze is gewoon een hater, daar moet je geen aandacht aan schenken.
En dat zegt een mod.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze is gewoon een hater, daar moet je geen aandacht aan schenken.
Nee nee!quote:
Voor de showquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef vosss het volgende:
Wat is met die muur?? Waarom hebben ze die daar gezet?!
Anders snijden de Mercedessen weer ongestraft een stuk af.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef vosss het volgende:
Olav weet niet eens welke dag of jaar het is, daar moet je geen aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is een rode vlag. Dat staat letterlijk in beeld
Is iemand die dubbeldienst heeft ook goed?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat zegt een mod.![]()
![]()
![]()
FA nodig nu...
Stukje bouwfraude.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef vosss het volgende:
Zodat mensen niet afsnijden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef vosss het volgende:
Viaplay Premium zit daar achter.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef vosss het volgende:
Mss om geen verkeer te T-bonen als je rechtdoor schiet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef vosss het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef vosss het volgende:
team kon de auto van ZHou resetten, en kon op eigen kracht tergrijdenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef Donna het volgende:
Gezeik weer. De auto is terug en best veilig ook. Boeiend.
Er zat een verkeerde stikker op, Ferrari legal heeft hem weer vrijgegeven.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:05 schreef Mano_ het volgende:
Klassiek voorbeeldje van SHIT: Self Healing Italian Technology
Net als je denkt dat het niet erger kan dan die muur bij pit-exit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mss om geen verkeer te T-bonen als je rechtdoor schiet.
Maar dit helpt ook niet.
Precies. Beter toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Sally het volgende:
[..]
team kon de auto van ZHou resetten, en kon op eigen kracht tergrijden
Zolang jij het maar niet bentquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is iemand die dubbeldienst heeft ook goed?
Problemen oplossen die er niet zijn. Het is wachten op een gigacrash zondagquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef vosss het volgende:
Ok goed punt dit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anders snijden de Mercedessen weer ongestraft een stuk af.
Je hebt het met mij te doen vandaagquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolang jij het maar niet bent![]()
Onjectief is het gewoon een rode vlag
Heb nu Mario Kart tune weer in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anders snijden de Mercedessen weer ongestraft een stuk af.
Jij bent GEEN FAquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het met mij te doen vandaag
Marmot spray.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:11 schreef Evenstar het volgende:
Wat is dat voor een bende op de baan? Een vogel aangereden ofzo?
Nu heb ik zin om dat spel te spelenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb nu Mario Kart tune weer in m'n hoofd.
Roadkill.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:11 schreef Evenstar het volgende:
Wat is dat voor een bende op de baan? Een vogel aangereden ofzo?
Klopt toch nog steeds?quote:
neu, er is plenty tijd voor een tijdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:12 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes nog binnen, als het nu echt regent hebben ze een probleem
Ja maar als het nu regent dan maakt tijd niet meer uitquote:
dan nog - mss gaat Merc dan meteen op FWquote:
en je denkt dat je met FW sneller rijdt op een kletsnatte baan dan met inters in huidige situatie? Kom opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
dan nog - mss gaat Merc dan meteen op FW
Beide kan primaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, of je eist een FA, of dat ik het niet ben.
Ach, ik weet niet wat MERC denkt, maar ook op inters kan je heus nog een tijd neerzetten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en je denkt dat je met FW sneller rijdt op een kletsnatte baan dan met inters in huidige situatie? Kom op
Brrrrrmmmmm...quote:
Ik ben inmiddels ook vergeten wat regen is.quote:
ALO toch ook nog best een goeie regenrijderquote:
Ja wat is dit?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook vergeten wat regen is.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat ze de wall of champions verneukt hebben.
Jij kent alleen bierregenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook vergeten wat regen is.
Er komt nog meer regen begreep ikquote:
iedere week een ander excuusquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Echt 18 coureurs die het wel kunnen, maar volgens F1TV hebben de Mercedesjes last van temperatuur in de banden krijgen en ligt het niet aan de coureurs .... ga fietsen joh.
Max zegt Nog Niet!quote:
Vettel doet niet meer mee hequote:
Valt mee hoor. Jullie denken allemaal dat ik zuip als een tempelier, maar dat valt reuze mee.quote:
Maar Magnussen welquote:
Wie dan en zeg niet Max. Senna gaat ie toch met gemak voorbij.quote:
Perez moet echt even aan de bak.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Het gat tussen Alonos en Perez is enorm.
Waarom zou het een ander moeten zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie dan en zeg niet Max. Senna gaat ie toch met gemak voorbij.
Kroel?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:23 schreef Sally het volgende:
Hup Stroll, ga es ff naar op zn minst Q2...?
Kusje?
quote:
Hij kan zelf niet meer in de spiegel kijkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Wat is er met de spiegel van Lewis dan?
Hij heeft een bril nodigquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:23 schreef Evenstar het volgende:
Wat is er met de spiegel van Lewis dan?
Ahhh, sigh!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:23 schreef Sally het volgende:
Hup Stroll, ga es ff naar op zn minst Q2...?
Kusje?
Het is niet zo dat Tsunoda het wel goed doetquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Vries kan zo weer gaan douchen.
Staat wel 6 tienden boven De Vries.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Tsunoda het wel goed doet
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Staat wel 6 tienden boven De Vries.
De Ferrari's lijken iedereen in de weg te rijden, kijken ze zelf en die engineers niet?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:25 schreef Evenstar het volgende:
Gasly werd wel keihard in de weg gereden door die Ferrari. (Sainz denk ik?)
Lijkt mij 3 plaatsenquote:
Die gaat zo snel, die kan je amper zien.quote:
Daar schiet Gasly alleen niks mee op natuurlijk.quote:
Nee, want Mercedes en Blackquote:
Eigenlijk zouden ze het harder aan moeten pakken en Sainz niet eens aan Q2 laten beginnenquote:
Het is niet de eerste keer dit weekendquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Starflyer het volgende:
Sainz kan wel een straf voor impeding krijgen
"Should be banned for such a thing" zei hij volgens mijquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Sally het volgende:
Wow!
"You BURNED for such a thing! "
oef... kwaad?!
BANNEDquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Sally het volgende:
Wow!
"You BURNED for such a thing! "
oef... kwaad?!
Vooral omdat ie in VT3 het ook al deedquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze het harder aan moeten pakken en Sainz niet eens aan Q2 laten beginnen
Hopelijk horen we dat snel zat, en mag Gasly wel door naar Q2.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Starflyer het volgende:
Sainz kan wel een straf voor impeding krijgen
Dat is natuurlijk racisme.quote:
Want hij kan niet zelf naar binnen rijden?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Perox het volgende:
HAM die een probleem met de veiligheid meldt maar het team haalt hem niet naar binnen?![]()
"That's really dangerous, man!"
Nee, natuurlijk niet.quote:
Dit maakt het eigenlijk nog erger.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want hij kan niet zelf naar binnen rijden?
Wordt gewoon een gridstraf en mag wel Q2 doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk horen we dat snel zat, en mag Gasly wel door naar Q2.
Of is dan TSU aan de beurt...?
En had zijn bril niet opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kon er niets aan doen, z'n spiegels waren beslagen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
"Should be banned for such a thing" zei hij volgens mij
sowieso een beetje overstuurd - haha - moeilijk verstaanbaarquote:
Herhaling van Ocon vs Max?quote:
Ook dat. Maar als je coureur aangeeft dat hij niets kan zien in zijn spiegels, dan mag je niet twijfelen en haal je hem naar binnen wat mij betreft. Dat de coureur dat misschien niet wil, in the heat of the moment, zou kunnen, en daarom neem je hem tegen zichzelf in bescherming en laat je hem binnenkomen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want hij kan niet zelf naar binnen rijden?
Waarschijnlijk kan niemand wat zien met die sprayquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ook dat. Maar als je coureur aangeeft dat hij niets kan zien in zijn spiegels, dan mag je niet twijfelen en haal je hem naar binnen wat mij betreft. Dat de coureur dat misschien niet wil, in the heat of the moment, zou kunnen, en daarom neem je hem tegen zichzelf in bescherming en laat je hem binnenkomen.
Max denkt, ff een rondje zetten voordat Charles weer de muur in rijdt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |