Hoe komt dat nu weer??? oorlog elders??? zag al dat Flow het over mij had en ik heet geen muts mutsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoi hoi, ja we zijn hier geland
VIV SC is een opvanghuis voor andere SC's die fitties en andere dingen ondervindenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt hier steeds drukker en gezelliger![]()
![]()
Neuh geen oorlog, gewoon lekker sfeertje hierquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe komt dat nu weer??? oorlog elders??? zag al dat Flow het over mij had en ik heet geen muts muts
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.quote:
Ik las "man wilde al in mijn bed liggen"quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen nu nog terugvinden en even lezen, man ik wilde al in mijn bed liggen hmm
Dat is niet best als een man in je bed wil liggen, als het Erik maar niet isquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las "man wilde al in mijn bed liggen"
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.
limoncello spritz graagquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.
Ik bedoelde de man van @Chanel5quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is niet best als een man in je bed wil liggen, als het Erik maar niet is
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
komma VERGETEN, man is op camping hahahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Jij ging slipen leave.quote:
ga in bed liggen lezen dan mevrouw Mutsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen nu nog terugvinden en even lezen, man ik wilde al in mijn bed liggen hmm
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
komma VERGETEN, man is op camping hahahaha
Proost.quote:
Heer Koeneloen .quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Hmm oke we mogen niet meer negatief zijn maar dat is altijd zo geweest, iedereen kon zijn mening geven, ook IK heb menigmaal op mijn handen moeten zitten hoor doen die troela;s ook maar.
Ik heb idd gemerkt dat er vaak commentaar was op hetgeen er gepost werd, ik dacht dat dat juist niet mocht maar ik kan het mis hebben.
Waarom hebben ze tegenwoordig hier geen afdeling tere zieltjes, Fok! was altijd nogal to the point daar staat de eigenaar ook om bekend.
thanksquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Koeneloen .![]()
Feli met uw 2de zoon zijn diploma,
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag het opeens in m'n AT. Was bestaan vergeten
je mag nu wel commentaar geven op wat er gepost werd, hoeft niet perse de streams te kijken dus, mening op mening, geen zin meer in, dus weg daarquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Hmm oke we mogen niet meer negatief zijn maar dat is altijd zo geweest, iedereen kon zijn mening geven, ook IK heb menigmaal op mijn handen moeten zitten hoor doen die troela;s ook maar.
Ik heb idd gemerkt dat er vaak commentaar was op hetgeen er gepost werd, ik dacht dat dat juist niet mocht maar ik kan het mis hebben.
Waarom hebben ze tegenwoordig hier geen afdeling tere zieltjes, Fok! was altijd nogal to the point daar staat de eigenaar ook om bekend.
whoehaha neeee kinki neeee ik heb geen druppeltje alcohol gehadquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van prosecco, naar bier, naar limoncello ? Foei!
lieve fresh bedoeld het goed.. ik heb maar 1.5 uur geslapen en de nacht daarvoor niet veel meer.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tis te vroeg om naar bed te gaan , te warm, gewoon ff lekker drankje doen.
Ik trakteer [ afbeelding ]
hier rumquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
whoehaha neeee kinki neeee ik heb geen druppeltje alcohol gehad![]()
niks in huis ook
oei da's kutquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lieve fresh bedoeld het goed.. ik heb maar 1.5 uur geslapen en de nacht daarvoor niet veel meer.
Hier niks, moet morgenvroeg weer werkenquote:
wekker om 5:30 hierquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier niks, moet morgenvroeg weer werken
Daar heb je morgen pas last vanquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van prosecco, naar bier, naar limoncello ? Foei!
was ook het gekissebis zat, dus ook weg, maar ik had het al in FeedBack gezet,quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je mag nu wel commentaar geven op wat er gepost werd, hoeft niet perse de streams te kijken dus, mening op mening, geen zin meer in, dus weg daar
FF rutsig ontbijten en daarna op naar het altijd mooie Almere om uur of kwart over 6quote:
ah het is hier druk omdat het elders irritant isquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
was ook het gekissebis zat, dus ook weg, maar ik had het al in FeedBack gezet,
Monique dubbel streepje is nieuw ,wel even lief zijn.quote:
quote:[ afbeelding ] Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff mag me niet wegsturen
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat nog een cola pakken
hier gaat iets foutquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tis te vroeg om naar bed te gaan , te warm, gewoon ff lekker drankje doen.
Ik trakteer [ afbeelding ]
Is het weer het "verneuk de quotes uurtje"quote:
Tripel zelfsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Monique dubbel streepje is nieuw ,wel even lief zijn.
ja maar @KinKiJan dacht dat ik vandaag alcohol zou drinken en heb ik niet gedaanquote:
Zoiets, we willen gewoon lekker over alles kunnen kletsen en dat zonder ruzie en steken naar elkaar, gewoon Gezelquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah het is hier druk omdat het elders irritant is
ik ken het gevoelquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar @:kinkijan dacht dat ik vandaag alcohol zou drinken en heb ik niet gedaan![]()
![]()
![]()
en nee geen alcoholist maar tikt wel lekker weg zo een biertje of wijntje haha
kijk, daar hou ik vanquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoiets, we willen gewoon lekker over alles kunnen kletsen en dat zonder ruzie en steken naar elkaar, gewoon Gezel
ik bewust niks gekocht..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht kappen daarmee, slaap ik alleen maar slechter door
Dat kan, maar helaas zijn er altijd wel users die overal tegenin moeten gaanquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoiets, we willen gewoon lekker over alles kunnen kletsen en dat zonder ruzie en steken naar elkaar, gewoon Gezel
yep, da's des Foksquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar helaas zijn er altijd wel users die overal tegenin moeten gaan
Hier tot nu toe nog niet en laat we dat PLEASE zo houdenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik bewust niks gekocht..Elke dag 6 flessen prosecco?! Dan snap ik dat je op bier overstapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht kappen daarmee, slaap ik alleen maar slechter door![]()
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Spiker op e kop.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zullen afspreken dat mensen die hier komen stoken om te stoken gewoon genegeerd worden. Dan is de lol er snel vanafquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hier tot nu toe nog niet en laat we dat PLEASE zo houden
ik las heel ff Jeff beffenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jeff bellen, die heeft vast wel wat over![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jeff bellen, die heeft vast wel wat over![]()
Mag ook als je dat graag doetquote:
quote:
neeee omdat hier gezellige mensen zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah het is hier druk omdat het elders irritant is
Helemaal prima.Ik moet jullie wel even bedanken voorde lieuke sfeer van vandaagquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen afspreken dat mensen die hier komen stoken om te stoken gewoon genegeerd worden. Dan is de lol er snel vanaf
Ik heb genoeg drank staan, maar zit nog lekker aan dequote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook, lekkere afzakker en dan duiken
ah ik drink ook rustigquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb genoeg drank staan, maar zit nog lekker aan de![]()
Wacht tot mijn man thuis komt en dan doen we samen nog ff een drankje
Ik kan koen66 aanquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Monique dubbel streepje is nieuw ,wel even lief zijn.![]()
![]()
Sjaaaquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met een beetje pech overmorgen ook nog
Nu nog aan de koffiequote:Op donderdag 15 juni 2023 23:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb genoeg drank staan, maar zit nog lekker aan de![]()
Wacht tot mijn man thuis komt en dan doen we samen nog ff een drankje
je weet hoe we rollen jonguhhhquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het weer het "verneuk de quotes uurtje"
Kans is groot dat mijn man rond 00.00 uur belt, onderweg naar huis en zegt, heb je de koffie klaarquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ik drink ook rustigom deze tijd, velen doen dan geen oog meer dicht
En die zijn zo vervelend, het gaat ook eigenlijk over de manier waarop maar sommigenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]:Y
ja overweeg toch heel sterk om te gaan veranderen van naam
00:00 wil ik wel zo langzamerhand in bed liggenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kans is groot dat mijn man rond 00.00 uur belt, onderweg naar huis en zegt, heb je de koffie klaar
heeft bij mij geen effect, heerlijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu nog aan de koffie![]()
![]()
Als ik dat nu nog ga drinken stuiter ik nog tot 4 uur
antwoordapparaat aangooien en zeggen "in de thermo schat"quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kans is groot dat mijn man rond 00.00 uur belt, onderweg naar huis en zegt, heb je de koffie klaar
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je weet hoe we rollen jonguhhh
altijd me MA in tha house
waar is die geweest dan ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon negeren die handel, de meeste doen het om een reactie of aandacht te krijgen. Maar je hebt wel gelijk. Dat zootje ongeregeld mag lekker gaan baggeren in KLBquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En die zijn zo vervelend, het gaat ook eigenlijk over de manier waarop maar sommigen
ik ook en de hondquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:36 schreef Koen66 het volgende:
hier ben ik de enige nog in de woonkamer
same, potten vol, de hele dag door, ik stuiter toch welquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heeft bij mij geen effect, heerlijk
Hou jij dan een beetje overzicht?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb thuis ook nog genoeg drank in huis en hier in de bar staat denk ik ook wel genoeg om een klein legertje dronken te krijgen. Maar toch maar aan het gemeente pils
whoehahah je hebt m zichtbaar gemaaktquote:
Nee hoor, dan zet ik hem een heerlijk kop koffie na zo'n lange dienstquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
antwoordapparaat aangooien en zeggen "in de thermo schat"
@KinKiJanquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elke dag 6 flessen prosecco?! Dan snap ik dat je op bier overstapte![]()
Ik zou dan juist wel een borrel lusten .. De hele shift natuurlijk al koffie gezopen /quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zet ik hem een heerlijk kop koffie na zo'n lange dienst
ja dat zeg je wel goed Nijn.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen afspreken dat mensen die hier komen stoken om te stoken gewoon genegeerd worden. Dan is de lol er snel vanaf
geen huisdier meer hier na exit laatste cavia 1.5 jaar terugquote:
En zondag weer bij NED- ITA?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is coördinator bij de wedstrijd van vanavond Spanje - Italië
Nee, amper tijd op te eten, laat staan koffie drinkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou dan juist wel een borrel lusten .. De hele shift natuurlijk al koffie gezopen /
SBE heeft de leiding over de Konijnlijke manschappen, het is zijn taak om overzicht te houdenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hou jij dan een beetje overzicht?
Komt goed, slaap lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben er vandoor, als ik vergeten ben waar jullie zitten moet je maar even een seintje geven![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben er vandoor, als ik vergeten ben waar jullie zitten moet je maar even een seintje geven![]()
Seintje.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zal je alvast quoten voor morgenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
Soms heb ik wel mijn heldere en verstandige momentenquote:
Moet ie dan naar een haven ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja zaterdag vrij, morgenavond weer werken, haringparty![]()
Waar zit jij dan met je gedachten?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
krijg associatie
uitgewoond
bij dat woord
Dat weet ik , die heb ik al vaak bij jou gezienquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb ik wel mijn heldere en verstandige momenten![]()
dat dus hahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar zit jij dan met je gedachten?![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:43 schreef Koen66 het volgende:
de gedachten schieten alle kanten op in deze SC
haha, nee de nieuwe haring is er en dan zijn er overal voor VIPS van die haring vreet party'squote:
Lijkt wel of de dames hier ook in EJVJL zittenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:43 schreef Koen66 het volgende:
de gedachten schieten alle kanten op in deze SC
Ja maar das meestal aan de kust en niet in het binnenland... dan is het niet vers meerquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
haha, nee de nieuwe haring is er en dan zijn er overal voor VIPS van die haring vreet party's
geen idee, hier is er morgen wel ergens zo'n party, ik lust geen haring, weet er niets vanquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:44 schreef Koen66 het volgende:
is er al Hollandse Nieuwe? het is toch nog geen vlaggetjesdag?
We gaan niet heel DTS hier bijhalen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
krijg associatie
uitgewoond
bij dat woord
Linkje naar de stream voor de dames ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt wel of de dames hier ook in EJVJL zitten![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt wel of de dames hier ook in EJVJL zitten![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan niet heel DTS hier bijhalen.
MIJ WIL MIJ WILquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Linkje naar de stream voor de dames ?
quote:
Die zijn wel door het hele land hoor, voor die rijke stinkerds, mssn wel met een heli gebracht geen ideequote:Op donderdag 15 juni 2023 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar das meestal aan de kust en niet in het binnenland... dan is het niet vers meer
OK... koffie al klaar ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zijn wel door het hele land hoor, voor die rijke stinkerds, mssn wel met een heli gebracht geen idee
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
waar komt de term rijke stinkerd eigenlijk vandaan?
Te vrekkig voor deo?
Ze hebben teveel mensen voor hen werken die te weinig salaris krijgen om meer dan 1 keer per kwartaal te douchen misschien?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Te vrekkig voor deo?
af en toe zet ik een bolk. ik sta bijna 500 boven zuchtquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
Even doseren,DTS heeft ook spelers nodig.Anders is Oostenrijk zo allein.
Oud geld wel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Te vrekkig voor deo?
Erikquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Te vrekkig voor deo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Geloof dat het iets met de kerk te maken had, rijken werden in de kerk begraven, armen erbuiten. Dat kan al snel stinkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Te vrekkig voor deo?
dan scoort ie toch pintosquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
Even doseren,DTS heeft ook spelers nodig.Anders is Oostenrijk zo allein.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik
gniffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah
deze man = wijsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat het iets met de kerk te maken had, rijken werden in de kerk begraven, armen erbuiten. Dat kan al snel stinken
Ik ben nog gewoon in de cos hoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Getreiter ?![]()
Je kan ook wegblijven als het je niet bevalt, of haar op je ballen laten groeien en er overheen stappen, maar je kiest om te klagen in DM en de modjes de kastanjes uit het vuur laten halen. Allemaal prima, maar waar zijn nu al die klagers die een positievere Cos wilden hebben ?
Er is genoeg te Cossen, zeggen dat er weinig te beleven is op de streams is onzin, ik zag net een halve fittie tussen Isaac en Zoe, Babet en Wendy op de andere stream in gesprek , maar de Cos is stil, so far heb ik veel van die klagers alleen uit de bosjes zien komen om te reageren op anderen, zelden op wat zij op de streams zien , de hele Cos is nu van hun
tsss waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:51 schreef Koen66 het volgende:
DTS komt ik hooguit af en toe als het nergens anders leeft
De vis wordt duur betaaldquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Te vrekkig voor deo?
Nou ik vind het netjes hoor, als er op de deo staat dat die 48 uur werkt, hoef je het ook niet vaker op te doen. Tis ook wel een vreemde tekst op deoquote:
ik kom er hooguit als SC, spel heb ik toch geen tijd voor om behoorlijk te scorenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tsss waarom eigenlijk?
dat geneuzel dat dts minder is bla bla
Nah, dingen die ik moet onthouden vergeet ik, dit soort onzin blijft vaak wel hangenquote:
HI LA RISCH die manquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik vind het netjes hoor, als er op de deo staat dat die 48 uur werkt, hoef je het ook niet vaker op te doen. Tis ook wel een vreemde tekst op deo
ja het is ook een veredelde scquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom er hooguit als SC, spel heb ik toch geen tijd voor om behoorlijk te scoren
Jij bent echt de boekhouder.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, dingen die ik moet onthouden vergeet ik, dit soort onzin blijft vaak wel hangen
weet nu eindelijk -> deze man kan ook wijs zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, dingen die ik moet onthouden vergeet ik, dit soort onzin blijft vaak wel hangen
mijn thuis SC is eigenlijk KSC, kom er nog wel geregeld maar da's vaak ook een haat-liefde verhoudingquote:
'kan', maar is vooral niet goed wijsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet nu eindelijk -> deze man kan ook wijs zijn
ksc ?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn thuis SC is eigenlijk KSC, kom er nog wel geregeld maar da's vaak ook een haat-liefde verhouding
Eerst kon ik er nog wel om lachen, maar je zal er maar mee moeten leven. Iemand die stinkt, zoals ze zeggen, allerlei lichaamssappen eet (weet niet of hij ook oorsmeer eet?) Iedereen het eten van het bord kijkt, Nee ik kan er geen humor meer in zienquote:
leuk om die kant nu ook te ontdekken hahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'kan', maar is vooral niet goed wijs
Koen66 in GC / [KSC #16144] Cavia-belasting ook al overgemaakt?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ksc ?
sorry fok noob hier ook al heb ik de meeste posts op een dag blijkbaar
Like a river.quote:
De hele Cos is voor jouquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben nog gewoon in de cos hoor![]()
Voor mij valt er nog genoeg te beleven op stream.
Ik vond het zo goooor om te zien dat hij eerst uitgebreid zijn neus zat leeg te vreten!! daarna zijn oren en oog nog die harde stukjes bij de ogen (wordt me een beetje misselijk als ik daar aan terug denk) en ja.. ik wilde hem cappen hahahaa dus moest blijven kijken om anderen ook die smerigheid te laten zienquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerst kon ik er nog wel om lachen, maar je zal er maar mee moeten leven. Iemand die stinkt, zoals ze zeggen, allerlei lichaamssappen eet (wet niet of hij ook oorsmeer eet?) Iedereen het eten van het bord kijkt, Nee ik kan er geen humor meer in zien
dat is waar het zo hard aan toe gaat of niet???quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:55 schreef Koen66 het volgende:
Koen66 in GC / [KSC #16144] Cavia-belasting ook al overgemaakt?
#metooquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn thuis SC is eigenlijk KSC, kom er nog wel geregeld maar da's vaak ook een haat-liefde verhouding
Hey,quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik vond het zo goooor om te zien dat hij eerst uitgebreid zijn neus zat leeg te vreten!! daarna zijn oren en oog nog die harde stukjes bij de ogen (wordt me een beetje misselijk als ik daar aan terug denk) en ja.. ik wilde hem cappen hahahaa dus moest blijven kijken om anderen ook die smerigheid te laten zien![]()
![]()
![]()
![]()
hard als in snel?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is waar het zo hard aan toe gaat of niet???
onzquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo
Al liggen mijn FOK! roots voornamelijk in ONZ
STOPquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
smerig die oogprut ook opeten GATVERDAMME
Vanessa uit Utopia deed dat ookquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
smerig die oogprut ook opeten GATVERDAMME
Hoe is het met de puist van Eunice? Als een tijdje geen update meer van gehadquote:
Daar ben ik wel begonnen met veelvuldig posten, en al eerder dan onder dit accountquote:
Mssn is ze nog wakker, kan jij het ff checken voor ons?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe is het met de puist van Eunice? Als een tijdje geen update meer van gehad
Solly!![]()
Nice and easy,,,,quote:
Oh ja, die hield ik in de gaten, laatste keer dat ik haar zag zat ie er nog, net goedquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoe is het met de puist van Eunice? Als een tijdje geen update meer van gehad
Solly!![]()
Dat Mirthe die nog niet te pakken heeft gehad, die is gek op puisten uitknijpenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh ja, die hield ik in de gaten, laatste keer dat ik haar zag zat ie er nog, net goed![]()
Hoeft niet, de natoer regelt allesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat Mirthe die nog niet te pakken heeft gehad, die is gek op puisten uitknijpen
politiek niet altijd even correct iddquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vanessa uit Utopia deed dat ook![]()
boefjequote:Op donderdag 15 juni 2023 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ben ik wel begonnen met veelvuldig posten, en al eerder dan onder dit account
quote:
Die heeft geen behoefte meer aan Euniceprutquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat Mirthe die nog niet te pakken heeft gehad, die is gek op puisten uitknijpen
Die scheurde eelt van haar voeten en at het opquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vanessa uit Utopia deed dat ook![]()
nee zoals ik net als post ik dag klaagbak csquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
politiek niet altijd even correct idd
maar dat ben ik ook niet
Neem nog een rum.Vannes was echt een topper.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:04 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij mis ik wat van de achtergrondinfo hier
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kap eens met die lange tenen man en zuur lekker mee![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ze hebben het over jaar van je levenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:04 schreef Koen66 het volgende:
een jaar dat dusquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze hebben het over jaar van je leven
mis je niks aan
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die scheurde eelt van haar voeten en at het op![]()
nee, geen minuut van gezien nog inderdaadquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze hebben het over jaar van je leven
mis je niks aan
Negatieve posters tegenover positieve posters over bewoners in een tv programma , niks bijzonders verderquote:
hahahaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Ben blij dat ik die Mars nog onaangeraakt op tafel had liggen, die gaat weer terug de kast in...
Volgens mij had jij dat gifje waarop ze eelt van haar voeten at ?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem nog een rum.Vannes was echt een topper.
heb je de eerste gezien???quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, geen minuut van gezien nog inderdaad
Big Brother reboots gaf ik na een korte tryout ook een slinger
zien zien zienquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij had jij dat gifje waarop ze eelt van haar voeten at ?
zijn secret stash collection.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ga me niet vertellen dat je daar ook nog een filmpje van hebt he FF..... Vanessa met haar opeetpoten
tsja doe er weinig aan hequote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iets met half been ergens in staan en het is niet een sloot
ja echt, die heeft een voorraad 'zooi' waar iedereen bij Talpa jaloers op zou wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zijn secret stash collection.
ik vermoed.. dat hij zich nu weer zit te roebelen terwijl hij ernaar kijkt
jajaja legendarisch moment!!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was de allermooiste.
[ afbeelding ]
jaaaaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was de allermooiste.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]Zie je nog net in de draaideur
Aangenaam, doeiiiii
wow dat ging maar net goed, bijna zijn vingers er tussen toen hij zwaaide.....quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]Zie je nog net in de draaideur
Aangenaam, doeiiiii
ik heb hem onder m'n favorieten opgeslagen en hij staat nu vast in de bookmarkbalk van m'n laptopquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:16 schreef Monique___ het volgende:
hoe zet ik dit forum vast ergens zodat ik het snel vind
Maar echt hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja je dacht minstens dat ze het loodje legde
Staat al in je MyAtquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:16 schreef Monique___ het volgende:
hoe zet ik dit forum vast ergens zodat ik het snel vind
oh God ja en die kale met bril, naam ff kwijt, ook zo'n apartequote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:19 schreef Flow3r het volgende:
hier ligt ze half in de bank aan haar voeten te friemelen en eet het eelt op
[ afbeelding ]
oh please, ik was dit echt vergeten, dit moet je niet meer oprakelenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook van jou.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat nu chill toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit topic dat in je Bookmarks komt te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |