SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Gohquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
Sinds dombo niet meer post is het ineens een stuk leuker.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
Sinds dombo niet meer post is het ineens een stuk leuker.Zo halloquote:![]()
fetX en GGMM gaan de mist in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze schenken er deze week die grachtenpis uit Zoeterwoudequote:
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Waanzinnige kutlocatie ookquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stadion is nog niet eens uitverkocht voor morgen.
Met de auto niet te komenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb kaarten in Enschede morgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stadion is nog niet eens uitverkocht voor morgen.
Weliswaar voor een Chameleons-concert, maar toch.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)![]()
Blijven doneren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Oh ja de UEFA sponsor uiteraard.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ze schenken er deze week die grachtenpis uit Zoeterwoude![]()
Danny neem je rotzooi mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Misschien als je mongool bent.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waanzinnige kutlocatie ook
Met de auto niet te komen![]()
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=8ONOeGlsa-A
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=8ONOeGlsa-A
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=8ONOeGlsa-AWhat can change the nature of a man?![]()
Misschien moet je moeder er even met der dikke reet vanaf gaan zodat die data vrije doorgang kan vinden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
Jeetje, zitten die niet intussen aan de rollator?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb kaarten in Enschede morgen.
Weliswaar voor een Chameleons-concert, maar toch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze hebben daar 1 toegangsweg die berekend is op drie trekkers, staat altijd ramvolquote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
je kan ook gewoon op tijd komen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben daar 1 toegangsweg die berekend is op drie trekkers, staat altijd ramvol![]()
Het is wel ver rijden!quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waanzinnige kutlocatie ook
Met de auto niet te komen
- Henk SpaanCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Dat mag de pret niet drukken. (al ben ik bang het niet te halen)quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, zitten die niet intussen aan de rollator?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Mijn moeder zit niet op het FOK! forum.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je moeder er even met der dikke reet vanaf gaan zodat die data vrije doorgang kan vinden.![]()
De laatste keer dat er een Ajaxloos Oranje was haalden WE de halve finale van het wereldkampioenschapquote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De kut van een lesbienne is nog altijd beter dan de dick van Dijk.(Dike is lesbienne in het Engels) Trusten.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
na een wervelende voetbalshow tegen Costa Rica.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een Ajaxloos Oranje was haalden WE de halve finale van het wereldkampioenschapIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Een grap die je meteen moet uitleggen is meestal niet grappig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien moeten ze dezelfde bondscoach als toen weer proberenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een Ajaxloos Oranje was haalden WE de halve finale van het wereldkampioenschap
Makkelijk eerste![]()
Van der Vaart vindt Wieffer de beste man op het veld
Dat we dit nog mochten meemakenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De laatste keer met alleen maar (ex) Ajacieden, was legendarisch op Anfield in 95.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een Ajaxloos Oranje was haalden WE de halve finale van het wereldkampioenschap
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Laat mijn vriend dombo met rustquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
Sinds dombo niet meer post is het ineens een stuk leuker.
Makkelijk eerste![]()
Alleen jammer datman Memvis niet op de bank durft te zetten
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik ken twee Dicks van Dike.quote:
Bedankt vriendquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mijn vriend dombo met rust![]()
![]()
Kan nooit helemaal onterecht zijn.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Het enige gebrek van Dombo is dat hij Szymanski idolaat is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
Sinds dombo niet meer post is het ineens een stuk leuker.
Verder is het een prima jongen.![]()
Ik ga deze wedstrijd op DVD kopen. @GGMMquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:38 schreef Caland het volgende:
Dat we dit nog mochten meemaken![]()
hoeveel fukking kut topics zijn er over de nations liga"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Kon je het niet vinden?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel fukking kut topics zijn er over de nations liga![]()
0.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel fukking kut topics zijn er over de nations liga
Het is alleen maar leuk en gezellig![]()
![]()
nee veel te moeilijk voor mijquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
HARVARDEDquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee veel te moeilijk voor mij![]()
11quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel fukking kut topics zijn er over de nations liga[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
O ja, Vder Vaart is een realist. Als er iemand goed speelt dan zegt hij dit. Maakt toch niet uit bij welke club de desbetreffende speler vandaan komt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:38 schreef Caland het volgende:
Dat we dit nog mochten meemaken![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Engels commentaar, is dit per ongeluk Eurosport?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik hoor ineens Engels commentaar
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Gaan morgenvroeg weer in verkoop als je je daarvoor had opgegeven bij KNVB.quote:
Anders moet je nu nog snel naar viagogo.nl of stubhub.nl Prijzen zullen wel snel stijgen.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
nou ja zegquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt elke wedstrijd verpest met je totale onkunde.
Waarom speel je dit eigenlijkWhat can change the nature of a man?![]()
Dat was een zeldzaam foutje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leuk dat je er bent, Klaas.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel fukking kut topics zijn er over de nations liga
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ik heb dit wel gemistquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt elke wedstrijd verpest met je totale onkunde.
Waarom speel je dit eigenlijk![]()
![]()
Sierd de Vos is in de openingsfase van de wedstrijd tussen het Nederlands elftal en Kroatië verrast door een reclame-uiting in De Kuip. Langs de zijlijn waren reclameborden in Chinees schrift te zien.
"Kijk nou, Chinese reclame", sprak De Vos, die namens Ziggo Sport commentaar geeft bij de halve finale in de Nations League, zijn verbazing uit. "Dat kunnen we niet lezen. De meesten niet van ons, althans."
Nieuws zijn Chinese reclame-uitingen bij internationale wedstrijden niet. "Europees voetbal is in China enorm populair, en Aziatische merken willen Europa veroveren", legde professor sportmarketing Wim Lagae tijdens het voorbije EK uit bij het Belgische Radio 1.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die paar seconden Engels commentaar was beter dan dat urenlange gebrabbel van die enorme kutstem.
Wie is dat eigenlijk?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:48 schreef RipCity het volgende:
Sierd de Vos is in de openingsfase van de wedstrijd tussen het Nederlands elftal en Kroatië verrast door een reclame-uiting in De Kuip. Langs de zijlijn waren reclameborden in Chinees schrift te zien.
"Kijk nou, Chinese reclame", sprak De Vos, die namens Ziggo Sport commentaar geeft bij de halve finale in de Nations League, zijn verbazing uit. "Dat kunnen we niet lezen. De meesten niet van ons, althans."
Nieuws zijn Chinese reclame-uitingen bij internationale wedstrijden niet. "Europees voetbal is in China enorm populair, en Aziatische merken willen Europa veroveren", legde professor sportmarketing Wim Lagae tijdens het voorbije EK uit bij het Belgische Radio 1.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.![]()
wij zijn nederland...wij ouwehoeren meer dan we presterenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wij zijn Nederland, wij zijn de beste."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat topic is altijd wel genotquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Haxball bleek geen warm bad.
Begrijpelijk![]()
Hemelsvoer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.![]()
Waar was Dumfries?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan wil ik ze bedanken. Als ik niks te doen heb ( @tong80 ) lees ik dat topic graag doorquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral als error of scrummie een fout heeft gemaakt
Altijd dus![]()
![]()
Stukje influencenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:51 schreef GGMM het volgende:
ik heb 11 likes gescoord op Twitter
Ik ben helemaal in mijn nopjesEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
pics?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ben helemaal in mijn nopjes![]()
Ik vorige week 166.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:51 schreef GGMM het volgende:
Had je een dickpic gepost?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ben jij op twitter ook blauw?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ben helemaal in mijn nopjesIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Loop wel even naar de snackbar om te vragen wat er op de chinese reclameborden staat.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Wieffer speelt trouwens oprecht prima. En dat terwijl iemand suggereerde dat er een speler uit de Italiaanse middenmoot op zijn plek moest staan
Makkelijk eerste![]()
Zou logisch zijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat er geboden wordt op Wieffer deze zomer
Feyenoord wordt leeggekocht[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit gaat vast over @Slobeendquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wieffer speelt trouwens oprecht prima. En dat terwijl iemand suggereerde dat er een speler uit de Italiaanse middenmoot op zijn plek moest staan![]()
15 miljoen, dan is ‘ie wel wegquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat er geboden wordt op Wieffer deze zomer
Kloesed![]()
Ik zou mensen die promenade kijken en dat leuk vinden sowieso nooit serieus nemenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wieffer speelt trouwens oprecht prima. En dat terwijl iemand suggereerde dat er een speler uit de Italiaanse middenmoot op zijn plek moest staan
En opnemen in een kliniekVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al besproken.
Jij krijgt hiervoor geen like![]()
![]()
Van Dijk wordt gedold[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou mensen die promenade kijken en dat leuk vinden sowieso nooit serieus nemen
En opnemen in een kliniekquote:![]()
Hij zal wel een laag salaris hebben (dus een relatief lage afkoopsom)quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou logisch zijn
Feyenoord wordt leeggekocht![]()
Het kijkt allemaal wel heel erg fijn zonder Depay die bezig is met de grote Memphis-show.Makkelijk eerste![]()
Tijd voor Daley Blind. Z'n snelheid en wedstrijdritme kunnen we goed gebruiken nu.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ach wat dom[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is mokerdom.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Hij gaat wel heel makkelijk liggen zeg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is eigenlijk een schwalbe
Maar deze gaat niet teruggedraaid wordenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nu gaan ze lopen klotenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Quote me gewoon. Hij speelt inderdaad prima.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wieffer speelt trouwens oprecht prima. En dat terwijl iemand suggereerde dat er een speler uit de Italiaanse middenmoot op zijn plek moest staan![]()
Niks dus..quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:55 schreef Sabata het volgende:
Zucht, nou, mag Bijlow ook nog even laten zien wat ie kan![]()
Bijlow doet me denken aan Noppert[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
doelpunt gemist"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nee hoor, hij was gewoon raak.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al die penalty cursussen onder van gaal zinloosEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Al besproken.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij gaat wel heel makkelijk liggen zeg
Je zou bijna geel geven voor een schwalbe![]()
Bijlow is in de leer geweest bij goalplayer-specialist Corner hoe je penalties moet stoppenMakkelijk eerste![]()
Over lurkers gesproken, is user @IkGeefEnkelLikes al gespot?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Leuke rubriek, Nederlandse keepers en penalties.
Lag alweer in de hoek tijdens de aanloop.Jack does it in real time...![]()
Olijgodquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is de beste penalty killer die Koeman zou kunnen selecteren?![]()
Die is toch van de hoekschoppen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow is in de leer geweest bij goalplayer-specialist Corner hoe je penalties moet stoppenWhat can change the nature of a man?![]()
Lood om oud ijzerquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat Bijlow doet heb ik Noppert eerder deze week van beschuldigd zien worden ten behoeve van Bijlow.![]()
Fijn dat dit dus dan geen graadmeter is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat Bijlow doet heb ik Noppert eerder deze week van beschuldigd zien worden ten behoeve van Bijlow.
Staat de beste keeper gewoon op goal![]()
Depayquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom liggen Nederlandse keepers altijd al in de hoek als er nog gefloten moet worden?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit is geen eens een penalty
Die Kroaat schreeuwt het uit als of hij vermoord wordt voor een aanraking die je niet eens voelt
De VAR had hier in moeten grijpen met een rode kaart .. Want dit gaat nergens meer om."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Waarom keept Tim Krul niet?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
watquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat Bijlow doet heb ik Noppert eerder deze week van beschuldigd zien worden ten behoeve van Bijlow.![]()
promesquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is de beste killer die Koeman zou kunnen selecteren?![]()
Geen twijfel over mogelijk heden ten dage.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fijn dat dit dus dan geen graadmeter is.
Staat de beste keeper gewoon op goal![]()
In de hoek gaan liggen een kwartier voordat de penal getrapt isquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik geloof dat in een ander topic dit een zekere Noppert ook zwaar werd aangerekendquote:
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Drommelquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
![]()
Kluivertquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is de beste penalty killer die Koeman zou kunnen selecteren?What can change the nature of a man?![]()
Staat waarschijnlijk in de KNVB-keepercursus: gewoon een hoek kiezen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Waarom liggen Nederlandse keepers altijd al in de hoek als er nog gefloten moeten worden?![]()
Ohquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de hoek gaan liggen een kwartier voordat de penal getrapt is
Ja, dat was dom![]()
Eens, dit was zo duidelijkquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef RAVW het volgende:
Dit is geen eens een penalty
Die Kroaat schreeuwt het uit als of hij vermoord wordt voor een aanraking die je niet eens voelt
De VAR had hier in moeten grijpen met een rode kaart .. Want dit gaat nergens meer om.![]()
Keeper zou zelf een schijnbeweging moeten maken, en dan gewoon blijven staan.
De bal gaat best veel door het midden, en ballen goed in de hoek pak je toch niet.![]()
Wieffer laat meer zien dan clown frenkie alias balletje breed"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
nee het is echt 1-1 gewordenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:59 schreef byah het volgende:
Zitten ze bij de NOS nou zo te kutten bij de regie?
geen #fakenieuws deze keer![]()
De bal gaat veel door het midden omdat goede nemers wachten totdat de keeper een hoek kiest Hans.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:00 schreef spapaars het volgende:
Keeper zou zelf een schijnbeweging moeten maken, en dan gewoon blijven staan.
De bal gaat best veel door het midden, en ballen goed in de hoek pak je toch niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat was de grap denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
met een drankje op doe je wel eens wat![]()
Wie staat er eigenlijk nu in Uden bij het muziekfeest op het plein? Genee en sneijdertje gaan nu Aperolletje zingen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Omdat het een HALVE FINALE is ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:00 schreef Marcoss het volgende:
De commentator zit hoog in z’n emotie vanavond![]()
Een forum admin van 20 jaar terug.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mwah
met een drankje op doe je wel eens watWhat can change the nature of a man?![]()
*Fransquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De bal gaat veel door het midden omdat goede nemers wachten totdat de keeper een hoek kiest Hans.Makkelijk eerste![]()
Broabantse problemen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:01 schreef RipCity het volgende:
Wie staat er eigenlijk nu in Uden bij het muziekfeest op het plein? Genee en sneijdertje gaan nu Aperolletje zingen![]()
Verdedigend staat het voor geen meter.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Dit was mijn voorspelling
Er wordt dus niet meer gescoord tot aan de pingels[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
bij een gelijkspel wordt er dan verlengd?"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
De reden dat ik schreef schijnbeweging.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
De bal gaat veel door het midden omdat goede nemers wachten totdat de keeper een hoek kiest Hans.![]()
Dan is Kroatië door op uitgoals.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
bij een gelijkspel wordt er dan verlengd?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laten we dan Flekken maar eens proberenquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt dus niet meer gescoord tot aan de pingels![]()
Laten we even de voorspellingen erbij pakken:quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt dus niet meer gescoord tot aan de pingelsquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
20:45 Nederland - Kroatië | NPO3/Ziggo Sport/Ziggo Sport Select
@:maxi-mus 2-1
@:Oriente 1-3
@:fetX 2-1
@:GGMM 1-3
@:PicoMMP
@:onlogisch 0-2
@:Sked
@:tong80 4-1
@:Mexicanobakker 1-1 Kro wns
@:Tarado 1-1 Kro wns
@:DombohetOlifantje1 1-3What can change the nature of a man?![]()
tief op met je weghorst
wie gaat die vervangen dan"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Bijlowquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
tief op met je weghorst
wie gaat die vervangen dan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
okequote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is Kroatië door op uitgoals."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
getal onder de tien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
bij een gelijkspel wordt er dan verlengd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |