SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat wel. Dus dat was beter.quote:
quote:
Lekker hoor. Ik kende het nog niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Gekozen voor deze single van het album Are You Gonna Go My Way:Lenny Kravitz - Heaven Help
Lekker schreeuwend gezongenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Raúl Orellana feat. Jocelyn Brown - Gypsy Rhythm (7-inch)
Ik denk dat hij wel een goede keuze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
Mijn man zat te twijfelen of hij vanavond naar The Sparks zou gaan in Tivoli. Uiteindelijk niet gedaan vanwege de hitte. Er waren nog kaartjes te krijgen
Lijkt me geen pretje. Ik wist trouwens helemaal niet dat ze naar Nederland kwamenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
Mijn man zat te twijfelen of hij vanavond naar The Sparks zou gaan in Tivoli. Uiteindelijk niet gedaan vanwege de hitte. Er waren nog kaartjes te krijgen
Zeker. Deze uitzending is nogal zomersquote:
Geen idee. Bedenk gerust ietsquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:22 schreef Fogel het volgende:
Mooi rond topicnummer overigens. Past daar een nummer bij?
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:22 schreef Fogel het volgende:
Mooi rond topicnummer overigens. Past daar een nummer bij?
Waar heb je voor gereserveerd?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:24 schreef livelink het volgende:
Ik was even afgeleid omdat ik kon reserveren voor ons theater in de voorverkoop. Maar wel alles meegekregen inclusief dit heerlijke verzoeknummer
Klinkt als hiphop-ooraids, helaasquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het nummer verder niet overigens.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
Zo, vanaf 14.00 was de voorverkoop en voor 1 voorstelling had ik ongeveer de laatste twee kaartjes. Dat was zelfs stressen.
Qua muziek ga ik naar Ernst Jansz en Harry Sacksioni en naar een duo die een tribute doet aan Simon and Garfunkel concert in Central Park.
Lekker verzoekje hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Milk Inc. - Walk On Water (H2O radio mix)
Verzoekje van Melting
Thanksquote:
Een gestage regenbui zou mijn tuin wel heel welkom vinden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik had eerst de regengoden willen verzoeken met "I Wish It Would Rain Down", maar dit nummer is toch wat zomerser:Phil Collins - Dance Into The Light
Het lijkt erop dat het pas volgende week dinsdag/woensdag gaat regenen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Een gestage regenbui zou mijn tuin wel heel welkom vinden.
Geboortejaar van mijn ouders..quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Dancetrack van een paar maanden geleden; het origineel komt uit 1939....Walle - You Are My Sunshine
Het was gelukkig maar heel kort. Ik was al bijna aan het herstarten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Note to self: bij track klaarzetten het goede spoor schuiven, niet het nummer dat op dat moment wordt gedraaid
Kan niet zeggen dat ik deze ooit gehoord heb.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Vakantieherinnering uit 2002/2003, toen ik in Brazilië was. Dit nummer herinnert me altijd die tijd daar. Ik heb de cd ook gekocht toen.
Werd die zomer (2003) ook een klein hitje in Nederland. Twintig jaar geleden alweer...![]()
Tribalistas - Já Sei Namorar (album version)
Twee weken Top 40 in 2003. Piekpositie #34quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik deze ooit gehoord heb.
Ik ook niet. En ik ben ook nog nooit in Brazilië of Zuid-Amerika geweest.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik deze ooit gehoord heb.
Dat is een driedubbel-cd?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Komende vrijdag verschijnt SMASH: een compilatie met alle 55 singles tot dusver. Deze - geïnspireerd op een Braziliaans nummer - staat er ook op:Pet Shop Boys - Se A Vida É (That's The Way Life Is)
Idem hier. Trekt me ook helemaal niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ben ook nog nooit in Brazilië of Zuid-Amerika geweest.
Voor mij is het een vakantieherinnering, dat specifieke nummer. Dat werd daar toen grijsgedraaid. Des te grappiger dat het die zomer ook nog een klein beetje scoorde in Nederland.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ben ook nog nooit in Brazilië of Zuid-Amerika geweest.
Dat is correct en tevens juistquote:
For once in my life is mijn favoriete Stevie-nummer en sowieso wel een favoriet nummer overall voor mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:12 schreef Fogel het volgende:
Vriendin is nu blij, dit is een van haar favorieten
Het is geen verplichting he. Je kunt altijd stoppen wanneer je wilt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Stevie Wonder - Sir Duke
Hierna nog drie nummers. Heb er een paar geschrapt, want ik wil zo ook wel uit dit warme hol dat computerkamer heet weg
Gelukkig zegt mijn baas dat niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is geen verplichting he. Je kunt altijd stoppen wanneer je wilt.
Ik snap wel waarom dit een favoriet nieuw nummer is. Het heeft iets pakkends.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Hoe we van Bram Van 3000 bij 3900 komen? Gewoon door de tweede nul te schrappen en in te ruilen voor de 9 die in de songtitel van dit nummer staat. Het wordt jullie wel duidelijk waarom, denk ik. Mijn favoriete nieuwe nummer van deze weken:Half Moon Run - 9beat
Dat is voor mij een teken dat ze graag willen dat ik stop.quote:
Of dat je gewoon heel flexibel mag werken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is voor mij een teken dat ze graag willen dat ik stop.
Dat mag ik al.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Of dat je gewoon heel flexibel mag werken.
Alvast bedankt voor de fijne muziek, DJ11.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Heated
01 Alice Cooper - School's Out
02 Lovin' Spoonful - Summer In The City
03 ABBA - Summer Night City
04 Sash! - Ecuador (Bruce Wayne mix)
05 Stuzzi - Chilibanana
06 The Everly Brothers - When It's Night-Time In Italy It's Wednesday Over Here
07 Shaun Baker feat. Laid Back - Bakerman (Sebastian Wolter original edit)
08 Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Ice Machine
09 Han Herman - Easy To Get
10 Blaas of Glory - Enter Venusss
11 Caro Emerald - Riviera Life
12 The Jordan - Dancefloor
13 Tracey Thorn - Dancefloor
14 Bill Withers - Lovely Day (Studio Rio version)
15 Lenny Kravitz - Heaven Help
16 Blaze and the Monster Machines - Melting
17 Celeste - Stop This Flame (SHY FX remix)
18 El Profesor - Bongo Cha Cha Cha (Summer Anthem)
19 Raúl Orellana feat. Jocelyn Brown - Gypsy Rhythm (7-inch)
20 The Power Station - Some Like It Hot (7-inch edit)
21 Agnetha Fältskog - The Heat Is On
22 Freedom Fry - La Soirée
23 Gloria Estefan - Get On Your Feet (BRAZIL305 version)
24 Shemenzo & Dave Mak feat. Tambo Reyes - Bamboleo
25 Moloko - Sing It Back (Boris Musical mix edit)
26 Purple Disco Machine - Bad Company (edit)
27 One-T - Music Is The One-T ODC
28 Milk Inc. - Walk On Water (H2O radio mix)
29 Bram Van 3000 feat. Curtis Mayfield - Astounded (long radio edit)
30 Phil Collins - Dance Into The Light
31 Clerel - Rainbow
32 Gabriel Rios - Broad Daylight
33 Sophie Ellis-Bextor - He's A Dreamer
34 Walle - You Are My Sunshine
35 Bob Sinclar feat. Gary Pine - Love Generation (radio edit)
36 Bellini - Samba De Janeiro (radio edit)
37 Tribalistas - Já Sei Namorar (album version)
38 Pet Shop Boys - Se A Vida É (That's The Way Life Is)
39 Stevie Wonder - Sir Duke
40 Half Moon Run - 9beat
41 Louis Armstrong and Ella Fitzgerald - Summertime
42 C Duncan - He Came From The Sun
Dit is een wonderschoon slotnummer. Dank je wel DJ11 voor een fijne zomeravond.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren. Dit was nummertje 399, dus de volgende is nummer 400. Nog even kijken hoe ik die ga invullen.
Rhys kwam er op het laatste moment nog tussen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Het slotnummer stamt uit 2019, staat in mijn Top 20 allertijden, maar desondanks niet op #1, maar op #2 in mijn jaarlijst. Bonuspunten voor wie nog weet hoe dat komt![]()
C Duncan - He Came From The Sun
Oh ja, Europe was er ook. Was dat nog wat?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef Fogel het volgende:
Hee, die hoorde ik zondag nog in de originele versie
Nee, die stond op #3 (zou ik elk normaal jaar op #1 hebben gestaan). Dezelfde artiest (C Duncan dus) stond op #1.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Rhys kwam er op het laatste moment nog tussen.
Er begint een belletje te rinkelen, ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, die stond op #3 (zou ik elk normaal jaar op #1 hebben gestaan). Dezelfde artiest (C Duncan dus) stond op #1.
Die waren best OK. Maar Def was het best.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, Europe was er ook. Was dat nog wat?
Goedemorgen.quote:
Dat klinkt inderdaad wel heel verdacht. Hoe laat ging je uiteindelijk naar bed?quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Gisteren nog laat gemaakt.
Tegenover waar ik woon, zijn ze ons cultureel centrum aan het slopen.
Nou zaten er gisterenavond ineens 3 mannen op het dak, die er van alles vanaf aan het halen waren.
Ik heb dus 112 gebeld, en ze hebben na een hele tijd zoeken (met hond volgens mij) de mannen gevonden. Ze zouden toestemming hebben van het bedrijf dat de sloop doet. Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor.
Goedemorgenquote:Op donderdag 15 juni 2023 06:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Gisteren nog laat gemaakt.
Tegenover waar ik woon, zijn ze ons cultureel centrum aan het slopen.
Nou zaten er gisterenavond ineens 3 mannen op het dak, die er van alles vanaf aan het halen waren.
Ik heb dus 112 gebeld, en ze hebben na een hele tijd zoeken (met hond volgens mij) de mannen gevonden. Ze zouden toestemming hebben van het bedrijf dat de sloop doet. Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor.
Kwart voor 12 was het.quote:Op donderdag 15 juni 2023 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel heel verdacht. Hoe laat ging je uiteindelijk naar bed?
Kan gebeuren; volgende keer beterquote:Op donderdag 15 juni 2023 09:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Helaas je show gemist gisteren
Goedemorgen brother52. Fijn je hier weer te zien.quote:
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Ja en ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
@:MadMaster had jij nou ook die zonwering met zuignappen? Bevalt dat?
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef livelink het volgende:
Boh, ik voel me ziek. Slaap al een aantal nachten slecht en kreeg gisteren na mijn werk ineens last van allemaal pijntjes. Ik dacht dat even wandelen me goed zou doen, maar sleepte me uiteindelijk van bankje naar bankje totdat ik weer thuis was.
En dit weekend komt het echt niet uit, want ik heb een druk weekend. Maar wellicht is dat ook wel de reden dat ik me beroerd voel.
Anyway, lang verhaal om aan te geven dat ik vanavond misschien niet kan luisteren.
En natuurlijk om goedemorgen te zeggen
Beterschap!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef livelink het volgende:
Boh, ik voel me ziek. Slaap al een aantal nachten slecht en kreeg gisteren na mijn werk ineens last van allemaal pijntjes. Ik dacht dat even wandelen me goed zou doen, maar sleepte me uiteindelijk van bankje naar bankje totdat ik weer thuis was.
En dit weekend komt het echt niet uit, want ik heb een druk weekend. Maar wellicht is dat ook wel de reden dat ik me beroerd voel.
Anyway, lang verhaal om aan te geven dat ik vanavond misschien niet kan luisteren.
Je lichaam geeft aan dat je op de rem moet trappen. Rustig aan jijquote:Op zaterdag 17 juni 2023 05:56 schreef livelink het volgende:
Ah, goed om te horen. Wij krijgen over een paar weken zipscreens, maar niet voor alle ramen, want ik vond ze veel te duur. Suneclipse voor de woonkamer lijkt me wel een oplossing, maar dan niet maximaal sunblock, de zon staat er alleen in de ochtend op en ik wil nog wel naar buiten kunnen kijken. We gaan vandaag maar eens opmeten en bestellen. Voor het velux dakraam kwam gisteren de velux zonwering binnen, dat gaat ook wel helpen. Het valt me best wel tegen hoe snel dit huis opwarmt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja en ja.
www.suneclipse.nl
Ik heb ze aan de buitenkant zitten, in het zwart, maximaal sunblock.
Dat is een oudje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Whisky weekend, ondanks de warmte...
Gisteravond stond o.a. deze op het menu:
[ afbeelding ]
![]()
Voor 3400 dollar kan je hem kopen:quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een oudje.
Waarschijnlijk niet meer te krijgen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor 3400 dollar kan je hem kopen:
https://www.whiskybase.co(...)/glendronach-1970-sv
Als je maar aan jezelf denkt. Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:09 schreef livelink het volgende:
Straks naar Limburg. Niet voor Pinkpop, maar voor een familiedag. Pijnstillers mee en hopelijk gaat het dan toch goed komen. Geen idee hoe laat ik weer terug ben, maar wellicht tune ik dan nog wel even in vanavond.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
BedanktNog steeds niet helemaal gesmolten dus?
Het was nog met.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is natuurlijk Rod Stewart met Stay With me (of was het nog met de Faces)
Alleen weet ik niet of je daar blij van moet worden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met natuurlijk BOnnie st clair als achtergrondzangeres
Nee, ik ga maar even wat drank open trekken om dit te verwerkenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet of je daar blij van moet worden.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ga maar even wat drank open trekken om dit te verwerken
Dat is wel een goede keuze! Laat het smaken.quote:
Affligem Belgisch wit is het geworden.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:11 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit nog steeds een heerlijke plaat!
[ afbeelding ]
ben denk ik in vorm ofzoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent snel vandaag, Bos.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ben denk ik in vorm ofzo
Ik heb de laatste weken een training gevolgd voor een beter/positiever zelfbeeld. Woensdag was de laatste dag en we moesten allemaal wat positiefs over de ander op een briefkaart schrijver.
1 iemand had muzikale alleskenner opgeschreven. Ik vind dat wat overdreven, maar ik heb natuurlijk wel wat te bewijzen nu...![]()
Is dit Randy Newman?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:18 schreef Melting het volgende:
Kom ik net met een plaat die niemand kent.
Mooi complimentquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ben denk ik in vorm ofzo
Ik heb de laatste weken een training gevolgd voor een beter/positiever zelfbeeld. Woensdag was de laatste dag en we moesten allemaal wat positiefs over de ander op een briefkaart schrijver.
1 iemand had muzikale alleskenner opgeschreven. Ik vind dat wat overdreven, maar ik heb natuurlijk wel wat te bewijzen nu...![]()
Je herkent toch wel wie het is mag ik hopen??quote:
Ja, dat wel. Maar het nummer is me totaal ontgaan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je herkent toch wel wie het is mag ik hopen??
Ik ben voor de zekerheid onder tafel gaan liggenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
DJ Vout breekt in!
Sluit deuren en ramen, schakel de rampenzender in
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
DJ Vout breekt in!
Sluit deuren en ramen, schakel de rampenzender in
Ik snap nu hoe de ouders van Wierd Duk op de naam van hun zoon zijn gekomenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee hoor. Deze heeft echt in de Top 40 gestaan. En hoog ook.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap nu hoe de ouders van Wierd Duk op de naam van hun zoon zijn gekomen
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 weken
4 piekpositie
1974
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had ik hem al ingestart?![]()
[ afbeelding ]
Ja.... ik keek ook al achterom, of Bos niet stiekem mijn huis is binnen geslopen.quote:
Ik sta dan ook bij de voordeurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ik keek ook al achterom, of Bos niet stiekem mijn huis is binnen geslopen.
Maar dan zie je niet wat ik draai.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sta dan ook bij de voordeur
Er zijn twee versies gemaakt. 1 op Use Your Illusion en de andere op Use Your Illusion II. VOlgens mij staat deze op II maar dat kan ik fout hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad anders dan ik ken.
Ik vind het trouwens één van hun betere nummers.
Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn twee versies gemaakt. 1 op Use Your Illusion en de andere op Use Your Illusion II. VOlgens mij staat deze op II maar dat kan ik fout hebben
Mijn zusje had 1 en ik 2, of andersom, dat weet ik niet meer. En ook niet waar ze gebleven zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn twee versies gemaakt. 1 op Use Your Illusion en de andere op Use Your Illusion II. VOlgens mij staat deze op II maar dat kan ik fout hebben
Ik zie jullie zo in de platenzaak staan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn zusje had 1 en ik 2, of andersom, dat weet ik niet meer. En ook niet waar ze gebleven zijn
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie jullie zo in de platenzaak staan.
Jij: doe deze maar
Zusje: doe mij die andere maar
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie jullie zo in de platenzaak staan.
Jij: doe deze maar
Zusje: doe mij die andere maar
Spa rood?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:45 schreef Melting het volgende:
Dit dronk ik vroeger wel eens.
Had ik dat maar nooit gedaan. Is geruisloos overgegaan in bier.
Shandyquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:45 schreef Melting het volgende:
Dit dronk ik vroeger wel eens.
Had ik dat maar nooit gedaan. Is geruisloos overgegaan in bier.
Ik verwacht deze sound niet van Kiss.quote:
Kiss is sowieso echt een band van mooie nummers, maar ook echt en dan ook echt veel baggerquote:
Waar waren ze?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Afgelopen november nog live mogen zien
Effenaar. tijdens het Come as you Are Festivalquote:
Is het ook wel hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Grappig dat ze nog steeds optreden. Naar mijn beleving wel echt een eendagsvlieg.
Zegt me zo niks meer. Moet ik maar eens luisteren dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Somebody to Shove vind ik ook best wel een lekker nummer...
Is ook niet echt heel bekend, maar wel uit dezelfde periode als Runaway Train. Ze begonnen hun optreden ook met dat Somebody to Shove, wat ik ook niet kende voordat ik me in hun ging verdiepen naar aanleiding van het aanstaande optreden..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zegt me zo niks meer. Moet ik maar eens luisteren dan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Al weet ik zo niet wie dit is. Wordt een O ja
Mary Hopkin misschien?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit in een andere versie, geloof ik. Van wie ook alweer?
Ik ken eigenlijk alleen een pop aan een touw van haar...quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen een pop aan een touw van haar...
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clip is opgenomen in het voormalig Spookslot in de Efteling.
quote:
quote:
Drukwerk, met Harry Slinger in z'n glamrock-tijd?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef Melting het volgende:
Deze band zouden jullie toch moeten herkennen aan de stem.
Sladequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef Melting het volgende:
Deze band zouden jullie toch moeten herkennen aan de stem.
Antwoorden via Whatsapp worden nog niet meegenomen.quote:
Daarom zette ik het ook even hier neer. Maar te laat dus..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Antwoorden via Whatsapp worden nog niet meegenomen.
Slaap lekker alvast.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik ook afhaken... Ook nog wat anderen dingen doen voor ik ga slapen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |