Ik vind het zo smerig en dat met dat badpak waar ze al dagen in loopt en alles in doet. Volgens mij komen de vliegen gewoon op haar af. En Eric natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
Eunice zei het net ook... eerst afspoelen als je het zwembad in gaat... tenzij je je niet hebt ingesmeerd zei Janet met andere woorden... ik doe dat niet..
O en Jappie natuurlijk niet vergeten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind het zo smerig en dat met dat badpak waar ze al dagen in loopt en alles in doet. Volgens mij komen de vliegen gewoon op haar af. En Eric natuurlijk.
Ja zij is de smerigstequote:Op woensdag 14 juni 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Neee wat zie ik nu weer van Janet.
Die poetst haar tanden naast haar bed en dan pakt ze een beker uit haar kast neemt een slok en daarna gaat de tandenborstel in de beker die in haar kast blijft staan.
Nah jaaaa
Hoe lang staat die beker daar al?
OMG
Hoezo? Die doucht regelmatig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
O en Jappie natuurlijk niet vergeten.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vind het zo smerig en dat met dat badpak waar ze al dagen in loopt en alles in doet. Volgens mij komen de vliegen gewoon op haar af. En Eric natuurlijk.
Ooh ik was ook in de slaapkamer maar dat heb ik gemist..quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Neee wat zie ik nu weer van Janet.
Die poetst haar tanden naast haar bed en dan pakt ze een beker uit haar kast neemt een slok en daarna gaat de tandenborstel in de beker die in haar kast blijft staan.
Nah jaaaa
Hoe lang staat die beker daar al?
OMG
Hihi was ook grappig bedoeld hoor. Maar toch was maar eens een week je frummelie nie.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..].. ik kan de humor hier wel van inzien maar dat vind ik wel erg heftig..
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hihi was ook grappig bedoeld hoor. Maar toch was maar eens een week je frummelie nie.Ik wil niet weten wat er allemaal in dat badpak huist
Zo vaak doucht hij niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschoen doet hij dat onder de douche.
Nee joh, hij is gewoon smerig. Smeriger dan smerig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschoen doet hij dat onder de douche.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Hihi was ook grappig bedoeld hoor. Maar toch was maar eens een week je frummelie nie.Ik wil niet weten wat er allemaal in dat badpak huist
Janet is niet anders dan een vieze lompe boerinquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Pffffff
Janet is makkelijk. En vind anderen zeuren. Ze doet pinnig met een lachje er achteraan.
Zij vind: Douchen voor je in het zwembad gaat hoeft alleen als je je hebt ingesmeerd.
Ik ruik ineens de Hollandse Nieuwequote:Op woensdag 14 juni 2023 09:15 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja meer dat hij zijn tanden nooit poetst maar Janet is wel de smerigste.
hij doucht ook niet vaak helaasquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, hij is gewoon smerig. Smeriger dan smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |