Polaire wind met 32 graden vorige week vind ik anders warm genoeg. GFS oppert alweer zuidelijke bakhitte, mark my words we komen hier tot september niet meer vanaf.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lage dertigers en los van die paar graden extra niet heel erg anders dan wat we nu hadden eigenlijk. Deze warmte kwam doordat de wind lange tijd droge polaire lucht uit Rusland hierheen bracht, en die lucht werd alleen opgewarmd door de zon die in deze tijd van het jaar extra krachtig is. Echte hitte, het type dat ons 40 graden heeft gebracht, is alleen mogelijk met aanvoer direct uit de Sahara.
Ik hoop dat na juni de winter begint. Ben er nu al klaar mee.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Na juni begint de zomer pas goed.
De herfst begint pas in oktober.
Dat kan idd.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat het helemaal geen gegeven is. Het kan heel goed alsnog een trieste zomer worden.
Dan krijg je het nog zwaar denk ikquote:Op zondag 18 juni 2023 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoop dat na juni de winter begint. Ben er nu al klaar mee.
Eventjes de 25,1 aangetiktquote:
Het kan nog steeds.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eventjes de 25,1 aangetiktDe reeks zomerse dagen is nog heel
Blijf in uwen kot. @monkyyyquote:Op zondag 18 juni 2023 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Overal regen behalve hier
Lekker Oud-Hollandsch je hut uitzweten. Heerlijk, dat geeft de burger energie @:rambodirk
29 juni, niet as donderdagquote:Op zondag 18 juni 2023 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Voor de donderdag. Benieuwd of het uitkomt.
[ afbeelding ]
KNMI Guidancequote:Modelbeoordeling:
De stratus en mist in het noorden en noordoosten van de FIR ontbreken nog steeds grotendeels in alle uitvoer. HAP1 komt nog het dichtste in de duurt, maar dat is omdat dit model toevallig een keer goed zit.
Nee. Ik niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben meer een fan van dit soort plaatjes. Heel veel regen in het hoge CAPE gebied, dus we weten allemaal wat dat betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |