uh.... dat zou best kunnen, maak ik geen geheim van, niet dat ze daar meer respect voor me hebben hoor (hoeft ook helemaal niet, geintje)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat heb je geloof ik een keer in de cos gezegd of niet?
Leuk je te ontmoetenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Welkom Herr Rabbit, ff voorstellen, xsaskiax...... en de rest van de goegemeente die hier 'geland' zijn om weer gezellig zonder toestanden en 'geknip' te kunnen kletsen![]()
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben 60+, dus ben ik ook 50+, 40+ en 30+ yeahhh kan ik lekker inhalig zijn.....
Nee, ik ben 30+ met 36 jaar levenservaring...... goh wat klinkt dat leuk
Sinds zaterdag 40quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh leuk, hoe oud is iedereen????
ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar
quote:
Dankjequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!!!!! Heb je er nog een feestje van gemaakt?
Dankjequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones gaat zich schamen in een hoekje
nog gefeliciteerd lovely
Hop naar de 50quote:
Wauw Sas je hebt het niet makkelijk gehadquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:39 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien ff voorstellen (zodat we hier wat minder anoniem zijn)...
ik ben Saskia, 66 jaar uit Spijkenisse, 30 jaar getrouwd geweest met een kanjer die de strijd tegen kanker in 2010 verloor, ben hertrouwd met zijn beste vriend waarvan ik in 2015 ook na een strijd tegen kanker afscheid van heb moeten nemen.
Ben moeder van een kanjer van een zoon, heb 2 geweldige kleinkids van 10 en 12
Dit is het zo'n beetje
Dat is wel de bedoelingquote:
Dankje buufquote:
oh wat leuk Greys, 2 pubers in huis (bofkont... oh nee ff netjes bofbibs)quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw Sas je hebt het niet makkelijk gehad
45
Woon in Gelderland /Veluwe
2 kids (18 en 16)
15 jaar getrouwd 20+ jaar samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |