Andere , geen idee welke lijn eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik post hier ook alleen maar omdat jij hier zit
En nu ben jij hierquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Hallootjes Kaninchenquote:
quote:
Gecrasht in FP3?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
hopelijk valt de schade van Sainz mee
voor en achterkant links kapoetquote:
Ik ga alvast genoeg zakdoekjes pakken voordat ik de highlights van FP3 ga kijkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor en achterkant links kapoet
hele neus eraf
deel achtervleugel
Klinkt als een flinke snuifsessiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor en achterkant links kapoet
hele neus eraf
deel achtervleugel
was rond de 40ste minuutquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga alvast genoeg zakdoekjes pakken voordat ik de highlights van FP3 ga kijken
helaas het was slechtS f1quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een flinke snuifsessie
Ik kijk vaak gewoon de highlights van Formula 1 zelf terug.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
was rond de 40ste minuut
de rest is niet zo heel spannend
ehh ja duhhhhquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, post jij hier ookDan ga ik zeker deze reeks weer volgen
uhhhhhh telt die ook mee??? (moet dat echt??)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
dat moeten we wel he
we hebben Mario op FOK
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
uhhhhhh telt die ook mee??? (moet dat echt??)
o jee, katbolk @Nattekatquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
dat moeten we wel he
we hebben Mario op FOK
Mailsy Oepsquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mailsy Oeps
ook jij kunt te ver gaan
Disneyclubquote:
* DerRabbit gooit paar rollen wc papier naar moniquequote:
nein!!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
daar ben jij toch helemaal waus van?
hoffentlich rauchst du es auch nichtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ich bin froh dass ich das nicht verstehe!!
ik ben van het banjerenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi Gary Glitter er maar gelijk ff in hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
God zij gezegend bestaat er nog geen geur-internet (althans.... volgens mij niet)
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Du brauchtst es nicht zu verstehen aber nu lesenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ich bin froh dass ich das nicht verstehe!!
Danke NEINquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gooit paar rollen wc papier naar monique
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Du brauchtst es nicht zu verstehen aber nu lesen
ja en dat terwijl het zulk dorstig weer isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeerlijk banjeren we door dit topic heen
fomo om drinken te pakken![]()
![]()
als ik naar buiten kijk is het me ineens dichtgetrokken hier, of het ieder moment los kan barsten.... wel lekker, hoef ik de tuin niet te sproeienquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
ja en dat terwijl het zulk dorstig weer is
het is hier ook een beetje lichtblauw/grijs; niet zo warm meer gelukkig.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als ik naar buiten kijk is het me ineens dichtgetrokken hier, of het ieder moment los kan barsten.... wel lekker, hoef ik de tuin niet te sproeien
hier ook lekkerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
het is hier ook een beetje lichtblauw/grijs; niet zo warm meer gelukkig.
nou binnen nog afkoelen ....
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe mij maar een glaasje proseccoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:47 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat gelijk even rond meten voor de liefhebbers
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@drakin![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Zeker te weten, hoewel ik dit jaar geniet van de aankoop die ik vorig jaar gedaan heb....... airco in huiskamer en m'n slaapkamer! (en de zomer moet nog beginnen)quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook lekker
zo alles maar open gooien
ben nog niet geweest zo maar eens wat gaan pakken.. zit lekker buiten op een ligstoelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
ja en dat terwijl het zulk dorstig weer is
komt eraan! hij is wel lekker koud, hoop dat dat oke isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
doe mij maar een glaasje prosecco
ksssstttquote:
ow hier wel wat sluier bewolking maar moet zometeen wel echt wat planten gaan reanimerenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
als ik naar buiten kijk is het me ineens dichtgetrokken hier, of het ieder moment los kan barsten.... wel lekker, hoef ik de tuin niet te sproeien
Zolang je maar geen mond op blad beademing doet..... er kunnen beessies op zitten he...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow hier wel wat sluier bewolking maar moet zometeen wel echt wat planten gaan reanimeren![]()
![]()
pff heb niet zo'n groene vingers
kan ook al niet goed koken
maar wel goed BOLKEN
maar ja.. verkeerd topic nu
sproeiers staan hier al een poos aanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow hier wel wat sluier bewolking maar moet zometeen wel echt wat planten gaan reanimeren![]()
![]()
pff heb niet zo'n groene vingers
kan ook al niet goed koken
maar wel goed BOLKEN
maar ja.. verkeerd topic nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |