Niet helemaal, maar grotendeels wel...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal cask strength en op volgorde van sterkte gezet?
Wij stonden vandaag ook op een festival en ik zag bij veel brouwerijen dat ze ventilatoren bij zich hadden. Dat helpt toch wel een beetje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is zo warm hier op de markt. Helemaal windstil ook. Nog 3 uur en dan mogen we afbreken.
Het klinkt zo als een heel nieuw gerechtquote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maakte een Amerikaans recept voor de instant pot. Lust echt geen bleekselderij dus dat er niet in. Ook een ander ingrediënt kon niet omdat dat in Europa niet te koop is, refrigerated biscuits. Ik had niet naar de uitgebreide fotoreportage met bijbehorend geneuzel gekeken . Maar nu ziet het er heel anders uit. Blijkt dat het geen bleekselderij moest zijn maar gewoon selderij en dat het maaltijd geen soep is maar een soort prutje. Wel lekker maar heel anders dan de verwachting. De biscuits heb ik vervangen door orzo.
Fijn van je bbq. Zijn die trieste dan vanwege het eten?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het klinkt zo als een heel nieuw gerechtBiscuits en orzo zijn ook niet echt hetzelfde.
Als het maar lekker was![]()
Ik had een fijne bbq met vrienden. Super gezellig en allemaal lekkere dingen(ik ben vooral trieste bbq's gewend met de familie)
Triest = goedkoopste bbq vleespakket van Jumbo, Johma huzarensalade, Calvé sausjes, wit stokbrood. En dat is het. Oh, en het meeste vlees iets te zwart laten worden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van je bbq. Zijn die trieste dan vanwege het eten?
Dat mis ik nog wel eens van de oude vriendengroep, de bbq’s waar iedereen wat maakte en nooit hetzelfde
Verbrande speklapjes…quote:Op zondag 18 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Triest = goedkoopste bbq vleespakket van Jumbo, Johma huzarensalade, Calvé sausjes, wit stokbrood. En dat is het. Oh, en het meeste vlees iets te zwart laten worden.
Oh dat is wel slim. Op de markten waar ik sta is meestal geen stroom. Was jullie markt leuk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij stonden vandaag ook op een festival en ik zag bij veel brouwerijen dat ze ventilatoren bij zich hadden. Dat helpt toch wel een beetje.
quote:Op zondag 18 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Triest = goedkoopste bbq vleespakket van Jumbo, Johma huzarensalade, Calvé sausjes, wit stokbrood. En dat is het. Oh, en het meeste vlees iets te zwart laten worden.
Gaat het weer een beetje?quote:Op zondag 18 juni 2023 07:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen! Veel plezier met fietsen @:fietsie!
Ik heb sinds 3.30 nauwelijks meer geslapen. Werd wakker van enorme buik+rugpijn, zoveel dat ik er ook misselijk van was. Af en aan even in slaap gevallen en dan weer kramp in buik en rug. Om 5u maar vast twee teamgenoten geappt dat ik mogelijk niet mee kan doen straks met de wedstrijd. Er is nu eindelijk wat uit, dus voor nu voelt t iets beter. Kijken hoe lang dat duurt, hopelijk lang genoeg om nog even twee uurtjes te kunnen slapen nu. Zal wel iets verkeerd gevallen zijn gister..
Dit leest alsof de merelouders het filmpje zagen en begrepen dat hun jong gefilmd en in de buurt wasquote:Op zondag 18 juni 2023 08:00 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hoorden gisteravond een hoop vogelonrust in de tuin. Eerder die avond al een dood mereljong gevonden op het grasmaar de ouders bleven heel onrustig overvliegen. Bij nadere inspectie zat er een jong in de heg en eentje een heel stuk verder op de grond. Die laatste hebben we in de heg gezet naast het andere jong maar de ouders konden ze duidelijk niet vinden. Toen heb ik mijn telefoon met een filmpje van een jonge merel er maar naast gelegd
Het heeft wel gewerkt want even later heeft vader de jongen gesignaleerd. Stomme kat zat eerder deze week al op dat nest te azen maar toen jaagde ik 'm weg.
Dit alles gebeurde terwijl we de nieuwe Avatar zaten te kijken en bleek een stuk boeiender dan die filmWat een langdradig geneuzel zeg. Er was toch iemand die die film 100+ keer gezien heeft omdat ie zo mooi vond? Hoe dan?!
Dit klopt. Maar een keertje kan wel. Niet dag in dag uit.quote:
Dat realiseerde ik me ook toen ik het typte maar ik ging er ook vanuit dat jullie slim genoeg zijn om me te snappenquote:Op zondag 18 juni 2023 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit leest alsof de merelouders het filmpje zagen en begrepen dat hun jong gefilmd en in de buurt was
Ik vond overigens de oude Avatar al geen bal aan. En daar waren hele hordes mensen ook wild enthousiast over. Dus er geen seconde aan gedacht om de nieuwe te gaan bekijken.
Mijn visualisatie was wel een klein binnenpretje, dus dat was fijnquote:Op zondag 18 juni 2023 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
Dat realiseerde ik me ook toen ik het typte maar ik ging er ook vanuit dat jullie slim genoeg zijn om me te snappenik heb overigens eerst een poosje als een soort luchtverkeersleider geprobeerd de merels te seinen richting de kinderen maar dat was niet succesvol.
Ik vond de eerste film wel gaan, mijn vrouw vond hem verschrikkelijk. Dus die is nu gelukkig met mijn medestanderschap en samen klagen schept ook een band
Ow totaal niet bij stil gestaan dat jullie meestal geen stroom hebben, sorry!quote:Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh dat is wel slim. Op de markten waar ik sta is meestal geen stroom. Was jullie markt leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |