Wil je de TT aanpassen in Dagobern?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Dat was jij, maar heb het idee dat die 2 minuten wel verstreken waren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
Nee dat wil ik niet jij had niet een laatste post
Nope ook nog nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat was jij, maar heb het idee dat die 2 minuten wel verstreken waren.
Voedselebank.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:00 schreef engine het volgende:
Als ik het woord voedselbank hoor zal ik forever denken aan de voedselbank.
Raap me op
Dan leek het wat langerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope ook nog niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het kwam vooral van bep dat morrie voor mananger moest gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:41 schreef Varen het volgende:
Babette zegt dat het idee voor Moraima als manager van Jeffrey vandaan kwam
Dus komen er geen boodschappen binnen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef Varen het volgende:
Moraima is bestelmoment van vrijdag vergeten,volgens Erik
sorry morrie is nog slechter dan zoe als managerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus komen er geen boodschappen binnen?
Ze doet ook weinig, zit hele dagen te schilderen en de andere zitten achter de pcquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry morrie is nog slechter dan zoe als manager
Dat vind ik geen verrassing. De gemiddelde luiaard is actiever dan Morriequote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry morrie is nog slechter dan zoe als manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |