Goed dat er duidelijkheid. Nu een mooie selectie samenstellen.quote:
Interessant.quote:Bakkati tekent net als hoofdtrainer Steijn een contract met een looptijd van drie seizoenen, van 1 juli 2023 tot en met 30 juni 2026. De 28-jarige Duitser Max Lesser komt over van VfB Stuttgart en wordt hoofd analyse eerste elftal. De technische staf bestaat verder uit Richard Witschge, Anton Scheutjens (keeperstrainer) en Alessandro Schoenmaker (performance coach).
Ajax is op zoek naar nog een assistent voor Steijn om de technische staf te completeren.
Van de keeper naar de leaper.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
One small step for man, one giant leap for mankind
Jonkie dus. Zal wel uit de hoed van de data-Duitser komenquote:
Nu nog wat verdedigers, een VM en een spits uit die hoed toveren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jonkie dus. Zal wel uit de hoed van de data-Duitser komen
zeker, ook Mislintat herinnert zich de lessen van Meester Frank Wormuth: "neem altijd een of meer vertrouwde gezichten mee naar een club", verbaast me eigenlijk dat Steijn niet naar Jay Driessen gebeld heeft hihiquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jonkie dus. Zal wel uit de hoed van de data-Duitser komen
Dit iddquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Goed dat er duidelijkheid. Nu een mooie selectie samenstellen.
Succes Maurice
Ik denk dat iedereen buiten Ajax het grappig vindt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De ADO-fans onder mijn vrienden (nouja dat is er één) vinden het erg grappig dat Steijn naar Ajax komt.
Ach, iedereen die wel even dacht dat kaliber Guardialo of Mourhinho naar Ajax kwam, was ook niet helder..quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen buiten Ajax het grappig vindt.
Maar je krijgt de mogelijkheid de galacticos te trainen!!quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, iedereen die wel even dacht dat kaliber Guardialo of Mourhinho naar Ajax kwam, was ook niet helder..
De nieuwe Jürgen Klopp.quote:
Renschgod, Wijndalgod, Taylorgodquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je krijgt de mogelijkheid de galacticos te trainen!!
Beste linkerkant van Europa.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Renschgod, Wijndalgod, Taylorgod
Echt he..quote:
Er zit nog wel wat tussen ook hè, niet dat ik wat namen heb maar ik ben dan ook de TD niet, maar als je naar NL trainers kijkt die ook nog beschikbaar zijn/waren kom je bij Steijn, Bosz of Jans uit, dan denk ik toch dat Steijn de beste keus is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, iedereen die wel even dacht dat kaliber Guardialo of Mourhinho naar Ajax kwam, was ook niet helder..
Ik ben vooral benieuwd welke spelers er naar Ajax gaan komen. Staan er eigenlijk jongens op de nominatie waar afscheid genomen van gaat worden?quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen ook hè, niet dat ik wat namen heb maar ik ben dan ook de TD niet, maar als je naar NL trainers kijkt die ook nog beschikbaar zijn/waren kom je bij Steijn, Bosz of Jans uit, dan denk ik toch dat Steijn de beste keus is.
Kluivert dan, "ik dacht dat ik na 2 jaar Roma wel naar Real zou kunnen"quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Echt he..
In wat voor wereld leeft die Wijndal dat ie dat met droge ogen durft te beweren
Die gasten hebben echt een reality check nodig.
Geef die man toch een kans. Ik vond Schreuder eigenlijk grappiger. Die werd bij Twente ook compleet uitgelachen. Maurice heeft gewoon gepresteerd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen buiten Ajax het grappig vindt.
Ja maar die was het tactische brein achter al het succes van Ajax en criminelenknuffelaar Ziyech liep met hem weg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geef die man toch een kans. Ik vond Schreuder eigenlijk grappiger. Die werd bij Twente ook compleet uitgelachen. Maurice heeft gewoon gepresteerd.
Alvarez gaat zeker, Timber misschien, verder zijn er wat afvallers als Grillitsch, Lucca en nog wel een paar denk ik.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd welke spelers er naar Ajax gaan komen. Staan er eigenlijk jongens op de nominatie waar afscheid genomen van gaat worden?
Alvarez weg voor 40 miljoen, heerlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alvarez gaat zeker, Timber misschien, verder zijn er wat afvallers als Grillitsch, Lucca en nog wel een paar denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |