Je hebt het met mij te doen vandaagquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolang jij het maar niet bent![]()
Onjectief is het gewoon een rode vlag
Heb nu Mario Kart tune weer in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anders snijden de Mercedessen weer ongestraft een stuk af.
Jij bent GEEN FAquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt het met mij te doen vandaag
Marmot spray.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:11 schreef Evenstar het volgende:
Wat is dat voor een bende op de baan? Een vogel aangereden ofzo?
Nu heb ik zin om dat spel te spelenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb nu Mario Kart tune weer in m'n hoofd.
Roadkill.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:11 schreef Evenstar het volgende:
Wat is dat voor een bende op de baan? Een vogel aangereden ofzo?
Klopt toch nog steeds?quote:
neu, er is plenty tijd voor een tijdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:12 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes nog binnen, als het nu echt regent hebben ze een probleem
Ja maar als het nu regent dan maakt tijd niet meer uitquote:
dan nog - mss gaat Merc dan meteen op FWquote:
en je denkt dat je met FW sneller rijdt op een kletsnatte baan dan met inters in huidige situatie? Kom opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Sally het volgende:
[..]
dan nog - mss gaat Merc dan meteen op FW
Beide kan primaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, of je eist een FA, of dat ik het niet ben.
Ach, ik weet niet wat MERC denkt, maar ook op inters kan je heus nog een tijd neerzetten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
en je denkt dat je met FW sneller rijdt op een kletsnatte baan dan met inters in huidige situatie? Kom op
Brrrrrmmmmm...quote:
Ik ben inmiddels ook vergeten wat regen is.quote:
ALO toch ook nog best een goeie regenrijderquote:
Ja wat is dit?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook vergeten wat regen is.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog steeds boos dat ze de wall of champions verneukt hebben.
Jij kent alleen bierregenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook vergeten wat regen is.
Er komt nog meer regen begreep ikquote:
iedere week een ander excuusquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Echt 18 coureurs die het wel kunnen, maar volgens F1TV hebben de Mercedesjes last van temperatuur in de banden krijgen en ligt het niet aan de coureurs .... ga fietsen joh.
Max zegt Nog Niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |