Ten Hag had iets aparts, die leek zich echt helemaal niets aan te trekken van allerlei meningen en kritiek. Ik zou het zelf een terechte mate aan zeer groot zelfvertrouwen noemen, met een vleugje autisme - maar arrogante kwal mag ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
normale trainers worden in amsterdam weggepest, gebeurde met Schreuder, zal nu ook wel met Steijn gebeuren
alleen arrogante kwallen kunnen daar succesvol zijn, zoals Ten Hag
Kunnen we jou strikken als Algemeen Directeurquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax 100 miljoen in de min🤣
Vi.nl
Hoeveel keer heb ik getypt dat het geld op is bij Ajax?
1000 miljard keer😅
Zoals altijd visionaire blik😎
Van der sar wist natuurlijk dat Ajax 100 miljoen in de min zou komen en heeft met een goede smoes de club verlaten🤡quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kunnen we jou strikken als Algemeen Directeur
klaasberekentallesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Vi.nl
1000 miljard keer😅
Begrijpend lezen heb je nog nooit van gehoord hequote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Vi.nl
1000 miljard keer😅
Wat ik heel goed begrijp is dat het geld op is voor grote aankopen voorlopigquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Begrijpend lezen heb je nog nooit van gehoord he
Dat heb je dan niet goed begrepen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat ik heel goed begrijp is dat het geld op is voor grote aankopen voorlopig
Beter lezen klaasje misschien kunnen ze op de dagbesteding even helpen hiermeequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat ik heel goed begrijp is dat het geld op is voor grote aankopen voorlopig
Uit datzelfde artikel. Gaat nog wel even wat rampjaren duren voor dat op is.quote:Met een eigen vermogen van ruim 200 miljoen kan Ajax wel een stootje hebben
Ieder beursgenoteerde bedrijf zou met deze cijfers allerlei maatregelen nemen om kosten te gaan besparenquote:
Vind ik van VI ook wel een beetje jammer, dat was best een leuk voetbalblad maar die doen nu eigenlijk niets anders dan wat de Valentijns en Mikes van deze wereld doen en dat is alleen maar #clickbaitshit produceren.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:26 schreef Scrummie het volgende:
klaasleestalleenheadlines.
[..]
Uit datzelfde artikel. Gaat nog wel even wat rampjaren duren voor dat op is.
Klopt, het is een beetje Voetbalprimeur+ geworden, ook met die Pro artikelen van ze.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik van VI ook wel een beetje jammer, dat was best een leuk voetbalblad maar die doen nu eigenlijk niets anders dan wat de Valentijns en Mikes van deze wereld doen en dat is alleen maar #clickbaitshit produceren.
Halfjaarcijfers van 22/23quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Om weer tot een winstgevende onderneming te komen
https://www.ajax.nl/artik(...)er-31-december-2022/quote:De winst na belastingen over het eerste halfjaar bedraagt ¤ 76,0 miljoen, in seizoen 2021/2022 was dit ¤ 2,5 miljoen.
Onzin informatiequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Halfjaarcijfers van 22/23
[..]
https://www.ajax.nl/artik(...)er-31-december-2022/
dit idd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Halfjaarcijfers van 22/23
[..]
https://www.ajax.nl/artik(...)er-31-december-2022/
Vind het best om mensen te laten betalen voor journalistiek maar al die clickbait is zeer irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik van VI ook wel een beetje jammer, dat was best een leuk voetbalblad maar die doen nu eigenlijk niets anders dan wat de Valentijns en Mikes van deze wereld doen en dat is alleen maar #clickbaitshit produceren.
Nah, is echt zwaar door de mand gevallen daar. Waarschijnlijk een forse transfersom en fors salaris, niet verstandig gezien de berichten hierboven. Daarnaast heb je met Bassey gewoon een zelfde type speler, dus zou vreemd zijn om dan Sanchez terug te halen.quote:
True, Sanchez en Bassey is ook een beetje hetzelfde niveau. In die tijd hadden we Bassey als Ajax-speler ook geweldig gevonden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nah, is echt zwaar door de mand gevallen daar. Waarschijnlijk een forse transfersom en fors salaris, niet verstandig gezien de berichten hierboven. Daarnaast heb je met Bassey gewoon een zelfde type speler, dus zou vreemd zijn om dan Sanchez terug te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |