SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
De BOA's van de hondenbelasting zouden dat wel graag doen. Moet ik ze dan uitleggen dat ik gedeelde voogdij over de hond heb.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen de deur komen intrappen om de rekening te innen
Ik vind het een wonder dat er nu nog een brief wordt verzondenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze morgen de deur komen intrappen om de rekening te innen
"Ik heb geen cavia's"quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cavia-belasting ook al overgemaakt?
Niks mee te maken, gewoon aftikken vriendquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De BOA's van de hondenbelasting zouden dat wel graag doen. Moet ik ze dan uitleggen dat ik gedeelde voogdij over de hond heb.
Ja heb ook al genoeg gezeik gehad met die gemeentebelasting, ook dat ik een aanmaning met boete kreeg omdat ik nog niet had betaald terwijl ik nooit de rekening had gehadquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het een wonder dat er nu nog een brief wordt verzonden
De datum van de aanslag is 28-2
Dus de gemeente denkt na bijna 4 maanden: hm.. laten we maar eens een herinnering versturen![]()
Logeert de hond van iemand anders bij je? En krijg je een controleur hondenbelasting aan de deur? Met het formulier Logeerhond aanmelden | Gemeente Eindhoven kun je doorgeven dat de hond niet van jou is. En wie wel de eigenaar is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks mee te maken, gewoon aftikken vriend
Tegenwoordig komen die zwaarbewapend aan de deur om te checken of je geen illegale hond verbergt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De BOA's van de hondenbelasting zouden dat wel graag doen. Moet ik ze dan uitleggen dat ik gedeelde voogdij over de hond heb.
Volgens mij gaat daar iets niet goedquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ook al genoeg gezeik gehad met die gemeentebelasting, ook dat ik een aanmaning met boete kreeg omdat ik nog niet had betaald terwijl ik nooit de rekening had gehad
Zo'n gezellige Am Stafquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen die zwaarbewapend aan de deur om te checken of je geen illegale hond verbergt.
Ze kunnen beter gewoon de lokale Chinees meenemen, moet je eens zien hoe snel die wanbetalers dan opeens betalenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen die zwaarbewapend aan de deur om te checken of je geen illegale hond verbergt.
Heb wel m'n project van vorige keer geflashtquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Maar het was een bijzonder matige sessie vandaag.
Gaat daar niet toevallig ook via BWB?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij gaat daar iets niet goed![]()
Ik had vorig jaar gebeld en toen zeiden ze dat ze een nieuw systeem hadden, maar dat kan nu niet de reden meer zijn.
Het zou me niet verbazenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat daar niet toevallig ook via BWB?
quote:V: Hallo
Ik bel jullie maar krijg jullie niet te pakken
Vervangen door kinderbelastingquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
Hondenbelasting![]()
Echt één van de meest achterlijke belastingen die er is. Pure diefstal
Zweethanden valt wel mee gelukkig. Maar schoot gewoon niet op met de routes die ik graag wilde doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb wel m'n project van vorige keer geflasht
Maar verder maar weinig gedaan, instant zweethandjes nu
Mijn hond staat ingeschreven in Vanuatuquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
Hondenbelasting![]()
Echt één van de meest achterlijke belastingen die er is. Pure diefstal
Daar krijg je dan weer bergen centjes voor om ze in leven te houden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vervangen door kinderbelasting
Eigen postbus voor de brokjes en de knauwbotten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond staat ingeschreven in Vanuatu
Die toeslagen gingen een paar euro naar beneden oid, dus werden de hooivorken weer geslepenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar krijg je dan weer bergen centjes voor om ze in leven te houden.
Ja goede reviews welquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen
Ik zie dit als vraag op internet over BWB:
[..]
quote:Twee jaar geleden sprak ik in een toevalligheid met een medewerker van de IT afdeling/bedrijf van BWB. Hij erkende dat de e-herkinning niet goed werkte aan hun zijde...is na twee jaar n o g n i e t opgelost!
quote:Ongelofelijke droeftoeters. Aanmaningskosten rekenen omdat zij hun gegevens niet op orde hebben. Boevenpraktijken.
quote:geprobeerd in contact te komen met de organisatie mbt de parkeerboete. telefonisch niet te bereiken, via de mail weken lang stilte, vervolgens wel tijdig met een naheffing en een dwangbevel.
Zou terechter zijnquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vervangen door kinderbelasting
Neuh, dat is gewoon de verzameling dialecten als Gronings, Twents, Drents, Achterhoeks en dat gaat door in Duitsland met allemaal verwante dialecten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt het dan als een Nederlander die Duits probeert te praten?
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond staat ingeschreven in Vanuatu
Ja want daar kunnen ze dan later weer belasting mee binnenhalen, en gaan over het algemeen wat langer mee dan de rauwe babi pangangquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar krijg je dan weer bergen centjes voor om ze in leven te houden.
Dat eerste reviewquote:
Wel raar, de verhouding auto's/mensen/fietsen. En die auto's hebben ook veel ruimte op de weg.quote:
Ik ben er niet op tegen hoorquote:
Hangt er vanaf.. sommigen wel... sommigen niet.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want daar kunnen ze dan later weer belasting mee binnenhalen, en gaan over het algemeen wat langer mee dan de rauwe babi pangang
Ja van zo'n chihuahuarat kun je misschien net een sateetje makenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.. sommigen wel... sommigen niet.
Een pinata, bedoel je?quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van zo'n chihuahuarat kun je misschien net een sateetje maken
Die dip je toch niet in de pindasausquote:
Ook en dan lekker slaanquote:
ipne haarquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* 313.000 Turken springen nu boos op en neer.
Tikkeltje agressief weer dit hoorquote:
Ik ga hetzelfde doenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tikkeltje agressief weer dit hoorKan denk ik beter mijn bed in gaan
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:50 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer door de muggen opgegeten in het grotemuggenbos.Volgende keer eens zo'n spray proberen.
Die vent in die kofferbakquote:
Onrespectquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja![]()
Tevens;
@:ninaschuuring8790
4 jaar geleden
Dit is onrespect voor turken
Stoelendans met lidwoorden ook.quote:
Fuck Turkenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* 313.000 Turken springen nu boos op en neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |