Zit op mobiel, maar bron is ad.nlquote:Donald Trump heeft vandaag via een online boodschap vijf miljoen dollar aan een goed doel beloofd, mits president Obama al zijn diploma's en zijn paspoort op tafel legt.
Hij geeft 5 miljoen weg als meneer Obama een papiertje laat zien. Wat een vuile teringlijer is het zeg!quote:
quote:Barack Hussein Obama II (Honolulu (Hawaï), 4 augustus 1961) is de 44e en huidige president van de Verenigde Staten. Hij is de eerste zwarte Amerikaan in deze functie.[1] Tussen 3 januari 2005 en 16 november 2008 was Obama lid van de Senaat als vertegenwoordiger van de staat Illinois en voordien was hij staatssenator in de wetgevende vergadering van zijn thuisstaat. Na het verslaan van de Republikeinse kandidaat John McCain tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen 2008 werd Obama op 20 januari 2009 tijdens de inauguratie op het Capitool beëdigd als president. Op 9 oktober 2009 kreeg Obama de Nobelprijs voor de Vrede.
Biografie
Obama's vader, Barack Obama sr., was een Luo uit Kenia. Zijn moeder, Ann Dunham, was een Amerikaanse uit Kansas. Zijn ouders scheidden in 1964 toen Obama twee jaar oud was. Zijn vader keerde terug naar Kenia. Obama heeft hem daarna nog maar één keer gezien. Na de scheiding hertrouwde zijn moeder met Lolo Soetoro, een Indonesische student die in Hawaï studeerde. In 1967 verhuisde het gezin naar Jakarta. Tijdens deze periode volgde Barry Soetoro, zoals hij toen genoemd werd, gedurende twee jaar onderwijs aan een katholieke basisschool die door de Nederlandse kapucijn Bart Janssen is gesticht. Hij was er ingeschreven als moslim. Daarna vervolgde hij zijn lagere school aan de State Elementary School Menteng 01, die Janssen omschrijft als een "elitaire moslimschool".[3] Vier jaar later, Obama was toen tien, keerde hij terug naar Honolulu en ging wonen bij de ouders van zijn moeder. Hier bezocht hij de middelbare school tot 1979. Toen Obama 21 jaar was, kwam zijn vader om bij een auto-ongeluk in Kenia. Zijn moeder keerde ook nog even terug naar Hawaï, maar ging uiteindelijk weer naar Indonesië. Zij overleed in 1995 aan kanker, een paar maanden na het verschijnen van Obama's boek Dreams from My Father.
Obama met Michelle en hun kinderen Malia Ann en Sasha, aan de rechterkant Marian Shields Robinson
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama
Dit! Waarom is dit nog bezig?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Aether het volgende:
Is dit nog steeds aan de gang?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De roast op comedy central was beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:50 schreef jcdragon het volgende:
Trump was al kapotgemaakt door Seth Meyers
Klopt ja. Normaal om te zeggen dat ze hun argumenten terug willen. Maar deze keer om krachtig afstand te nemen van de argumenten...quote:
Geniaal, dat gezicht van Trump ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:50 schreef jcdragon het volgende:
Trump was al kapotgemaakt door Seth Meyers
Ik denk dat je Trump een beetje overschat. Die wordt alleen nog serieus genomen door wat hardcore Republikeinen die nog geloven dat Obama moslim is volgens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een enorm vuile streek, maar tactisch gezien heel slim. Het Witte Huis moet wel met een reactie komen.
Als ze de gewenste documenten niet overleggen, dan is Obama natuurlijk flink beschadigd omdat hij 'iets te verbergen heeft'. Geeft hij de documenten wel, maar er klopt iets niet, dan is dat kwalijk omdat hij de Amerikaanse burger heeft voorgelogen.
Obama wordt niet zozeer beschadigd door Trump, maar wel door de media-aandacht die hij hiermee opwekt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:23 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je Trump een beetje overschat. Die wordt alleen nog serieus genomen door wat hardcore Republikeinen die nog geloven dat Obama moslim is volgens mij.
De media nemen 'm ook niet meer serieus. Misschien dat Fox het nog even uitmelkt, maar dat zullen ze ook niet zo heel lang vol kunnen houden. De enige reacte vanuit het Obama kamp is een 'kadoem-psjj' momentje bij Leno toen de president er zat, daar zal het wel bij blijven. Als ze verstandig zijn tenminste..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Obama wordt niet zozeer beschadigd door Trump, maar wel door de media-aandacht die hij hiermee opwekt.
Het lijkt er op dat je gelijk hebt inderdaad, Amerikaanse media vinden het ook maar een matige actie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:32 schreef noruas_ het volgende:
[..]
De media nemen 'm ook niet meer serieus. Misschien dat Fox het nog even uitmelkt, maar dat zullen ze ook niet zo heel lang vol kunnen houden. De enige reacte vanuit het Obama kamp is een 'kadoem-psjj' momentje bij Leno toen de president er zat, daar zal het wel bij blijven. Als ze verstandig zijn tenminste..
Ik geef 100 euro aan een goed doel als ik mijn ballen op je moeders hoofd mag leggen, dealio?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij geeft 5 miljoen weg als meneer Obama een papiertje laat zien. Wat een vuile teringlijer is het zeg!
Ik mag niet beslissen over het hoofd van mijn moeder dus moet je het maar aan haar vragen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik geef 100 euro aan een goed doel als ik mijn ballen op je moeders hoofd mag leggen, dealio?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |