Ik dacht dat je van alles moest aanpassen en dacht laat maar zitten.. maar je hoeft helemaal niets te doenquote:
Vooral omdat het het heet water is ieuwww.. ik ga het wel proberen..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken hoor maar toch schijnen veel mensen dit te doen. De buurvrouw vroeger deed dit ook altijd. Als kind vond ik dat raar en dacht ze geen geld had voor thee
Ik wilde het eerst ook nooit openen maar het is een fluitje van een cent... hiquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van alles moest aanpassen en dacht laat maar zitten.. maar je hoeft helemaal niets te doen
Het is wel heel karig maar ze heeft wel gelijk.. de meesten willen nog steeds afvallenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama lacht zich rot dat er geen eten is. Iedereen wil toch slank zijn? Ze zet wel brinta? op het aanrecht. Als je echt honger hebt dan kan je dat ook met water eten zal de gedachte zijn.
Is Eric al gespot met zijn neus in zijn eet voorraad.?
Zoë en Mirthe slapen nog..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Dat dat gefluister maar zo mag ik snap dat niet
Dan nog zou gefluister niet mogen, dan opstaan en buiten de slaapkamer een gesprek voeren wat wij ook kunnen verstaanquote:
Ja voor de streamers is het echt wel vervelend..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog zou gefluister niet mogen, dan opstaan en buiten de slaapkamer een gesprek voeren wat wij ook kunnen verstaan
Volgens mij hebben ze vaker houdbare melk..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Eric staat alle kastjes te openen in de keuken. Loopt driftig heen en weer. Zegt: geen melk!
Isaac geeft Eric melk. Stond in kast woongedeelte. Dat is dan lang houdbare melk of sojamelk wat voor Eunice is?
Dat hebben die twee wel vaker, dacht altijd dat Marciano niet tegen een weerwoord kon maar van Babette accepteert hij het welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:28 schreef lojanda het volgende:
Ohoh.. het lijkt een discussie te worden tussen Babette en Marciano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |