abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209544993
Ik had pasta met avocadosaus :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 juni 2023 @ 18:47:14 #177
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 17 juni 2023 @ 19:36:12 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209545695
Allemaal cask strength en op volgorde van sterkte gezet?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 17 juni 2023 @ 19:59:15 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209545873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal cask strength en op volgorde van sterkte gezet?
Niet helemaal, maar grotendeels wel...
pi_209548585
BOE :B
pi_209548960
Boe tooo

Lekker buiten op t balkon, maar op een gegeven moment werd ik helemaal lekgestoken en ben naar binnen gevlucht.

Toen gekeken naar een aflevering van Focus over complottheorieën met name platte aarde. Manmanman m’n mond viel open
We have far more in common than that which devides us..
pi_209549053
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is zo warm hier op de markt. Helemaal windstil ook. Nog 3 uur en dan mogen we afbreken.
Wij stonden vandaag ook op een festival en ik zag bij veel brouwerijen dat ze ventilatoren bij zich hadden. Dat helpt toch wel een beetje.
pi_209549079
Boo three :B

Dat had Ottolenghi lekker bedacht. :Y) met groene asperges en verbrande citroen.
Jullie kunnen het meemaken volgende maand.
En de bietenburger en paddestoelen burger zijn prima. Ook :Y)

Er was een groep van wel 50 hindoestaanse familieleden, die hadden ook een feestje met luide muziek.🎶 Hindostaanse muziek.
pi_209549192
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 17:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik maakte een Amerikaans recept voor de instant pot. Lust echt geen bleekselderij dus dat er niet in. Ook een ander ingrediënt kon niet omdat dat in Europa niet te koop is, refrigerated biscuits. Ik had niet naar de uitgebreide fotoreportage met bijbehorend geneuzel gekeken . Maar nu ziet het er heel anders uit. Blijkt dat het geen bleekselderij moest zijn maar gewoon selderij en dat het maaltijd geen soep is maar een soort prutje. Wel lekker maar heel anders dan de verwachting. De biscuits heb ik vervangen door orzo.
Het klinkt zo als een heel nieuw gerecht :D Biscuits en orzo zijn ook niet echt hetzelfde.
Als het maar lekker was :7

Ik had een fijne bbq met vrienden. Super gezellig en allemaal lekkere dingen _O_ (ik ben vooral trieste bbq's gewend met de familie)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209549490
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 23:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het klinkt zo als een heel nieuw gerecht :D Biscuits en orzo zijn ook niet echt hetzelfde.
Als het maar lekker was :7

Ik had een fijne bbq met vrienden. Super gezellig en allemaal lekkere dingen _O_ (ik ben vooral trieste bbq's gewend met de familie)
Fijn van je bbq. Zijn die trieste dan vanwege het eten?
Dat mis ik nog wel eens van de oude vriendengroep, de bbq’s waar iedereen wat maakte en nooit hetzelfde
  zondag 18 juni 2023 @ 05:24:11 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209550566
Mogguh.

Hier voor het zondagsrijdersverkeer op gang komt maar eens lekker op 2 wielen op weg naar mn pa.
Met een beetje mazzel ben ik daar dan rond 9 uur a half tien :)

En dan tijdens het avondmaal weer terugrollen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209550637
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Fijn van je bbq. Zijn die trieste dan vanwege het eten?
Dat mis ik nog wel eens van de oude vriendengroep, de bbq’s waar iedereen wat maakte en nooit hetzelfde
Triest = goedkoopste bbq vleespakket van Jumbo, Johma huzarensalade, Calvé sausjes, wit stokbrood. En dat is het. Oh, en het meeste vlees iets te zwart laten worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209550835
Morgen! Veel plezier met fietsen @fietsie!

Ik heb sinds 3.30 nauwelijks meer geslapen. Werd wakker van enorme buik+rugpijn, zoveel dat ik er ook misselijk van was. Af en aan even in slaap gevallen en dan weer kramp in buik en rug. Om 5u maar vast twee teamgenoten geappt dat ik mogelijk niet mee kan doen straks met de wedstrijd. Er is nu eindelijk wat uit, dus voor nu voelt t iets beter. Kijken hoe lang dat duurt, hopelijk lang genoeg om nog even twee uurtjes te kunnen slapen nu. Zal wel iets verkeerd gevallen zijn gister..
  zondag 18 juni 2023 @ 07:51:58 #189
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209550851
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Triest = goedkoopste bbq vleespakket van Jumbo, Johma huzarensalade, Calvé sausjes, wit stokbrood. En dat is het. Oh, en het meeste vlees iets te zwart laten worden.
Verbrande speklapjes… :D
pi_209550879
Wij hoorden gisteravond een hoop vogelonrust in de tuin. Eerder die avond al een dood mereljong gevonden op het gras :{ maar de ouders bleven heel onrustig overvliegen. Bij nadere inspectie zat er een jong in de heg en eentje een heel stuk verder op de grond. Die laatste hebben we in de heg gezet naast het andere jong maar de ouders konden ze duidelijk niet vinden. Toen heb ik mijn telefoon met een filmpje van een jonge merel er maar naast gelegd :+ Het heeft wel gewerkt want even later heeft vader de jongen gesignaleerd. Stomme kat zat eerder deze week al op dat nest te azen maar toen jaagde ik 'm weg.

Dit alles gebeurde terwijl we de nieuwe Avatar zaten te kijken en bleek een stuk boeiender dan die film :') Wat een langdradig geneuzel zeg. Er was toch iemand die die film 100+ keer gezien heeft omdat ie zo mooi vond? Hoe dan?! :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Clubsoda op 18-06-2023 08:57:44 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 18 juni 2023 @ 08:19:52 #191
217702 Lonaa
Honger!
pi_209550966
4 uur slaap is niet genoeg
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 18 juni 2023 @ 08:36:49 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209551052
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2023 23:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij stonden vandaag ook op een festival en ik zag bij veel brouwerijen dat ze ventilatoren bij zich hadden. Dat helpt toch wel een beetje.
Oh dat is wel slim. Op de markten waar ik sta is meestal geen stroom. Was jullie markt leuk?

Ik ben benieuwd naar je asperges @AnneX Ik heb nu een paar keer aardappeltjes met meegebakken citroen gemaakt, dat is ook zo lekker.

quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 06:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:'(

Hier maken we vanavond op de bbq een ceasar salade van gegrilde romaine, drumsticks, spek, Turks brood en asperges. Daarnaast nog een zoete gepofte aardappel en als toetje gegrilde nectarines met bessen.

quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 07:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgen! Veel plezier met fietsen @:fietsie!

Ik heb sinds 3.30 nauwelijks meer geslapen. Werd wakker van enorme buik+rugpijn, zoveel dat ik er ook misselijk van was. Af en aan even in slaap gevallen en dan weer kramp in buik en rug. Om 5u maar vast twee teamgenoten geappt dat ik mogelijk niet mee kan doen straks met de wedstrijd. Er is nu eindelijk wat uit, dus voor nu voelt t iets beter. Kijken hoe lang dat duurt, hopelijk lang genoeg om nog even twee uurtjes te kunnen slapen nu. Zal wel iets verkeerd gevallen zijn gister..
Gaat het weer een beetje?

Wat naar ook van je remvloeistof trouwens!

@Clubsoda, wat snugger om een merelfilmpje op te zoeken :o
Spoilers!
pi_209551155
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 08:00 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hoorden gisteravond een hoop vogelonrust in de tuin. Eerder die avond al een dood mereljong gevonden op het gras :{ maar de ouders bleven heel onrustig overvliegen. Bij nadere inspectie zat er een jong in de heg en eentje een heel stuk verder op de grond. Die laatste hebben we in de heg gezet naast het andere jong maar de ouders konden ze duidelijk niet vinden. Toen heb ik mijn telefoon met een filmpje van een jonge merel er maar naast gelegd :+ Het heeft wel gewerkt want even later heeft vader de jongen gesignaleerd. Stomme kat zat eerder deze week al op dat nest te azen maar toen jaagde ik 'm weg.

Dit alles gebeurde terwijl we de nieuwe Avatar zaten te kijken en bleek een stuk boeiender dan die film :') Wat een langdradig geneuzel zeg. Er was toch iemand die die film 100+ keer gezien heeft omdat ie zo mooi vond? Hoe dan?! :+
Dit leest alsof de merelouders het filmpje zagen en begrepen dat hun jong gefilmd en in de buurt was :7

Ik vond overigens de oude Avatar al geen bal aan. En daar waren hele hordes mensen ook wild enthousiast over. Dus er geen seconde aan gedacht om de nieuwe te gaan bekijken.
pi_209551164
En heel blij dat alles in orde is met Vlinder. Ik heb er totaal geen verstand van, maar dit had heel anders af kunnen lopen. Ja, blij dat je in orde bent. Hoe even iets vergeten zulke verstrekkende gevolgen had kunnen hebben :X
pi_209551169
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 08:19 schreef Lonaa het volgende:
4 uur slaap is niet genoeg
Dit klopt. Maar een keertje kan wel. Niet dag in dag uit.
pi_209551186
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit leest alsof de merelouders het filmpje zagen en begrepen dat hun jong gefilmd en in de buurt was :7

Ik vond overigens de oude Avatar al geen bal aan. En daar waren hele hordes mensen ook wild enthousiast over. Dus er geen seconde aan gedacht om de nieuwe te gaan bekijken.
Dat realiseerde ik me ook toen ik het typte maar ik ging er ook vanuit dat jullie slim genoeg zijn om me te snappen O+ ik heb overigens eerst een poosje als een soort luchtverkeersleider geprobeerd de merels te seinen richting de kinderen maar dat was niet succesvol.

Ik vond de eerste film wel gaan, mijn vrouw vond hem verschrikkelijk. Dus die is nu gelukkig met mijn medestanderschap en samen klagen schept ook een band O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209551193
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
Dat realiseerde ik me ook toen ik het typte maar ik ging er ook vanuit dat jullie slim genoeg zijn om me te snappen O+ ik heb overigens eerst een poosje als een soort luchtverkeersleider geprobeerd de merels te seinen richting de kinderen maar dat was niet succesvol.

Ik vond de eerste film wel gaan, mijn vrouw vond hem verschrikkelijk. Dus die is nu gelukkig met mijn medestanderschap en samen klagen schept ook een band O+
Mijn visualisatie was wel een klein binnenpretje, dus dat was fijn :7 Ik voel me al een uur een zombie namelijk. Nu maar eens slapen.

Kijk, met je vrouw kan ik praten O+
pi_209551344
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh dat is wel slim. Op de markten waar ik sta is meestal geen stroom. Was jullie markt leuk?

Ow totaal niet bij stil gestaan dat jullie meestal geen stroom hebben, sorry!

Het was een leuk festival maar niet de beste qua omzet.
pi_209551380
Mogge
Had blijkbaar 8 uur slaap nodig, kwam helemaal stijf uit bed. Aan m’n haar te zien en toch pijn in m’n schouder heb ik daar vannacht toch op gelegen.

Fijn dat de merel weer onder vader’s vleugels is. In de tuinen beneden mij is het een hemeltje voor vogels. Er zijn nauwelijks katten, veel flinke struiken/bomen, poedel en drinkbakjes en iets verder vliegen hele hoge bomen.
Elin mag er graag naar kijken maar kan er gelukkig niet bijkomen.

Ik vond Avatar 1 wel heel mooi, vooral het anders, soort aparte natuurfilm. Het verhaal is nauwelijks blijven hangen.

Gaat het weer beter met je @vlinder89?
pi_209551500
Goedemorgen!

Vanochtend zag ik een martertje O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')