SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Gohquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
Sinds dombo niet meer post is het ineens een stuk leuker.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef Coco het volgende:
Sinds dombo niet meer post is het ineens een stuk leuker.Zo halloquote:![]()
fetX en GGMM gaan de mist in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze schenken er deze week die grachtenpis uit Zoeterwoudequote:
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Waanzinnige kutlocatie ookquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stadion is nog niet eens uitverkocht voor morgen.
Met de auto niet te komenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb kaarten in Enschede morgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stadion is nog niet eens uitverkocht voor morgen.
Weliswaar voor een Chameleons-concert, maar toch.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)![]()
Blijven doneren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Oh ja de UEFA sponsor uiteraard.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ze schenken er deze week die grachtenpis uit Zoeterwoude![]()
Danny neem je rotzooi mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Misschien als je mongool bent.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waanzinnige kutlocatie ook
Met de auto niet te komen![]()
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=8ONOeGlsa-A
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=8ONOeGlsa-A
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=8ONOeGlsa-AWhat can change the nature of a man?![]()
Misschien moet je moeder er even met der dikke reet vanaf gaan zodat die data vrije doorgang kan vinden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
Jeetje, zitten die niet intussen aan de rollator?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb kaarten in Enschede morgen.
Weliswaar voor een Chameleons-concert, maar toch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze hebben daar 1 toegangsweg die berekend is op drie trekkers, staat altijd ramvolquote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
je kan ook gewoon op tijd komen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben daar 1 toegangsweg die berekend is op drie trekkers, staat altijd ramvol![]()
Het is wel ver rijden!quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waanzinnige kutlocatie ook
Met de auto niet te komen
- Henk SpaanCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Dat mag de pret niet drukken. (al ben ik bang het niet te halen)quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, zitten die niet intussen aan de rollator?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Mijn moeder zit niet op het FOK! forum.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je moeder er even met der dikke reet vanaf gaan zodat die data vrije doorgang kan vinden.![]()
De laatste keer dat er een Ajaxloos Oranje was haalden WE de halve finale van het wereldkampioenschapquote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De kut van een lesbienne is nog altijd beter dan de dick van Dijk.(Dike is lesbienne in het Engels) Trusten.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
na een wervelende voetbalshow tegen Costa Rica.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een Ajaxloos Oranje was haalden WE de halve finale van het wereldkampioenschapIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Een grap die je meteen moet uitleggen is meestal niet grappig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien moeten ze dezelfde bondscoach als toen weer proberenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat er een Ajaxloos Oranje was haalden WE de halve finale van het wereldkampioenschap
Met pijn en moeite derde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |