Vooral omdat ie in VT3 het ook al deedquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze het harder aan moeten pakken en Sainz niet eens aan Q2 laten beginnen
Hopelijk horen we dat snel zat, en mag Gasly wel door naar Q2.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Starflyer het volgende:
Sainz kan wel een straf voor impeding krijgen
Dat is natuurlijk racisme.quote:
Want hij kan niet zelf naar binnen rijden?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Perox het volgende:
HAM die een probleem met de veiligheid meldt maar het team haalt hem niet naar binnen?![]()
"That's really dangerous, man!"
Nee, natuurlijk niet.quote:
Dit maakt het eigenlijk nog erger.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want hij kan niet zelf naar binnen rijden?
Wordt gewoon een gridstraf en mag wel Q2 doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk horen we dat snel zat, en mag Gasly wel door naar Q2.
Of is dan TSU aan de beurt...?
En had zijn bril niet opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kon er niets aan doen, z'n spiegels waren beslagen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
"Should be banned for such a thing" zei hij volgens mij
sowieso een beetje overstuurd - haha - moeilijk verstaanbaarquote:
Herhaling van Ocon vs Max?quote:
Ook dat. Maar als je coureur aangeeft dat hij niets kan zien in zijn spiegels, dan mag je niet twijfelen en haal je hem naar binnen wat mij betreft. Dat de coureur dat misschien niet wil, in the heat of the moment, zou kunnen, en daarom neem je hem tegen zichzelf in bescherming en laat je hem binnenkomen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want hij kan niet zelf naar binnen rijden?
Waarschijnlijk kan niemand wat zien met die sprayquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ook dat. Maar als je coureur aangeeft dat hij niets kan zien in zijn spiegels, dan mag je niet twijfelen en haal je hem naar binnen wat mij betreft. Dat de coureur dat misschien niet wil, in the heat of the moment, zou kunnen, en daarom neem je hem tegen zichzelf in bescherming en laat je hem binnenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |