Gaat vast een leuke feestje worden.quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 15 juni 2023 05:39 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Jeahhh dolle donderdag...
Niet alleen Sas, meerdere hadden het er over dat er een opdracht zou komen omdat ze vroeg de challenge moesten doenquote:Op donderdag 15 juni 2023 05:41 schreef Frummelie het volgende:
Vandaag MOET er een verdienopdracht komen... stoute Sasha heeft ons in het ootje genomen eergisteren...
Hellooo Engine...quote:Op donderdag 15 juni 2023 05:48 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Het is nu vooral wachten op Eunice
Ooh oké, ik heb alleen Sasha gehoord, zij had het over haar benen voor de opdracht of zoiets..quote:Op donderdag 15 juni 2023 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen Sas, meerdere hadden het er over dat er een opdracht zou komen omdat ze vroeg de challenge moesten doen
Ja klopt dat was zij.quote:Op donderdag 15 juni 2023 05:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké, ik heb alleen Sasha gehoord, zij had het over haar benen voor de opdracht of zoiets..
Ja dat zou zomaar kunnen, klinkt ook wel logisch...quote:Op donderdag 15 juni 2023 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt dat was zij.
IK denk dat ze de opdracht ivm het warme weer naar de ochtend hebben verschoven.
Eunice onder de douche, ze is uit bed @:Engine opletten nu
Blijft even spannend, wat gaat ze doen voorlezen of mediterenquote:Op donderdag 15 juni 2023 06:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zou zomaar kunnen, klinkt ook wel logisch...
Jeahhh Eunice is wakker...
Jaaaaa tromgeroffel....quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft even spannend, wat gaat ze doen voorlezen of mediteren
Ze pakt een boekquote:
Ze blijft het spannend houden, een klein beetje kunnen we er van uitgaan dat ze gaat lezen omdat ze een boek pakte. Maar je weet het nooit met haarquote:
Ja dat deed ze goed, zal wel corvee hebben vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |