Ok chef snuif alweer gevonden?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat tadic statische de beste was zegt geen ene fuck als de rest gewoon slecht was
Dn is het niet zo moeilijk om de beste statistieken te hebben...eenoog is koning in het land van de blinden
uiteindelijk moet je een analyse maken en dan kom je tot de conclusie dat tadic alleen maar nuttig kan zijn als ajax rond de zestien van de tegenstander staat
bij feyenoord zou hij altijd op de bank beginnen omdat hij geen druk kan zetten op de verdedigers omdat hij daar totaal niet meer de conditie meer voor heeft...
Ajax is altijd een slangenkuil, de enige manier om die slangen in de kuil te houden zijn resultaten, de rest is allemaal geleuter.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:34 schreef Hineni het volgende:
Flappie was nou niet bepaald een sterke persoonlijkheid. Die stelt een timide persoon als Mislintat aan. Welke op zoek gaat naar een trainer die qua persoonlijkheid geen risico voor zijn positie is en komt uit bij Steijn, welke assistenten wil die hem zeker ook niet zullen overvleugelen de komende jaren.
Hopelijk bezit de nieuwe algemeen directeur wel over autoriteit en wat Amsterdamse branie, en zoekt deze snel sterke personen naast zich want dit wordt weer net zo'n slangenkuil als wat jaren geleden met alle gevolgen van dien.
Laat dat gezwets van je nou maar gewoon in de voetbalkantine.quote:Op donderdag 15 juni 2023 08:34 schreef Hineni het volgende:
Flappie was nou niet bepaald een sterke persoonlijkheid. Die stelt een timide persoon als Mislintat aan. Welke op zoek gaat naar een trainer die qua persoonlijkheid geen risico voor zijn positie is en komt uit bij Steijn, welke assistenten wil die hem zeker ook niet zullen overvleugelen de komende jaren.
Hopelijk bezit de nieuwe algemeen directeur wel over autoriteit en wat Amsterdamse branie, en zoekt deze snel sterke personen naast zich want dit wordt weer net zo'n slangenkuil als wat jaren geleden met alle gevolgen van dien.
Nee echt niet, ze willen allemaal weg en dan opeens terug komen. Moet op een gegeven moment wel klaar zijn he.quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:20 schreef 297534 het volgende:
Het is natuurlijk een complete idioot, maar het lijkt me toch leuk als ze Noa Lang proberen te halen. Hij is in ieder geval nooit saai.
Jammer dat Jetro Willems daar niet meer zit, anders hadden we een formidabel team voor de jaarlijkse pubquiz op de Herdgang.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:19 schreef Houniet het volgende:
Hij zou ook in beeld zijn bij PSV lees ik net.
Linksbuiten heb je ook niet nodig tenzij je Bergwijn voor 30+ kan verkopen maar dat zit er waarschijnlijk nu niet in, Daramy is er ook nog, als je dan toch voorin bezig bent lijkt me een spits en eventueel een rechtsbuiten een betere optie.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Jammer dat Jetro Willems daar niet meer zit, anders hadden we een formidabel team voor de jaarlijkse pubquiz op de Herdgang.
Rechtsbuiten was het hele jaar gewoon kut met peren. Er werd iemand neergezet die op andere posities beter is of die Portugese muis wat er leuk uitziet maar waar je eigenlijk niks aan hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Linksbuiten heb je ook niet nodig tenzij je Bergwijn voor 30+ kan verkopen maar dat zit er waarschijnlijk nu niet in, Daramy is er ook nog, als je dan toch voorin bezig bent lijkt me een spits en eventueel een rechtsbuiten een betere optie.
Hij deed me een beetje aan Ikedia denken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rechtsbuiten was het hele jaar gewoon kut met peren. Er werd iemand neergezet die op andere posities beter is of die Portugese muis wat er leuk uitziet maar waar je eigenlijk niks aan hebt.
Veel blaffen maar niet echt bijten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Rechtsbuiten was het hele jaar gewoon kut met peren. Er werd iemand neergezet die op andere posities beter is of die Portugese muis wat er leuk uitziet maar waar je eigenlijk niks aan hebt.
Wel eens hoor maar die hele rechterkant was best matig, dan is het voor zo'n jongen ook moeilijk, het is nogal een verschil of je met Mazraoui achter je speelt of Rensch (die dat wel zou moeten kunnen) of nog erger Sanchez.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Veel blaffen maar niet echt bijten.
quote:
Nou het komt eerder omdat onze linkerflank het beste van Europa is dus dan ziet rechts er direct middelmatig uit.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens hoor maar die hele rechterkant was best matig, dan is het voor zo'n jongen ook moeilijk, het is nogal een verschil of je met Mazraoui achter je speelt of Rensch (die dat wel zou moeten kunnen) of nog erger Sanchez.
#neverforgetquote:Op donderdag 15 juni 2023 14:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Over binnen gesproken... die 2-3 van Maduro zat ook heerlijk binnen![]()
quote:Steijn heeft zijn zin, ook Maduro naar Ajax
Hedwiges Maduro wordt de assistent van hoofdtrainer Maurice Steijn bij Ajax. De oud-speler van de club, die overkomt van Almere City, tekent evenals Steijn een contract in de hoofdstad. Dat bevestigen bronnen aan ESPN.
Maduro was bij Almere City de assistent van Alex Pastoor. Afgelopen zondag promoveerde Almere City voor de eerste keer in de clubgeschiedenis naar de Eredivisie.
De oud-international heeft een verleden bij Ajax. Maduro speelde in de jeugdopleiding van de Amsterdamse club en brak uiteindelijk ook door in de hoofdstad. Hij maakte op twintigjarige leeftijd als Ajacied zijn debuut in het Nederlands elftal.
Later in zijn loopbaan speelde Maduro ook voor Valencia, Sevilla, PAOK Saloniki, FC Groningen en Omonia Nicosia. Eerder werd al bekend dat Said Bakkati eveneens assistent wordt van Steijn. Bakkati werkte eerder al bij Ajax als rechterhand van de trainer Andries Ulderink en Jaap Stam bij Jong Ajax.
Steijn gaf woensdag bij zijn presentatie al aan dat hij verwachtte dat Maduro snel naar Ajax zou komen.
Alleen het uitpubliek kwam niet binnen. Als ik het me goed herinner werd een trein met Ajax-supporters bestormd door Feyenoorders waarna er rellen ontstonden. Als beloning mochten de Ajacieden de wedstrijd in gezelschap van de ME buiten het stadion bekijken.quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Over binnen gesproken... die 2-3 van Maduro zat ook heerlijk binnen![]()
Ik zat toen als jochie met mijn vader in het Feyenoordvak. Ik was volgens mij de de enige Ajacied tussen 45000 schuimbekkende boze supporters na de 3-2quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Alleen het uitpubliek kwam niet binnen. Als ik het me goed herinner werd een trein met Ajax-supporters bestormd door Feyenoorders waarna er rellen ontstonden. Als beloning mochten de Ajacieden de wedstrijd in gezelschap van de ME buiten het stadion bekijken.
Wel heel bizar dat twee spelers die tussen het niveau basis/bank hangen in de media melden zich niet te groot voelen voor de nieuwe trainerquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:00 schreef -XOR- het volgende:
Devyne Rensch en Kenneth Taylor voelen zich niet te groot om met Maurice Steijn te werken, dat pleit toch wel zeer voor die jongens:
https://nos.nl/artikel/24(...)gericht-beetje-onzin
Ja zulke grote vedetten die met Steijn willen werken dat is wel mooi. Jammer dat Messi al getekend heeft in miamiquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:00 schreef -XOR- het volgende:
Devyne Rensch en Kenneth Taylor voelen zich niet te groot om met Maurice Steijn te werken, dat pleit toch wel zeer voor die jongens:
Meteen de selectie uit gooien.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:00 schreef -XOR- het volgende:
Al is het bovenal knap om deze boodschap uit dit artikel te halen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel heel bizar dat twee spelers die tussen het niveau basis/bank hangen in de media melden zich niet te groot voelen voor de nieuwe trainer
Das een heel goed eerste teken
Het is dan ook een nietszeggend doremifasol kutstukje volquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het bovenal knap om deze boodschap uit dit artikel te halen.
Grygeragod ook met een heerlijke goal. Wat ook leuk is bij de 2-3 is de gigantische kans die Boukhari mist, waarna de bal precies bij Wiges viel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:22 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik zat toen als jochie met mijn vader in het Feyenoordvak. Ik was volgens mij de de enige Ajacied tussen 45000 schuimbekkende boze supporters na de 3-2
Dat zegt al genoeg wat de spelers eigenlijk over steijn denken als je met dit soort uitspraken komtquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:00 schreef -XOR- het volgende:
Ben van beide geen fan, maar wat moeten ze anders zeggen?quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:00 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer, sierlijke speler maar dat is niet genoeg.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:39 schreef Marcoss het volgende:
Dolberg waarschijnlijk voor 4.5 miljoen naar Anderlecht. Die carričre is ook niet helemaal geworden wat er van verwacht werd.. (en nog steeds pas 25)
Ik was die dag ook in Rotterdam, weliswaar niet in het stadion, maar wel in de buurt van de Kuip. Na afloop zag ik volwassen mannen in Feyenoordtenue, quasi stoer met tattoos, lang haar, oorbellen, etc. janken als kleine kinderen wiens waterijsje net op de grond was gevallen in diergaarde Blijdorp. Ik wist niet wat ik zag, echt genot!quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:22 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik zat toen als jochie met mijn vader in het Feyenoordvak. Ik was volgens mij de de enige Ajacied tussen 45000 schuimbekkende boze supporters na de 3-2
Het was nogal wat hequote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik was die dag ook in Rotterdam, weliswaar niet in het stadion, maar wel in de buurt van de Kuip. Na afloop zag ik volwassen mannen in Feyenoordtenue, quasi stoer met tattoos, lang haar, oorbellen, etc. janken als kleine kinderen wiens waterijsje net op de grond was gevallen in diergaarde Blijdorp. Ik wist niet wat ik zag, echt genot!
Dat zal ik nooit meer vergeten
Mentaliteit, zeiden we toen al.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:39 schreef Marcoss het volgende:
Dolberg waarschijnlijk voor 4.5 miljoen naar Anderlecht. Die carričre is ook niet helemaal geworden wat er van verwacht werd.. (en nog steeds pas 25)
Hij had wel een beetje die uitstraling maar schijn kan bedriegen, geen idee of hij er alles voor deed/doet.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:58 schreef Simmertje het volgende:
Bij Dolberg altijd het gevoel gehad dat hij voetbal eigenlijk helemaal niet leuk vindt. Maar dat hij toevallig goed genoeg is om een behoorlijke boterham ermee te verdienen.
Lijkt me geen mentaliteitsdingetje, eerder idd gewoon een kwestie van niet goed genoeg. De uitstraling helpt niet mee maar dat zegt weinigquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje die uitstraling maar schijn kan bedriegen, geen idee of hij er alles voor deed/doet.
Kan ook gewoon een gebrek aan kwaliteit zijn of dat hij z'n top jong bereikt heeft en dat het niet meer is dan wat het nu is.
Dan heb je vorig jaar niet goed gekeken, Schreuder had een ontzettende arrogantie over zich hoor. Het feit alleen al dat hij zijn zaakwaarnemer alle aankopen heeft laten doen en dat de normaalste zaak van de wereld vond.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
normale trainers worden in amsterdam weggepest, gebeurde met Schreuder, zal nu ook wel met Steijn gebeuren
alleen arrogante kwallen kunnen daar succesvol zijn, zoals Ten Hag
natuurlijk dat is wat een ETH fan precies zou zeggenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dan heb je vorig jaar niet goed gekeken, Schreuder had een ontzettende arrogantie over zich hoor. Het feit alleen al dat hij zijn zaakwaarnemer alle aankopen heeft laten doen en dat de normaalste zaak van de wereld vond.
Ja toen nam hij alle twijfel over zijn idoot-schap weg.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:09 schreef Scorpie het volgende:
Weten jullie die ontploffing van Schreuder nog?
#genot
Ten Hag had iets aparts, die leek zich echt helemaal niets aan te trekken van allerlei meningen en kritiek. Ik zou het zelf een terechte mate aan zeer groot zelfvertrouwen noemen, met een vleugje autisme - maar arrogante kwal mag ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
normale trainers worden in amsterdam weggepest, gebeurde met Schreuder, zal nu ook wel met Steijn gebeuren
alleen arrogante kwallen kunnen daar succesvol zijn, zoals Ten Hag
Kunnen we jou strikken als Algemeen Directeurquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax 100 miljoen in de min🤣
Vi.nl
Hoeveel keer heb ik getypt dat het geld op is bij Ajax?
1000 miljard keer😅
Zoals altijd visionaire blik😎
Van der sar wist natuurlijk dat Ajax 100 miljoen in de min zou komen en heeft met een goede smoes de club verlaten🤡quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kunnen we jou strikken als Algemeen Directeur
klaasberekentallesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Vi.nl
1000 miljard keer😅
Begrijpend lezen heb je nog nooit van gehoord hequote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Vi.nl
1000 miljard keer😅
Wat ik heel goed begrijp is dat het geld op is voor grote aankopen voorlopigquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Begrijpend lezen heb je nog nooit van gehoord he
Dat heb je dan niet goed begrepen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat ik heel goed begrijp is dat het geld op is voor grote aankopen voorlopig
Beter lezen klaasje misschien kunnen ze op de dagbesteding even helpen hiermeequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat ik heel goed begrijp is dat het geld op is voor grote aankopen voorlopig
Uit datzelfde artikel. Gaat nog wel even wat rampjaren duren voor dat op is.quote:Met een eigen vermogen van ruim 200 miljoen kan Ajax wel een stootje hebben
Ieder beursgenoteerde bedrijf zou met deze cijfers allerlei maatregelen nemen om kosten te gaan besparenquote:
Vind ik van VI ook wel een beetje jammer, dat was best een leuk voetbalblad maar die doen nu eigenlijk niets anders dan wat de Valentijns en Mikes van deze wereld doen en dat is alleen maar #clickbaitshit produceren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef Scrummie het volgende:
klaasleestalleenheadlines.
[..]
Uit datzelfde artikel. Gaat nog wel even wat rampjaren duren voor dat op is.
Klopt, het is een beetje Voetbalprimeur+ geworden, ook met die Pro artikelen van ze.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik van VI ook wel een beetje jammer, dat was best een leuk voetbalblad maar die doen nu eigenlijk niets anders dan wat de Valentijns en Mikes van deze wereld doen en dat is alleen maar #clickbaitshit produceren.
Halfjaarcijfers van 22/23quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Om weer tot een winstgevende onderneming te komen
https://www.ajax.nl/artik(...)er-31-december-2022/quote:De winst na belastingen over het eerste halfjaar bedraagt ¤ 76,0 miljoen, in seizoen 2021/2022 was dit ¤ 2,5 miljoen.
Onzin informatiequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Halfjaarcijfers van 22/23
[..]
https://www.ajax.nl/artik(...)er-31-december-2022/
dit idd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Halfjaarcijfers van 22/23
[..]
https://www.ajax.nl/artik(...)er-31-december-2022/
Vind het best om mensen te laten betalen voor journalistiek maar al die clickbait is zeer irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik van VI ook wel een beetje jammer, dat was best een leuk voetbalblad maar die doen nu eigenlijk niets anders dan wat de Valentijns en Mikes van deze wereld doen en dat is alleen maar #clickbaitshit produceren.
Nah, is echt zwaar door de mand gevallen daar. Waarschijnlijk een forse transfersom en fors salaris, niet verstandig gezien de berichten hierboven. Daarnaast heb je met Bassey gewoon een zelfde type speler, dus zou vreemd zijn om dan Sanchez terug te halen.quote:
True, Sanchez en Bassey is ook een beetje hetzelfde niveau. In die tijd hadden we Bassey als Ajax-speler ook geweldig gevonden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nah, is echt zwaar door de mand gevallen daar. Waarschijnlijk een forse transfersom en fors salaris, niet verstandig gezien de berichten hierboven. Daarnaast heb je met Bassey gewoon een zelfde type speler, dus zou vreemd zijn om dan Sanchez terug te halen.
Natuurlijk, maar die reserves zijn er juist om zo'n slecht jaar op te vangen en dat je niet meteen enorm hoeft te gaan snijden en verder zijn die afschrijvingen op betaalde transfersommen wel hoog maar ook de afgelopen zomer wat echt niet geweldig was zie je eigenlijk maar 1 speler waar echt teveel voor betaald is, dus met de verkopen van de rest van die spelers die hoger zullen zijn valt dat ook weer weg.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:02 schreef Malavita het volgende:
[..]
dit idd.
Maar eens met @:Houniet, laten we niet happen.
Dat het financieel minder is zonder de CL is al jaren duidelijk natuurlijk en moet niet te lang duren
Uiteindelijk was het ook de verdienste van de Ligt dat seizoen. Dat duo vulde elkaar echt heel fijn aan. Ik had de hoop dat Timber deze rol ook kon pakken, maar die is het afgelopen seizoen ook wel een beetje door de mand gevallen. Voetballend veel minder dan ik dacht.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, Sanchez en Bassey is ook een beetje hetzelfde niveau. In die tijd hadden we Bassey als Ajax-speler ook geweldig gevonden.
Ja, dat was het 1e seizoen in Ajax 1 van de Ligt, denk ik(?). Volgens mij speelde Sanchez en de Ligt niet zo heel vaak samen. Meestal stond Viergever of Riedewald naast Sanchez. Toch heeft Matthijs wel aardig wat minuten gemaakt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het ook de verdienste van de Ligt dat seizoen. Dat duo vulde elkaar echt heel fijn aan. Ik had de hoop dat Timber deze rol ook kon pakken, maar die is het afgelopen seizoen ook wel een beetje door de mand gevallen. Voetballend veel minder dan ik dacht.
nah kan alsnog wel prima voetballen denk. Wat mij tegenvalt aan Timber is dat ik meer een leider in hem zag. Maar dat valt voes tegen. Rendeert dus als een sterk iemand ernaast staat.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het ook de verdienste van de Ligt dat seizoen. Dat duo vulde elkaar echt heel fijn aan. Ik had de hoop dat Timber deze rol ook kon pakken, maar die is het afgelopen seizoen ook wel een beetje door de mand gevallen. Voetballend veel minder dan ik dacht.
Martinez was ook uitzonderlijk goed vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
nah kan alsnog wel prima voetballen denk. Wat mij tegenvalt aan Timber is dat ik meer een leider in hem zag. Maar dat valt voes tegen. Rendeert dus als een sterk iemand ernaast staat.
Denk dat Martinez wat onderschat werd, die was blijkbaar de leider en liet zowel Blind als Timber in hun kracht spelen. Voor Timber kwam die rol afgelopen seizoen duidelijk te vroeg, hopelijk blijft hij om dat recht te trekken ipv voor het grote geld te kiezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tja, of Tagliafico natuurlijk. En vergeet uit een eerdere periode Joel niet. Dat waren nog eens backs. Is niet meer te vergelijken nu.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:24 schreef Simmertje het volgende:
Vergeet daarnaast ook de backs niet, Blind en Mazraoui waren voetballend zoveel beter dan wat we nu hebben. Afgelopen seizoen werd er met zoveel angst achterin gespeeld, niemand wilde eigenlijk de bal hebben. Vond die laatste wedstrijd tegen Twente het "mooiste" voorbeeld.
Klopt. Denk dat een speler als Bassey met dit soort verdedigers om hem heen ook veel beter had gepresteerd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, of Tagliafico natuurlijk. En vergeet uit een eerdere periode Joel niet. Dat waren nog eens backs. Is niet meer te vergelijken nu.
Die het nadeel hebben nog wel eens te kloppen,quote:
Marketing trucjes.quote:
Ook nog een contract bij PSV, tot volgend jaar geloof ik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stond bekend als een groot talent bij psv altijd.
Ok, maar het is wel vreemd dat als je als TD zegt dat de trainer moet werken met de spelers die jij aanreikt en dat hij dan binnen een week met eigen spelers aankomt, even los van het feit of die jongen potentie heeft of niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die het nadeel hebben nog wel eens te kloppen,
labyad, klaiber
Mjah,quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok, maar het is wel vreemd dat als je als TD zegt dat de trainer moet werken met de spelers die jij aanreikt en dat hij dan binnen een week met eigen spelers aankomt, even los van het feit of die jongen potentie heeft of niet.
Ik zag wel dat Sparta een optie had voor een half miljoen maar PSV had daar het vetorecht, dan heeft zo'n optie ook weinig zin.
het woord talent is niets waard tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stond bekend als een groot talent bij psv altijd.
daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jorge Sanchez heel gauw dumpen. Wat een heethoofd, debiel gedrag bij wedstrijd USA - MEX
Kan ook niet voetballen natuurlijk
tuurljk hebben ze dat besprokenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah,
als Steijn en Mislindinges als een tijd met elkaar in gesprek waren kan het natuurlijk zijn dat dit al eerder besproken is (hoop het eigenlijk wel).
kan gewoon afgekocht wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook nog een contract bij PSV, tot volgend jaar geloof ik.
Edit: Oh, zie nu dat ze aan het onderhandelen zijn.![]()
de td is het eens met deze aankoopquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok, maar het is wel vreemd dat als je als TD zegt dat de trainer moet werken met de spelers die jij aanreikt en dat hij dan binnen een week met eigen spelers aankomt, even los van het feit of die jongen potentie heeft of niet.
Ik zag wel dat Sparta een optie had voor een half miljoen maar PSV had daar het vetorecht, dan heeft zo'n optie ook weinig zin.
Huh? Dan heb je toch helemaal geen optie?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon racistischequote:
valt wel meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die het nadeel hebben nog wel eens te kloppen,
labyad, klaiber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |