Grappig genoeg was Trump daadwerkelijk zelf Democraat niet zo lang geleden. Als er iemand een RINO is, zijn het niet de Bush's en Cheney's van deze wereld, maar juist een partijhopper als Trump.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders klopt zijn theorie niet meer.
Iedereen maar ook iedereen was dan ook gek van Trump, inclusief alle democraten. Totdat hij zei dat hij President wilde worden. iedereen in dit topic is fan van Trump, want elke dag hebben jullie en ik het er overquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Grappig genoeg was Trump daadwerkelijk zelf Democraat niet zo lang geleden. Als er iemand een RINO is, zijn het niet de Bush's en Cheney's van deze wereld, maar juist een partijhopper als Trump.
Maar Trump is natuurlijk ook helemaal geen Republikein. Hij is gewoon een opportunistische charlatan met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Grappig genoeg was Trump daadwerkelijk zelf Democraat noet zo lang geleden. Als er iemand een RINO is, zijn het niet de Bush's en Cheney's van deze wereld, maar juist een partijhopper als Trump.
Natuurlijk die crimineel Eric Holder..quote:Appearing on CBS with Margaret Brennan, former U.S. Attorney General Eric Holder, President Obama's fellow traveler and wingman in the fundamental change process, stated his belief the progressive movement and Biden administration has adequately prepared the nation to "absorb" the political violence that may surface as the result of an arrest of former President Donald Trump.
Dat verklaart niet waarom het Trump Kamp niets doet met de laptop van Hunter...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:55 schreef epicbeardman het volgende:
Sunday Talks, Former AG Says Biden Administration Positioned Resources to “Absorb” the Violence Created by Corrupt Political Indictment of President Trump – Trade Arrest of Hunter Biden for Arrest of President Trump and Play Blind Justice Game
December 2022 artikel
[..]
Natuurlijk die crimineel Eric Holder..
Daarom, nu Biden aan het roer is de rechtstaat in Amerika een lachertje geworden. Niemand geeft meer om al die hoax rechtszaken en indictments. Wat er ook uitkomt, het maakt allemaal niet uit en Trump zal doorgaan met wat hij doet.
Het zijn beiden criminelen, so what. Biden administratie komt hier het zwakste uit. Trump zal er een goede show van maken.
Beetje zelfde als in Nederland, hier is de rechtstaat ook om over te lachen helaas.
[ afbeelding ]
Nogmaals.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat klopt gewoon niet, het is erg naief om zo te denken.
Waarom worden er miljoenen aan slachtoffers van Epstein uitgekeerd vanuit banken terwijl het niet verhaald wordt bij de daders, wie zijn al zijn clienten.
Iemand zal vast nu de welbekende Epstein+Trump foto tevoorschijn halen.
Wat we wel zeker weten is dat Trump nooit naar het eiland is geweest, anders hadden ze hem daar wel voor proberen aan te klagen. Maar dat is het juist, de stilte omtrent de hele Epstein case zegt genoeg.
Het zijn allemaal elite, democraten/republikeinen/hollywood lui, bankiers, miljardairs zoals Bill Gates.
[..]
Of dit soort democratische instanties zoals CIA/FBI. Was Epstein een Mossad agent? Haalde hij mensen naar het eiland om ze te blackmailen?
Zet die belangrijke mensen op video + meiden van plezier, of erger kinderen. En je hebt ze volledig in hen macht.
Echt zo naïef om te denken dat je een rechtszaak kan winnen tegen de staat met Obama/Biden approved judges. Ookal heb je 100% bewijs, ze veranderen indien noodzakelijk de wet.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Iedereen maar ook iedereen was dan ook gek van Trump, inclusief alle democraten. Totdat hij zei dat hij President wilde worden. iedereen in dit topic is fan van Trump, want elke dag hebben jullie en ik het er overmoet je nagaan wat een depressieve boel het was als het alleen die seniele toiletpot was met zijn crackzoon.
Omdat het niet uitmaakt, we maken ons "druk" om dingen die totaal geen invloed hebben. Het is allemaal show, afleiding. Zodat ze ons kunnen verdelen, tegen overelkaar kunnen zetten en wij elkaar haten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nogmaals.
Niemand maar dan ook niemand van de +- 100.000.000 republikeinen.
Of tientallen miljoenen democraten die ook best benieuwd zijn.
Heeft ook maar een keer een poging gedaan om er een rechtzaak van te maken.
Niemand, terwijl veel informatie gewoon beschikbaar is via het internet..
Niemand, niemand doet ook maar even een gok!
Er is een ton aan bewijs dat er iets niet snor is aangezien ik al tig delen van het soortgelijknamige topic hier voorbij heb zien komen.
En in elk deel van dit VS topic komt het op zijn minst een keer naar voren!
En nogmaals we hebben het over de VS, waar men voor het minste of geringste al aan klaagt!![]()
Elke keer als je er over begint zal ik daarom vragen wannneer de rechtzaak begint, misschien dat jij zelf dan stappen onderneemt..
Dat kan natuurlijk ook!
Jouw post is zo uninformed, holy moly.. iedereen maar ook iedereen hield van Trump voor 2014. - Knip-quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:49 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
-Knip-
30.000 rechtzaken voor de verkiezingen vertellen een ander verhaal.
ja je leest het goed 30.000 maar even je tegenstander aanpakken met een of andere laptop..
Nou dat is toch echt te veel gevraagd hoor
Ik wil wel even een oude post voor je opzoeken dat ik m een randdebiel vond.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jouw post is zo uninformed, holy moly.. iedereen maar ook iedereen hield van Trump voor 2014. - Knip-
[ twitter ]
Mooi voorbeeldje
[ afbeelding ]
Totdat die de deepstate plannen wilde onderbreken en amerika great wilde maken.Vanaf dat moment zijn ze pissed off en vet geëmotioneerd.
Het maakt wel degelijk uit omdat je het constant aan haalt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat het niet uitmaakt, we maken ons "druk" om dingen die totaal geen invloed hebben. Het is allemaal show, afleiding. Zodat ze ons kunnen verdelen, tegen overelkaar kunnen zetten en wij elkaar haten.
Ookal zou Biden nu iemand vermoorden op TV per ongeluk, ala die democraat Alec Baldin, ze komen er mee weg.
Alles maar ook alles is een show, het nieuws wat we lezen, al helemaal de MSM fabeltjes.
Wat zou een rechtszaak nou uitmaken? helemaal niets.
Zoals ik eerder zeg zijn er zo veel rino's die grote mond hebben zoals MTG en onderstaande;
[ afbeelding ]
Het is allemaal 1 uniparty, ze zitten lekker, ze verdienen lekker, en zijn allemaal bang dat Trump toevallig aan de macht zou komen ze hen baantjes kwijt zijn.
Dat was al tijdens zijn campagne dus.. want waarom zou die anders Obama's geboortebewijs willen. Lmfao.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik wil wel even een oude post voor je opzoeken dat ik m een randdebiel vond.
NWS / Trump wil geboortebewijs Obama zien
rutger05
Walgelijk figuur die Trump.
woensdag 24 oktober 2012 @ 22:19 • 9 •
T3hTommay
gertgod
Trump spoort niet. Pure chantage, dit. Laffe manier om punten te scoren.
Even googlen kerel zo moeilijk is het niet!
Zo argument even door de plee gespoeld..
En weer ontopic.
Ben je al een rechtzaak begonnen?
Ik ben hier niet om rechtertje te spelen, ik post alleen de waarheid hier. Als informatie verschaffing.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit omdat je het constant aan haalt.
Als het niks uit maakt houd er dan over op.
Het is niet zo moeilijk.
Proest.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat was al tijdens zijn campagne dus.. want waarom zou die anders Obama's geboortebewijs willen. Lmfao.
Nee maar Dictator Biden is wel meerdere rechtszaken begonnen.
Maarja dat Trump daarom vraagt is niet zo gek, net zoals we bij Mike Obama dat moeten afvragen. Heel veel vreemde dingen komen naar boven. Hihi, letterlijk en figuurlijk in zijn jurk.
RIP Joan 4 exposing the truth
[..]
Ik ben hier niet om rechtertje te spelen, ik post alleen de waarheid hier. Als informatie verschaffing.
Big Mikequote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat was al tijdens zijn campagne dus.. want waarom zou die anders Obama's geboortebewijs willen. Lmfao.
Maarja dat Trump daarom vraagt is niet zo gek, net zoals we bij Mike Obama dat moeten afvragen. Heel veel vreemde dingen komen naar boven. Hihi, letterlijk en figuurlijk in zijn jurk.
[..]
Ik ben hier niet om rechtertje te spelen, ik post alleen de waarheid hier. Als informatie verschaffing.
Als er iemand uninformed is over Trump ben jij het wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jouw post is zo uninformed, holy moly.. iedereen maar ook iedereen hield van Trump voor 2014. - Knip-
[ twitter ]
Mooi voorbeeldje
[ afbeelding ]
Totdat die de deepstate plannen wilde onderbreken en amerika great wilde maken.Vanaf dat moment zijn ze pissed off en vet geëmotioneerd.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je vaart mee met de wind. Hij is iig deep state. Ook iemand die van het militaire industriële complex een stiffie krijgt. Een anti-Trumper, omdat die de plannen doorboort van deep state.
How George H.W. Bush Became a Democrat ook zijn papa.
Vele republikeinen zijn dan ook gewoon rino's. Ook die 20 die afgelopen week tegen vervolging van Schiff stemde. George W. Bush is unrecognizable in the current Republican Party
Wie ook niet deep-state is.. RFK JR, de paniek in de DNC over hem is weergaloos. Hier zijn de "pro" Bidens ook al anti RFK JR, omdat de media het zegt!
Kijkertje heeft hier wel een punt. Het klinkt zo toch wel als met veel creatief denkwerk een vooraf bedacht plaatje kloppend houden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders klopt zijn theorie niet meer.
Echt he? Bij gebrek aan argumenten moet je iets tenslotte.quote:
Ik vroeg ook niet dat je rechter ging spelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Welnee, Trump had hem een pardon verleend, zoals met zijn politieke vrienden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:12 schreef Kijkertje het volgende:
En voor de MAGA's (met Trump voorop natuurlijk) die denken dat Hunter Biden een sweetheart deal kreeg omdat hij de zoon van de president is, het tegendeel is waar:
[ twitter ]
Het pleit sws voor Joe Biden dat hij de door Trump aangestelde aanklager die het Hunter Biden-onderzoek deed liet zitten toen hij president werd. Trump zou hem onmiddelijk ontslagen hebben als de rollen omgekeerd waren.
Ha ja! Zijn eigen zoon aanklagen terwijl het het hele DOJ 'weaponized' en corrupt zou zijn spreekt elkaar ook wel tegen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welnee, Trump had hem een pardon verleend, zoals met zijn politieke vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |