Hoe komt dat nu weer??? oorlog elders??? zag al dat Flow het over mij had en ik heet geen muts mutsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoi hoi, ja we zijn hier geland
VIV SC is een opvanghuis voor andere SC's die fitties en andere dingen ondervindenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het wordt hier steeds drukker en gezelliger![]()
![]()
Neuh geen oorlog, gewoon lekker sfeertje hierquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe komt dat nu weer??? oorlog elders??? zag al dat Flow het over mij had en ik heet geen muts muts
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.quote:
Ik las "man wilde al in mijn bed liggen"quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen nu nog terugvinden en even lezen, man ik wilde al in mijn bed liggen hmm
Dat is niet best als een man in je bed wil liggen, als het Erik maar niet isquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las "man wilde al in mijn bed liggen"
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.
limoncello spritz graagquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HerRabbit. drankjes zijn op mijn kosten.
Ik bedoelde de man van @Chanel5quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is niet best als een man in je bed wil liggen, als het Erik maar niet is
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
komma VERGETEN, man is op camping hahahahaquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Jij ging slipen leave.quote:
ga in bed liggen lezen dan mevrouw Mutsquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen nu nog terugvinden en even lezen, man ik wilde al in mijn bed liggen hmm
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
komma VERGETEN, man is op camping hahahaha
Proost.quote:
Heer Koeneloen .quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Hmm oke we mogen niet meer negatief zijn maar dat is altijd zo geweest, iedereen kon zijn mening geven, ook IK heb menigmaal op mijn handen moeten zitten hoor doen die troela;s ook maar.
Ik heb idd gemerkt dat er vaak commentaar was op hetgeen er gepost werd, ik dacht dat dat juist niet mocht maar ik kan het mis hebben.
Waarom hebben ze tegenwoordig hier geen afdeling tere zieltjes, Fok! was altijd nogal to the point daar staat de eigenaar ook om bekend.
thanksquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Koeneloen .![]()
Feli met uw 2de zoon zijn diploma,
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zag het opeens in m'n AT. Was bestaan vergeten
je mag nu wel commentaar geven op wat er gepost werd, hoeft niet perse de streams te kijken dus, mening op mening, geen zin meer in, dus weg daarquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Hmm oke we mogen niet meer negatief zijn maar dat is altijd zo geweest, iedereen kon zijn mening geven, ook IK heb menigmaal op mijn handen moeten zitten hoor doen die troela;s ook maar.
Ik heb idd gemerkt dat er vaak commentaar was op hetgeen er gepost werd, ik dacht dat dat juist niet mocht maar ik kan het mis hebben.
Waarom hebben ze tegenwoordig hier geen afdeling tere zieltjes, Fok! was altijd nogal to the point daar staat de eigenaar ook om bekend.
whoehaha neeee kinki neeee ik heb geen druppeltje alcohol gehadquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van prosecco, naar bier, naar limoncello ? Foei!
lieve fresh bedoeld het goed.. ik heb maar 1.5 uur geslapen en de nacht daarvoor niet veel meer.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tis te vroeg om naar bed te gaan , te warm, gewoon ff lekker drankje doen.
Ik trakteer [ afbeelding ]
hier rumquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
whoehaha neeee kinki neeee ik heb geen druppeltje alcohol gehad![]()
niks in huis ook
oei da's kutquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lieve fresh bedoeld het goed.. ik heb maar 1.5 uur geslapen en de nacht daarvoor niet veel meer.
Hier niks, moet morgenvroeg weer werkenquote:
wekker om 5:30 hierquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier niks, moet morgenvroeg weer werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |