SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik moet de eerste lekkere whey nog vinden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe wheysmaak maar ik ben er niet zo’n fan van
Toch 2 kilo gekochtOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe wheysmaak maar ik ben er niet zo’n fan van
Toch 2 kilo gekocht
What can change the nature of a man?![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
7-upquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Gewoon vanille kan je niet slecht op gaan eigenlijkquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet de eerste lekkere whey nog vinden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Tong poept er nog een topic uit. TIJDENS de wedstrijd.Er werd me ooit verweten dat ik er te veel postte. Ik kijk het tegenwoordig 's middags in de herhaling.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is @:tong80 de enige kijker nog
Net zoals ik Rondo, Veronica Insite en Voetbalkantine kijk bij Ziggo. Vooral Rondo is vaak leuk met Ruud en Marco. Gewoon twee van de beste voetballers ooit, die er zitten in de schaduw van de grote analist Jan Mulder.
[ Bericht 2% gewijzigd door Coco op 14-06-2023 21:04:11 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
dequote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Er werd me ooit verweten dat ik er te veel postte. Ik kijk het tegenwoordig 's middags in de herhaling.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 juni 2023 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is @:tong80 de enige kijker nog
Net zoals ik Rondo, Veronica Insite en Voetbalkantine kijk bij Ziggo. Vooral Rondo is vaak leuk met Ruud en Marco. Gewoon twee van de beste voetballers ooit, die er zitten in de schaduw van de grote analist Jan Mulder.
[/quote]
Hier gaat iets misVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is dan meestal wel het meest acceptabele, ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon vanille kan je niet slecht op gaan eigenlijkOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zo met Wieffer Simons Gakpo en Malen is wel fris om naar te kijken #nooitmeerdepay.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goede voorzet
Ging ruim over iedereen heen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, al besproken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al besproken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede voorzet
Ging ruim over iedereen heen.What can change the nature of a man?![]()
Al besprokenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede voorzet
Ging ruim over iedereen heen.![]()
Al besprokenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede voorzet
Ging ruim over iedereen heen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, al besproken.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waterreus?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef aTypisch het volgende:
ronald hep er wel weer wat kilootjes bijgekregen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aldi-Litmanen vandaagquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef DeeBee het volgende:
Koopmeiners met een Liam Kelly tribute actRED ONS HENNIEGOD![]()
Bij de Belg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
welke zender kijkt iedereen hier[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fox Sports 1quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
welke zender kijkt iedereen hierEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
ik denk niet dat niet iedereen hier op dezelfde zender kijktquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
welke zender kijkt iedereen hier![]()
Bijna een goal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Terechte gele prent.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Canal digitaal.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef Epistaxiophobia het volgende:
welke zender kijkt iedereen hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een De Zeeuwtje dus.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:09 schreef fetX het volgende:
Kolere. Dat hadden een paar tandjes minder kunnen zijn.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:09 schreef fetX het volgende:
Kolere. Dat hadden een paar tandjes minder kunnen zijn.![]()
![]()
Opa spreekt. Zo'n Koopmeiner of Wieffer zijn de Cees van Iersels en Henk van Leeuwen in de WK-74 selectie. Of de Wim Koevermans en Henrie Krüzens op het EK-88. We hebben er het, het er, mee te doen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Kijk je wel?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
een van de fijnste momenten als psv-fan toen hij vertrok.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ed de Goeij zou in deze tijd recordinternational worden.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wel een sterke donkere verdediging zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahahahaha!quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
snap niet dat paixao er nog steeds niet bij zit![]()
Ikke weet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moest wel, mag niet 2 keer hetzelfde posten in een topic.![]()
Beter dan Reiziger, Bogarde, Rijkaard ?quote:
Frank Lammers had hem nog een seizoen bij PSV gehouden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
een van de fijnste momenten als psv-fan toen hij vertrok.What can change the nature of a man?![]()
Dat datquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:11 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk is het duidelijk dat dat sarcasme was
Negers komen nooit alleen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beter dan Reiziger, Bogarde, Rijkaard ?![]()
Die stond vrij zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo op pad. Dit dat.quote:
Wiequote:Op woensdag 14 juni 2023 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Ivana Knöll wenst Kroatië veel succes. @:de_boswachterU MAD?![]()
Ooit was zijn zusje heel populair op Fok!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een reden om het te sluiten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat dacht je er uit te halen?What can change the nature of a man?![]()
Allemaal China reclame verderquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Visit Qatar. WE spelen in Rotterdam toch?
Marketing van NIKS. @:KingRoland![]()
Denk dat je in de war bent met Havard Bokko.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooit was zijn zusje heel populair op Fok!Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Het is Tong en tong80.quote:
Verder is het ook een topic voor de kenners en fijnproevers. Niet voor users die toevallig mod zijn geworden door nepotisme.
Ongelofelijk dat die walgelijk slechte Furguuul er nog in staat.
Stukje alibileider. Straks weer lekker een penalty de tweede ring in knallen.Jack does it in real time...![]()
Je kijkt zeker niet?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja je kan moeilijk Geertruida de schuld geven natuurlijk.
Succes hiermeeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit Nederland mist een type Orkun Kokcu.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Die verwar ik altijd met Guido Pen.quote:
doe niet zo debielquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja je kan moeilijk Geertruida de schuld geven natuurlijk.
Succes hiermee![]()
oe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben blij dat @Coco nu zo opgelucht isquote:
Na alle beschuldigingen dat hij enkel door nepotisme moderator is geworden gaat hij al een stressvolle periode door vrees ik.Met pijn en moeite derde![]()
quote:quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Ik ben geen fan van het huidige middenveld
En dat ligt uiteraard niet aan Wieffer @:ggmm![]()
![]()
Nee Greetje het zusje van Huntelaar topic uit 2007 maar kan niet vinden via google.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Havard Bokko.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Nova zoekt dit graag voor je opquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee Greetje het zusje van Huntelaar topic uit 2007 maar kan niet vinden via google.![]()
Ik vind Wieffer, Geertruida en Bijlow erg goed spelen, maar de rest valt wat tegen.Met pijn en moeite derde![]()
gol[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier Malen we niet omCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Die kon wel echt iedereen geven, maar goed je moet er wel staanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een assist.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Wie ? Lander ?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:18 schreef bbuddybb het volgende:
Altijd al geloofd in Donyell.
Wereldassist van Mats.
Sinds de update van T-Mobile zit er echt 30 seconden tussen de tekst hier en de gebeurtenissen op TV
Kut T-Mobile![]()
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Fijne voorassist van Ake.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij zit te gebben manquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat heeft mijn post daarmee te maken? Je gaat weer zoeken.![]()
Klopt was gewoon toevalquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat heeft mijn post daarmee te maken? Je gaat weer zoeken.![]()
Hij laat de spelers om hem heen beter spelen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:19 schreef fetX het volgende:
Dat doelpunt komt bijna op naam van WiefferMet pijn en moeite derde![]()
Koeman bergt het spoorboekje weer op.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:19 schreef GGMM het volgende:
Sinds de update van T-Mobile zit er echt 30 seconden tussen de tekst hier en de gebeurtenissen op TV
Kut T-Mobile
Drizzt ook.![]()
Wieffer assist god
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die zit op de fiets.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt.
Drizzt ook.What can change the nature of a man?![]()
Worden mijn postrechten in VBL anders verMalen?quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Goed hakje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bijlow moet niet zo janken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Schouder tegen schouder gezicht.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik denk eigenlijk dat meer spelers hem op de eerste man geven @Mexicanobakkerquote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hoe weet je datquote:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Een prent.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar staat de verdediger dichtbij ja, dit was wel een betere keuze. Stukje intelligentie.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat meer spelers hem op de eerste man geven @:mexicanobakker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vreemde arbiter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Veel plezier maatquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik word zwaar onder druk gezet.
Ik ga het water van mijn vogelbadje maar even verversen.![]()
:/quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
Sinds de komst van Dombo is het hier een stuk minder gezellig![]()
Wieffer, zo slim.![]()
![]()
Begrijpen jullie waarom Italië-Spanje in Enschede gespeeld wordt? Die krijgen toch ook de arena wel vol?![]()
Ik begrijp dat ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijpen jullie waarom Italië-Spanje in Enschede gespeeld wordt? Die krijgen toch ook de arena wel vol?![]()
De Dumf haalt het tempo er even uit.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Duitsland is mede-organisator.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Daar zal wel weer een of andere kutconcert van een tamme herder gegeven wordenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijpen jullie waarom Italië-Spanje in Enschede gespeeld wordt? Die krijgen toch ook de arena wel vol?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens mij geen plek in planningquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Livakovic ontsnapt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat de laatste wedstijden in èèn land moesten zijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
De Arena is geen stadion.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijpen jullie waarom Italië-Spanje in Enschede gespeeld wordt? Die krijgen toch ook de arena wel vol?Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
De Arena schijnt ook in Nederland tel iggenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat de laatste wedstijden in èèn land moesten zijn![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijpen jullie waarom Italië-Spanje in Enschede gespeeld wordt? Die krijgen toch ook de arena wel vol?
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Beyoncaids en Guustroep in Amsterdam en Eindhovenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zal wel weer een of andere kutconcert van een tamme herder gegeven worden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
tel iggenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Arena schijnt ook in Nederland tel iggenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klopt maar dat boeitn iemandquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Arena schijnt ook in Nederland tel iggen![]()
Dat de uefa dat ok vindtquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zal wel weer een of andere kutconcert van een tamme herder gegeven worden30k toeschouwers is niet veel voor zo'n wedstrijd
![]()
Oh die tamme herder was dus in Eindhovenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beyoncaids en Guustroep in Amsterdam en Eindhoven
Beyoncé zou ik nog steeds wel rakenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja geloof het ook, begreep de vraag verkeerd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Arena schijnt ook in Nederland tel iggen![]()
Ik weet zeker dat Koeman dit straks in rust tegen de spelers gaat zeggen!quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:20 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Nederland wint want anders krijg ik geen kaart voor zondag
@:koeman
"Zorg ervoor dat Caland geen kaartje krijgt voor zondag!"![]()
Kan gebeurenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja geloof het ook, begreep de vraag verkeerd.![]()
![]()
't is toch een beetje de Conference league van de landentoernooien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat de uefa dat ok vindt30k toeschouwers is niet veel voor zo'n wedstrijd
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Stadion is nog niet eens uitverkocht voor morgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Begrijpen jullie waarom Italië-Spanje in Enschede gespeeld wordt? Die krijgen toch ook de arena wel vol?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Die maakt er een kurkentrekker van.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh die tamme herder was dus in Eindhoven
Beyoncé zou ik nog steeds wel raken![]()
Mooi, nu gaat PSG Simons niet kopen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niemand wil Grolsch zuipenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stadion is nog niet eens uitverkocht voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |