Ben het met je eens, was niet bedoeld om te haten op Kees van Wonderen. Denk oprecht dat dat hetzelfde niveau trainer is als Steijn, heeft het gewoon prima gedaan met GAE, en dit jaar ook met een heel matig Heerenveen (na wegvallen Van Beek en Sarr).quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met Kees van Wonderen. Werd als voetballer al onderschat. Type Jonk, die het niet van hun image moeten hebben. Liever ziet met de Wolf, Beenhakkert, Advocaat of andere talentlozen.
12de met VVV was ook razend knap zeker als je naar die selectie kijktquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We gaan het zien. Steijn was altijd vooral doorsnee-trainer, niveau Kees van Wonderen zou ik zeggen. Nu met een heel goed jaar bij Sparta. Maar ik volg die clubjes niet goed genoeg om een zinnige voorspelling te doen.
Het is allemaal wel een beetje framing moet ik zeggen, Bosz is "overal mislukt" (ontslagen bij Dortmund, Leverkusen en Lyon). Steijn is ontslagen bij ADO, met ruzie weg bij Eerste divisionist NAC en ontslagen bij Al-Wahda FC
Eens. Luister er liever naar dan Heitinga of Schreuder.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:04 schreef Simmertje het volgende:
Het is in ieder geval een fijne prater.
Een last second geïnitieerd, niet op paniek gebaseerd plan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:15 schreef Simmertje het volgende:
Nu ik Mislintat en Maurice hoor praten, dan heb ik in ieder geval het gevoel dat er wel een plan achter zit. Niet een paniekbeslissing zoals we dachten.
Iemand met enige kennis die dat écht dacht ja?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dachten 'we' vorig jaar met Ajax ook.
Laten we ophouden met roepen dat er uberhaupt een ploeg in Nederland 'zomaar kampioen' wordt.
Is hij ook.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:14 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik dacht oprecht dat @:Caland Ajax-supporter was
Ik laat dat altijd aan @Caland over.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:33 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:caland of @:scrummie geen verslag doet van de persconferentie
Wel contant hier rondhangen maar je dan daar te goed voor voelen.
Wij doen alleen verslag van de colleges van Arend Martijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:33 schreef GGMM het volgende:
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:35 schreef Black-Death het volgende:
Stukkie van de perso gekeken. Komt in elk geval goed uit zijn woorden, stukken beter dan Ten Hag, Schreuder en Heitinga
Ik weet nog dat men hier lyrisch was na Excelsior omdat er voor de camera 'wel echt iemand stond' met mokerdomme Sjon.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:35 schreef Black-Death het volgende:
Stukkie van de perso gekeken. Komt in elk geval goed uit zijn woorden, stukken beter dan Ten Hag, Schreuder en Heitinga
Het was ook via YouTube. Jij bent af.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik naar een Haagse tokkie wil luisteren slinger ik youtube wel aan ofzo.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:35 schreef Black-Death het volgende:
Was dat niet Jol?quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:43 schreef Drxx het volgende:
Hopelijk doet ie het beter dan die vorige Hagenees.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Deze topicreeks is verwarrend. Kunnen we Ajacieden niet markeren? Een ster naast de naam oid?
Nou ik niet hoor...quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet nog dat men hier lyrisch was na Excelsior omdat er voor de camera 'wel echt iemand stond' met mokerdomme Sjon.
Martin 'alle ballen op Suarez' Jol, inderdaad.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was dat niet Jol?
Zelfde puntenaantal is prima
ik herinner me nog een vals langs de lijn bericht voor de eerste wedstrijd die VVV toen speelde "nul ervaring op hoog niveau, het avontuur gaat beginnen." na die wedstrijd helemaal verbaasd over Unnerstall, Thy en Van Crooyquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
12de met VVV was ook razend knap zeker als je naar die selectie kijkt
Dat was een seizoen ervoor ook met clint leemans die goed was toen. Het jaar erna was de selectie echt mokerslecht.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik herinner me nog een vals langs de lijn bericht voor de eerste wedstrijd die VVV toen speelde "nul ervaring op hoog niveau, het avontuur gaat beginnen." na die wedstrijd helemaal verbaasd over Unnerstall, Thy en Van Crooy
"waar komt dit vandaan?"
En Pantelic natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Martin 'alle ballen op Suarez' Jol, inderdaad.
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet nog dat men hier lyrisch was na Excelsior omdat er voor de camera 'wel echt iemand stond' met mokerdomme Sjon.
Hij flikkerde in ieder geval meteen Jurgen Colin uit het team.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
ikzelf vond Adrie Koster het zeker niet slecht doen, interim na Ten Cate
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was dat niet Jol?
Zelfde puntenaantal is prima
86 punten, doelsaldo 106-20, bohquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Martin 'alle ballen op Suarez' Jol, inderdaad.
"Aanhaken bij AZ en Twente" klinkt ook zo raar he..quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
"Kampioen worden en aanhaken bij de Europese top" lekker man
Dat was een held.quote:
Ik maak mij geen enkel moment zorgen hoor. Dit is gewoon wereldklasse wat Ajax nu heeft. Nog even en er worden een paar top aankopen gedaan en het is weer appeltje eitje volgend seizoen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:15 schreef Simmertje het volgende:
Nu ik Mislintat en Maurice hoor praten, dan heb ik in ieder geval het gevoel dat er wel een plan achter zit. Niet een paniekbeslissing zoals we dachten.
Is wel realistischer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
"Aanhaken bij AZ en Twente" klinkt ook zo raar he..
Bassey had gewoon een wat moeizaam begin.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik maak mij geen enkel moment zorgen hoor. Dit is gewoon wereldklasse wat Ajax nu heeft. Nog even en er worden een paar top aankopen gedaan en het is weer appeltje eitje volgend seizoen.
Wie zouden dan uberhaupt de kandidaten zijn geweest?quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik las wel ergens dat Mislintat heeft gezegd dat Knutsen en Hjulmand geen opties waren tussen die 4 kandidaten. Dan vraag ik me af waarover dat contact tussen Knutsen en Mislintat dan wel ging
Gewoon naar Noorwegen afgereisd om de Telegraaf/Valentijn Driessen in de lure te leggen. Wat een baas die Svenquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik las wel ergens dat Mislintat heeft gezegd dat Knutsen en Hjulmand geen opties waren tussen die 4 kandidaten. Dan vraag ik me af waarover dat contact tussen Knutsen en Mislintat dan wel ging
contantquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:33 schreef GGMM het volgende:
Zo zei die dat niet. Hij zei dat hij het niet netjes vond om over de afvallers te praten en bleef dat herhalen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:24 schreef TheVulture het volgende:
Ook te danken aan de geweldige journalisten die aanwezig warenquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:51 schreef henkklaas1994 het volgende:
Steijn gaf een goede indruk, maar ik mist wel echt een verhaal over zijn voetbalvisie. Wat is zijn stempel? Hoge druk? Lange ballen? En hoe aanvallend? Ik hoorde inhoudelijk alleen maar lege kreten zoals: “ik zet mij 100% in om goed resultaat te halen”.
Dat viel me ook erg tegen. Nu ging het alleen over spelers op de juiste plek zetten en spelen als een team.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:51 schreef henkklaas1994 het volgende:
Steijn gaf een goede indruk, maar ik mist wel echt een verhaal over zijn voetbalvisie. Wat is zijn stempel? Hoge druk? Lange ballen? En hoe aanvallend? Ik hoorde inhoudelijk alleen maar lege kreten zoals: “ik zet mij 100% in om goed resultaat te halen”.
Hij is "pragmatisch".quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:51 schreef henkklaas1994 het volgende:
Qua karakter typisch een PSV trainer eigenlijk, en Bosz meer een Ajacied.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:24 schreef Bugno3 het volgende:
„In eerste aanleg ben ik verbaasd dat ik hier zit. Ik had niet verwacht dat Ajax bij mij uit zou komen.”
"Ik hoop gewoon dat het een heel goed huwelijk gaat worden."
Stukje zelfvertrouwen.
Daarom, interessante keuzes, ook van PSV.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua karakter typisch een PSV trainer eigenlijk, en Bosz meer een Ajacied.
Heb z'n interviews na Twente maar even teruggeluisterd, daar wilde hij wel hoog druk zetten, lange bal afdwingen, etc. Afwisselend zelf lange bal gebruiken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:51 schreef henkklaas1994 het volgende:
Is dit @Calandquote:
Is wel het moeilijkste voetbal dat er is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik moest lachen
deze uitspraak gaat hem achtervolgen tot de kerst
Ten Hag en z'n beste assistent van der Gaag hadden letterlijk 0,0 Ajax dna, als ze winnen met goed aanvallend voetbal is het toch voldoende, dat domme dna geleuter slaat nergens op, zie Johnny en Ruud.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:16 schreef freaky40 het volgende:
Hagenezen mag ik altijd wel, dus voordeel van de twijfel. Hopelijk komt Maduro nu ook snel rond en dan kan het best een goede trainers staf worden waar ook een stukje Ajax-DNA in zit…
ajax voetbal is een groot woordquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel het moeilijkste voetbal dat er is.
was getekend JH
Het is ook allemaal een beetje onzin, het beste Ajax voetbal van vorig seizoen werd door Feyenoord gespeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax voetbal is een groot woord
bestaat dat nog wel
voor het laatst misschien gezien toen de Kabel er speelde....seedorf,kluivert, reiziger, davids in die wedstrijd tegen madrid voor de mensen die het niet weten
voor de rest nooit meer gezien de laatste 20 jaar
dus het bestaat gewoon niet meer
je moet er gewoon de spelers voor hebben
en die hebben jullie niet
ik denk dat steijn niet eens weet wat ajax voetbal is
een 4-3-3 systeem spelen kunnen ze me opa ook voor inhuren
Al moet we het zelf doen, hè maatje?quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik moest lachen
deze uitspraak gaat hem achtervolgen tot de kerst
Ajax-voetbal? Dat was SLOTBALL, oh Arnequote:Op woensdag 14 juni 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook allemaal een beetje onzin, het beste Ajax voetbal van vorig seizoen werd door Feyenoord gespeeld.
Je mag het noemen wat je wil maar het was leuk aanvallend voetbal met ook nog eens het gewenste resultaat.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ajax-voetbal? Dat was SLOTBALL, oh Arne
Al zetten ze er Pep neer aan vertrouwen heb je geen flikker.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:10 schreef Heeinz het volgende:
Maakt een prima eerste indruk, en dat geldt ook nog steeds voor Mislintat. Ik heb weer wat meer vertrouwen.
We hebben geen glazen bol of wel? Of wil je hem nu alvast afrekenen op dat er nog niks is gepresteerd?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Al zetten ze er Pep neer aan vertrouwen heb je geen flikker.
Uiteindelijk gaat het om presteren. We hebben niet de spelers om überhaupt fatsoenlijk te spelen.
Nee, dat is ook precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:34 schreef Heeinz het volgende:
We hebben geen glazen bol of wel? Of wil je hem nu alvast afrekenen op dat er nog niks is gepresteerd?
Er moeten wel wat spelers bij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben geen glazen bol of wel? Of wil je hem nu alvast afrekenen op dat er nog niks is gepresteerd?
Dat absoluut. Als je het mij vraagt een rechtsback, linksback, centrale verdediger (als Timber weggaat) zeker twee goede middenvelders (wellicht drie als Alvarez weggaat), extra spits en rechtsbuitenquote:
Het hele elftal dusquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat absoluut. Als je het mij vraagt een rechtsback, linksback, centrale verdediger (als Timber weggaat) zeker twee goede middenvelders (wellicht drie als Alvarez weggaat), extra spits en rechtsbuiten
Ha ha haquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
staan geen 11 posities in de reactie en een selectie is ook nog eens groter dan 11 man he.
Als je het mij vraagt mogen onder andere Wijndal, Rensch, Sánchez, Klaassen, Taylor en Tadic heel snel plaatsmaken jaquote:
Geen misverstand. van mij ook. Behalve Tadic.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt mogen onder andere Wijndal, Rensch, Sánchez, Klaassen, Taylor en Tadic heel snel plaatsmaken ja
Als hij kan omgaan met een plek op de bank mag hij blijvenquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen misverstand. van mij ook. Behalve Tadic.
Mwah ik schrijf hem nog niet af, eens kijken hoe ie het doet met een minder debielen om hem heen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij kan omgaan met een plek op de bank mag hij blijven
Onzin natuurlijk Tadic is statistisch gezien gewoon de beste van de Eredivisie zoals al jaren. Hem nu afrekenen omdat er een waardeloos seizoen tussen zat is onzinquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij kan omgaan met een plek op de bank mag hij blijven
van hooijdonk is een debiel, echt zwakzinnig. Los van Steijn-discussie trouwens. Iemand die van hooijdonk serieus neemt is rijp voor het gesticht.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Van Hooijdonck weer lekker over Steijn.![]()
Pierre heeft een hart van Steijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef tong80 het volgende:
Al die voetballertjes weten het na hun carrière ineens prima te vertellen. Zelf niks gepresteerd op trainersgebied.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wat moet jequote:Op woensdag 14 juni 2023 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel raar ja, tijd dat @:litmanenafca daar eens iets van zegt.
Daarom is Marco een held. Die zegt waar het opstaat terwijl ie zelf besefte geen trainer te zijn. Maar wel geprobeerd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Al die voetballertjes weten het na hun carrière ineens prima te vertellen. Zelf niks gepresteerd op trainersgebied.
Toen ie samen met Lex op jodenjacht ging?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:41 schreef Tjacka het volgende:
heeft iemand dat filmpje van Steijn die anti ajax zingt
Jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toen ie samen met Lex op jodenjacht ging?
Dat tadic statische de beste was zegt geen ene fuck als de rest gewoon slecht wasquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk Tadic is statistisch gezien gewoon de beste van de Eredivisie zoals al jaren. Hem nu afrekenen omdat er een waardeloos seizoen tussen zat is onzin
dus de hele eredivisie bakte er niks van?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat tadic statische de beste was zegt geen ene fuck als de rest gewoon slecht was
Dn is het niet zo moeilijk om de beste statistieken te hebben...eenoog is koning in het land van de blinden
uiteindelijk moet je een analyse maken en dan kom je tot de conclusie dat tadic alleen maar nuttig kan zijn als ajax rond de zestien van de tegenstander staat
bij feyenoord zou hij altijd op de bank beginnen omdat hij geen druk kan zetten op de verdedigers omdat hij daar totaal niet meer de conditie meer voor heeft...
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:41 schreef Tjacka het volgende:
heeft iemand dat filmpje van Steijn die anti ajax zingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |