Maak er niet zo'n drama van, op een forum komt het voor dat niet iedereen dezelfde mening en humor heeft, en dat lijkt me prima.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders. Degene waar ik mee zit te dollen mogen het aangeven dat ze er niet van gediend zijn. Maar ik heb nu te maken met mensen die er hun plasje over moeten doen.
Nou ben ik degene die een drama ervan maakt?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak er niet zo'n drama van, op een forum komt het voor dat niet iedereen dezelfde mening en humor heeft, en dat lijkt me prima.
Idd, post eens een leuk muziekje.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, post eens een leuk muziekje.
Kan hier geen mp3's postenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn vast ook wel YTjes vanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Maar het was Dire Straits
En nu Kryptonite
Klopt, zat alleen te werken en dan zijn mp3's makkelijkerquote:
tegenwoordig snel iets intikken en klaarquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, zat alleen te werken en dan zijn mp3's makkelijker
En bij mij 1 knop en een boel mp3's. Playlist was er alquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig snel iets intikken en klaar
Superbadlijster, gefeliciteerd met je nieuwe baan!@!@quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, mag die naam niet hebben hoor. Meer een verschil van mening.quote:Op woensdag 14 juni 2023 00:18 schreef sly-nl het volgende:
Mini-rel niet gevolgd, effe zurück lezen de laatste 5(?) topicsz. Scannen wordt het
Nou zo spannend is het hier vaak niet dus ik denk dat het toch de rel van maand gaat worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 04:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, mag die naam niet hebben hoor. Meer een verschil van mening.
Mogge!
Misschien dan maar eens tijd voor een echte rel om de boel wat op te schudden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nou zo spannend is het hier vaak niet dus ik denk dat het toch de rel van maand gaat worden.
Goedemorgen
Dat lijkt me een prima plan voor vanochtend. Hoe gaan we dat aanpakken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien dan maar eens tijd voor een echte rel om de boel wat op te schudden.
Dat vraagt wat planning vrees ik. Zou zeggen, begin maar vast, ik stap zo in de auto om naar het werk te gaan. @Deisyy is ook goed in rellen volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plan voor vanochtend. Hoe gaan we dat aanpakken?
Ja ik zit te denken maar kan nog niet echt een goede sneer naar iemand bedenken. Laat @Deisyy het rellen maar aftrappen dan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat vraagt wat planning vrees ik. Zou zeggen, begin maar vast, ik stap zo in de auto om naar het werk te gaan. @:Deisyy is ook goed in rellen volgens mij.
Goedemorgen, ik vond het fris vannachtquote:Op woensdag 14 juni 2023 07:51 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag start heerlijk een stuk koeler. En toch prachtig weer
Ja was zeker lekker koel 14 graden hierom 4.30 uur dus alles lekker opengegooidquote:Op woensdag 14 juni 2023 07:51 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag start heerlijk een stuk koeler. En toch prachtig weer
Lekker toch, mag van mij wel iedere nacht, mag nog wel frisser, koelt het huis ook een beetje afquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik vond het fris vannacht
Nog steeds fris.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Nachts is dat ook een stuk beter, maar komende nacht toch maar weer het dekbed erin.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, mag van mij wel iedere nacht, mag nog wel frisser, koelt het huis ook een beetje af
Hier ook, lekker afkoelen binnen, buiten is het 18 graden, binnen nu 22.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog steeds fris.
Alles wat open kan, staat open hier
Ik lig ook het merendeel van de winter alleen onder een laken, heb het altijd warmquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Nachts is dat ook een stuk beter, maar komende nacht toch maar weer het dekbed erin.
Het dauwpunt is ook (nog) laag gelukkig, dat maakt de warmte nog goed te doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, lekker afkoelen binnen, buiten is het 18 graden, binnen nu 22.
Echt?! Ik heb eigenlijk alleen het dekbed eruit tussen 28-30 gradenquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig ook het merendeel van de winter alleen onder een laken, heb het altijd warm
IK heb het echt altijd zo warm heb geen dekbed nodig af en toe een koude rilling en dan gooi ik hem er even over. Maar smijt hem er dan ook wel weer snel afquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb eigenlijk alleen het dekbed eruit tussen 28-30 graden
Heyquote:
Binnen twee weken. Hoop zo snel mogelijk. Voel me steeds beroerder en al vier maanden verstreken na eerste huisartsbezoek.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heylas niet zulke leuke berichten
Wanneer krijg je je vervolgonderzoeken?
Joh, dat duurt toch veel te lang.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Binnen twee weken. Hoop zo snel mogelijk. Voel me steeds beroerder en al vier maanden verstreken na eerste huisartsbezoek.
Hey Lovelyquote:
Nog een beetje vol te houden met de warmte?quote:
Is nog net te doen, hier waait het een beetjequote:Op woensdag 14 juni 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een beetje vol te houden met de warmte?
quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was heerlijk vannacht en vanochtend.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was zeker lekker koel 14 graden hierom 4.30 uur dus alles lekker opengegooid
Ik lig nog onder het dikste dekbed ( van zo'n dubbele) helemaal eronder ookquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb eigenlijk alleen het dekbed eruit tussen 28-30 graden
Tof ook wel, de plekken die ze hier voor uitkiezenquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:17 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren kwam het wel mooi uit dat er geen dekbed in de hoes hoefde, want de kat had gekotst toen ik uit mijn werk kwam, op mijn bed, dus het beddengoed kon meteen de was in, maar het scheelde er weer een dekbed in proppen.
Dat waaien is ook wel lekker.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nog net te doen, hier waait het een beetje
Dan waait het ook wel hardquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat waaien is ook wel lekker.
Hoewel? het hier zo hard waait dat een parasol niet op kan.
Het is natuurlijk ook nooit goed![]()
Echt?!quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik lig nog onder het dikste dekbed ( van zo'n dubbele) helemaal eronder ook![]()
Lekker heur.
Alleen niet als ik net in bed ga, dan ff niets over me heen.
En zodra ik suf word kruip ik er dik onder
Ik heb al een paar keer gevraagd of hij het op het laminaat wil doen, maar hij luistert nietquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tof ook wel, de plekken die ze hier voor uitkiezen
Als ik eenmaal in slaap val (ben gevallen) heb ik het niet warm meer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Dat is toch bloedheet, vooral met dit weer.
Ik neem gooi vannacht een dekentje erbij, want als ik het dekbed er weer uit moet halen in het weekend blijf ik bezig
Waarom op de vloer kotsen als het ook in bed kanquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd of hij het op het laminaat wil doen, maar hij luistert niet
Gekke beesten. Ze weten het gewoonquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd of hij het op het laminaat wil doen, maar hij luistert niet
Ja waarom.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom op de vloer kotsen als het ook in bed kanzeker als het toch vanzelf opgeruimd wordt
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja waarom.
Soms denk ik wel eens, zullen ze door hebben dat ze spetteren op een gladde ondergrond.
En dus daarom maar absorberende ondergronden of verspugen
Het is hier nu ook wel lekker en niet al te warm vandaag gelukkigquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nog net te doen, hier waait het een beetje
Het is momenteel eerder warm dan koel in het huisquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ja was heerlijk vannacht en vanochtend.
Kon het huis mooi weer even afkoelen.
Zag dat het weekend weer warm wordt
Zou ook heel goed kunnen hoor, gewoon een hele simpele verklaring.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Misschien omdat ze toch al een groot gedeelte van de dag relaxed door brengen op zachte plekken.
Geen idee![]()
Onze kat deed het vaak in de keuken of garage omdat hij daar veel zat.
Ja het valt me ook tegen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is momenteel eerder warm dan koel in het huis
De hele morgen de boel open en nog geen graad afgekoeld een uurtje zon en er weer twee graden b ij
O dat is lekker, zeg hier tot 22,5 en had alles wagenwijd openstaanquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja het valt me ook tegen.
Bij mij koelde het in huis af tot 18, maar ja naast de buitendeur gemeten![]()
Nu is het idd ook hier weer warm.
En de zon moet nog vol op het huis komen.
Dat ze er zeker van zijn dat je het vindtquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tof ook wel, de plekken die ze hier voor uitkiezen
Mijn schuifpui heeft de hele nacht open gestaan, dus het was hier vanmorgen 22,5, maar om een uur of 10 heb ik de pui weer dicht gedaan omdat de temperatuur buiten opliep, en binnen dus ook, het is hier 24,5 nu.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is momenteel eerder warm dan koel in het huis
De hele morgen de boel open en nog geen graad afgekoeld een uurtje zon en er weer twee graden b ij
Zal dat het zijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze er zeker van zijn dat je het vindt
Gadverquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal dat het zijn
Laatst had hij het wel op de grond gedaan, toen vond ik het ook, ik ging er namelijk in staan
Dat is het voordeel als je niet op de begane grond woont, dan kan je dat doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn schuifpui heeft de hele nacht open gestaan, dus het was hier vanmorgen 22,5, maar om een uur of 10 heb ik de pui weer dicht gedaan omdat de temperatuur buiten opliep, en binnen dus ook, het is hier 24,5 nu.
Net lekker een rondje door de binnenstad gedaan op de fiets voor wat boodschapjes, heerlijk! Al die vrolijke mensen, terrasjes vol
Ja echt, ik loop om het bed, het was schemerig en ineens.....FLATS!quote:
Ik zie je meteen een sliding makenquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, ik loop om het bed, het was schemerig en ineens.....FLATS!
Dus eik moeten we dankbaar zijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze er zeker van zijn dat je het vindt
Dat laatste is wel fijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn schuifpui heeft de hele nacht open gestaan, dus het was hier vanmorgen 22,5, maar om een uur of 10 heb ik de pui weer dicht gedaan omdat de temperatuur buiten opliep, en binnen dus ook, het is hier 24,5 nu.
Net lekker een rondje door de binnenstad gedaan op de fiets voor wat boodschapjes, heerlijk! Al die vrolijke mensen, terrasjes vol
Ja da's dan snel warmer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je niet op de begane grond woont, dan kan je dat doen.
Durf hier echt de ramen en deuren niet open te laten. Wel op de kiepstand maar dat koelt niet echt af
Was hier ook even naar het winkelcentrum, is lekker buiten beetje wind er bij
Dan woon jij wel lekker vrij zeker aan de achterkantquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's dan snel warmer.
Ik woon ook begane grond maar helemaal vrij achter.
Direct aan mijn tuin grenst een behoorlijke schuine wal en daarna een heule brede sloot.
En mijn tuin is ook nog helemaal afgezet ivm kat.
Maarrrrrrrrrrrrrrr bij ons is weer een grote renovatie gaande (ja alweer) dit keer de buitenkant.
Binnenkort staan hier steigers voor weken en dan durf ik ook niet meer.
Oja echt jakkes.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, ik loop om het bed, het was schemerig en ineens.....FLATS!
Ja hè, alles ziet er een stuk vrolijker uit als de zon schijnt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat laatste is wel fijn.
Ik ga morgen even naar het dorp voor boodschapjes, kijk er nu gewoon naar uit met dit weer
Ja ik woon zo goed als helemaal vrij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan woon jij wel lekker vrij zeker aan de achterkant
Ja met zo steiger voor de deur zou iik het ook niet wagen hoor.
Toen het hier in de steigers stond durfde ik ook niet op mijn slaapkamer het raam open te hebben
Zekers. En als het niet zo heel heet is zijn de mensen ook nog actiever.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, alles ziet er een stuk vrolijker uit als de zon schijnt.
Voetbal gamen op straatquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
De jeugd van tegenwoordig…
[ afbeelding ]
Lekker hoor als je zo vrij woont. Ik hoop voor je mee voor rustige bovenburenquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik woon zo goed als helemaal vrij.
Ik kijk uit op een landelijk park. De schaapjes en de geitjes staan op nog geen 10 meter van mijn tuin in een eerste veld. Daarachter ligt nog een tweede veld.
Daarachter rijen hoog struikgewas (boompjes achtig)
Rechts een dijk en ook nog twee prachtige kastanjebomen.
Wat dat betreft ben ik echt gezegend.
Nu krijg ik wel nieuwe bovenburen, hopelijk zijn dat ook rustige mensen.
Ja, zeker omdat ik heel veel thuis ben en vaak een beetje ziek zit te zijn is er toch genoeg te zienquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor als je zo vrij woont. Ik hoop voor je mee voor rustige bovenburen
Dat is misschien nog wel erger dan kots, en trots dat ze zijn, dus ze komen jou de buit laten zien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja echt jakkes.
Zelfs alleen zo'n plas slijm vind ik al gruwel dan.
Maar ook nog eens met restvoedsel brrrrrrrrrrrrrrrr
Ik rol het ook nog zo lekker uit dan
Maar het meest erge vind ik dat mijn kat diep in de nacht trots mauwend naar binnenkomt met een muis.
Al dan niet dood. Dan nog liever dood eik. Ga dat maar opruimen met je slaapkop.
En zij maar trots zitten kijken
Wel een plekje in de schaduw zoeken anders zie je niks op het schermquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:31 schreef Domnivoor het volgende:
De jeugd van tegenwoordig…
[ afbeelding ]
Dan woon je zeker heel vrij en mooi.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik woon zo goed als helemaal vrij.
Ik kijk uit op een landelijk park. De schaapjes en de geitjes staan op nog geen 10 meter van mijn tuin in een eerste veld. Daarachter ligt nog een tweede veld.
Daarachter rijen hoog struikgewas (boompjes achtig)
Rechts een dijk en ook nog twee prachtige kastanjebomen.
Wat dat betreft ben ik echt gezegend.
Nu krijg ik wel nieuwe bovenburen, hopelijk zijn dat ook rustige mensen.
Awwwww een Tom (mijn eerste was een Tom, een rodequote:Op woensdag 14 juni 2023 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger dan kots, en trots dat ze zijn, dus ze komen jou de buit laten zien.
Tom zijn jachtgebied gaat niet verder dan het balkon, dus die jaagt niet echt meer, al greep hij vorig jaar zo een vogeltje uit de lucht. Die was al snel dood en toen durfde ik het niet te pakken![]()
[ afbeelding ]
Rode katersquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Awwwww een Tom (mijn eerste was een Tom, een rode)
En tja, dan woon jij niet alleen.![]()
Ik kan die truc wel uithalen, maar dan he ?
Wie ruimt dan die emmer op![]()
Maar hey echt liever een muis dan een vogel.
Dat geeft me pas echt een enorme bende
Ja echt geluk mee gehad.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rode katers![]()
Ik heb de inhoud onder de emmer voor mijn man laten staan ja, als jij dat doet gaat het een beetje stinken na verloop van tijd.
We hebben ook weleens een kat gehad die voor de lol mollen vermoordde en die dan in de tuin verzamelde toen we op vakantie waren.
Het is al vervelend genoeg dat je je huis moest verkopen, maar als je dan op zo'n mooi plekje komt te wonen verzacht dat wel een beetje de ellendequote:Op woensdag 14 juni 2023 14:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt geluk mee gehad.
Moest jaren geleden mijn huis verkopen ivm ziekte (kon het daardoor gewoon niet meer onderhouden).
In die tijd kon je nog een aardig huurhuis (appartement) in je eentje krijgen en dan met dit uitzicht.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel en een dosis gelukt is ook nodig
Een molshoopquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rode katers![]()
Ik heb de inhoud onder de emmer voor mijn man laten staan ja, als jij dat doet gaat het een beetje stinken na verloop van tijd.
We hebben ook weleens een kat gehad die voor de lol mollen vermoordde en die dan in de tuin verzamelde toen we op vakantie waren.
Ja dat was echt goorquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Oh neee, en dan in de zomer.
Dat zal een lekkere broeiplaats zijn geweest.
Zeker weten en het scheelt een hoop kopzorgen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is al vervelend genoeg dat je je huis moest verkopen, maar als je dan op zo'n mooi plekje komt te wonen verzacht dat wel een beetje de ellende
Dan ben je wel elke keer aan de beurt zeg, en een troep waar je dan telkens in zit, als je een goede gezondheid hebt is dat al gedoe elke keer, maar als je gezondheid te wensen over laat is dat extra zwaar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zeker weten en het scheelt een hoop kopzorgen.
Al is hier de 3e renovatie gaande.
En het is nog niet eens zo heel oud.
Maar slecht gebouwd.
En dat ben ik wel goed zat.
3 jaar terug alle waterleidingen vervangen
juni vorig jaar badkamer gerenoveerd (volledig lek)
En nu de buitenboel. Slechte isolatie geen goede bescherming tegen water wat allemaal naar binnen komt.
Kozijnrot door achterstallig onderhoud, Galerijen in slechte staat.
Al het straatwerk enorm verzakt.
Centrale hal en fietsenhoeken lekken enorm.
En oja, ook nog gewoon het schilderwerk.
Na dit traject volgt nog een nieuwe meterkast en ding voor blokverwarming.
En dan hoop ik dat ze voor jaren oprottttttttttttttttttttttttttttttten (#zooooooooooooooooozat)
Het is idd enorm zwaar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je wel elke keer aan de beurt zeg, en een troep waar je dan telkens in zit, als je een goede gezondheid hebt is dat al gedoe elke keer, maar als je gezondheid te wensen over laat is dat extra zwaar.
Het zijn ook geen kleine projectjes om te doen, als het allemaal achter de rug is zit je er spiksplinternieuw bij
Was het nog warm?quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat nietMaar ik liep wel op blote voeten.
Is een cadeautje he! Dan houdt je kat heel veelvan jouquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja echt jakkes.
Zelfs alleen zo'n plas slijm vind ik al gruwel dan.
Maar ook nog eens met restvoedsel brrrrrrrrrrrrrrrr
Ik rol het ook nog zo lekker uit dan
Maar het meest erge vind ik dat mijn kat diep in de nacht trots mauwend naar binnenkomt met een muis.
Al dan niet dood. Dan nog liever dood eik. Ga dat maar opruimen met je slaapkop.
En zij maar trots zitten kijken
quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
WHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
welke zooi?quote:
Werk, het sluit allemaal weer eens niet aanquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
welke zooi?
je zit in het wilde weg WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA te gillen, weet ik veel waar het over gaat?
spin?
een vlieg in je soep?
ow .....quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk, het sluit allemaal weer eens niet aan
Thx,quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
WHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waaaaaaaaanzinnig nummer welquote:
Het bestaat nog steeds volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:36 schreef Soury het volgende:
Kinderen voor kinderen, ik moet nog steeds gniffelen dat een kleindochter van mijn zus zong "Op een onderbroek eiland" En zwaar beledigd was dat er hardop werd gelachen.
Ja een kind van mijn neef had auditie gedaan die is wat soepel in de heup en kan best wel ok zingen maar die wonen in Brabant. Dat is te ver, jammer voor het joch ik snap dat ook wel (ouders die uren moeten rijden voor alles) maar zeg dat dan in de auditie aanvraag.quote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een kind van mijn neef had auditie gedaan die is wat soepel in de heup en kan best wel ok zingen maar die wonen in Brabant. Dat is te ver, jammer voor het joch ik snap dat ook wel (ouders die uren moeten rijden voor alles) maar zeg dat dan in de auditie aanvraag.
Dat was duidelijk te horen wel jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben![]()
Vroeger waren het altijd van die verwende kinderen uit het Gooi.
Dat zijn het dus nog steeds, maar ja de ouders prijzen hun zoon de hemel in en als het niet lukt is het niet hun fout iigquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb die R niet...quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was een vereiste idd maar laat dan een jochie van 11 uit Brabant dan geen auditie doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb die R niet...
Die kinderen moesten meerdere malen per week oefenen dus ze moesten wel uit de buurt komen.
Ja ik weetquote:Op woensdag 14 juni 2023 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Is een cadeautje he! Dan houdt je kat heel veelvan jou
https://www.veronicasuper(...)r-kinderen-zo-bekaktquote:Het is trouwens niet zo dat die kids uit louter praktische overwegingen vooral uit Hilversum en omgeving werden gehaald. Het mocht ook gewoon niet. Wegens regulering door de kinderarbeidsinspectie mochten de kids maar binnen een bepaalde (en beperkte) straal worden gecast. Kinderen voor Kinderen is natuurlijk ook gewoon keihard aanpoten voor de jonge zangers en zangeressen en het is maar goed ook dat daar grenzen aan worden gesteld.
Ik liep eens bij een super en er kwam een oma met twee giecheldametjes van een jaar of 8, en die schaterden" we gaan naar Dirk van de ONDERbroek!"quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:36 schreef Soury het volgende:
Kinderen voor kinderen, ik moet nog steeds gniffelen dat een kleindochter van mijn zus zong "Op een onderbroek eiland" En zwaar beledigd was dat er hardop werd gelachen.
Is ze wel blij met wat jij haar voorzet?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik weet![]()
Maar ik heb uitgelegd dat ik weet dat ze dankbaar genoeg is.
Daar zijn geen muizen voor nodig.
Ook heb ik uitgelegd dat ze mij niet hoeft te laten zien hoe ik voor eten moet zorgen.
Maar ze blijft me niet begrijpen
Leuk is dat, mijn broer zei altijd Oudjans avond en hallo kippetjes bij Zwiebertjequote:Op woensdag 14 juni 2023 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik liep eens bij een super en er kwam een oma met twee giecheldametjes van een jaar of 8, en die schaterden" we gaan naar Dirk van de ONDERbroek!"![]()
Prietpraatquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk is dat, mijn broer zei altijd Oudjans avond en hallo kippetjes bij Zwiebertje
Meeste wel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Is ze wel blij met wat jij haar voorzet?
Hahaha ik snap die welquote:Op woensdag 14 juni 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoorde ooit over losgeld.
En vroeg waarom dat dan allemaal los geld moest zijn, dat moest wel heel veel zijn.
Moet het nog steeds horen.
Wat nu weer?quote:
nopequote:Op woensdag 14 juni 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Kroatië.. niet de makkelijkste tegenstander.
Hebben ze daar nog zin in?quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Kroatië.. niet de makkelijkste tegenstander.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 108quote:Op woensdag 14 juni 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoorde ooit over losgeld.
En vroeg waarom dat dan allemaal los geld moest zijn, dat moest wel heel veel zijn.
Moet het nog steeds horen.
Dat is een leuk topic staat ook in myatquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 108
Ha leuk topic.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 108
Tweede keer deze week dat ik dat aan iemand tip.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een leuk topic staat ook in myat
Inderdaad een leuk topic.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tweede keer deze week dat ik dat aan iemand tip.
Er moeten meer leuke dingen gepost worden.
Ik zal zo even een paar plaatjes van badeendjes zoeken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal zo even een paar plaatjes van badeendjes zoeken.
Ik kom er al jaren het leukste was de ontdekking van de folie rol. Dat er zijkantjes zitten zodat het er niet uit flikkertquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom er al jaren het leukste was de ontdekking van de folie rol. Dat er zijkantjes zitten zodat het er niet uit flikkert
quote:
Het verandert je leven wat folie rollen betreftquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou dat wist ik dus nu nog steeds niet, tot nu dan
Behalve bij plasticfolie. Die plakt zó goed dat ik die doos aan flarden trek.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verandert je leven wat folie rollen betreft
had jij ook zo'n verbazing op je gezicht, toen je het ging controleren?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verandert je leven wat folie rollen betreft
Dat spul is niet te temmen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Behalve bij plasticfolie. Die plakt zó goed dat ik die doos aan flarden trek.
HAhahaquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
had jij ook zo'n verbazing op je gezicht, toen je het ging controleren?
Je had de mijne net moeten zien
da's wel de meest erge.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Altijd ruzie mee.
Ik heb verleden week net een rol gekocht voor vlees inpakken en het is net elastiek het rol element in de doos is ook niet zoals het moet maar wat uitvouwen en rekken en trekken komt het wel goedquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Altijd ruzie mee.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
da's wel de meest erge.
Maar alu is ook niet altijd fijn. Moet er zo'n klein vies miezerig diep deukje inzitten, wat je natuurlijk niet doorhebt.
Ineens word je alufolie smaller, smaller en smaller. Zie dat nog maar eens goed te krijgen.
Heb je het goed, is het deukje te diep en daar gaat ie weer
Mijn moeder komt wel eens met een rol aan. Kan je hier iets mee? NEE !!!quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
da's wel de meest erge.
Maar alu is ook niet altijd fijn. Moet er zo'n klein vies miezerig diep deukje inzitten, wat je natuurlijk niet doorhebt.
Ineens word je alufolie smaller, smaller en smaller. Zie dat nog maar eens goed te krijgen.
Vlees inpakken doen wij altijd in boterham- of diepvrieszakken. Ga niet meer lopen kloten met zo’n rol.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb verleden week net een rol gekocht voor vlees inpakken en het is net elastiek het rol element in de doos is ook niet zoals het moet maar wat uitvouwen en rekken en trekken komt het wel goed
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:09 schreef Soury het volgende:
Ik heb er wel eens een mes ingezet. Diepe snee en tja dat ging ook niet
Ik ook hoor was even afdekken zelfs dat was horrorquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vlees inpakken doen wij altijd in boterham- of diepvrieszakken. Ga niet meer lopen kloten met zo’n rol.
Het enige is bij het opwarmen in de magnetron van iets.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vlees inpakken doen wij altijd in boterham- of diepvrieszakken. Ga niet meer lopen kloten met zo’n rol.
Ja die schaar doet meer fout dan het moetquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het enige is bij het opwarmen in de magnetron van iets.
Rol aan de ene kant, hard uittrekken met de andere hand.
Arm over die rol en stuk trekken om van de rol los te komen.
Vaak heb ik zo hard getrokken dat ook dat te smal is geworden.
Maar een schaar werkt ook niet. Plakt die hele riedel aan elkaar als je het doorknipt
Dat gaat met alufolie dan meestal wel aardig. Heb hier nu een pan afgedekt staan om af te koelen zodat ie de koelkast in kan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook hoor was even afdekken zelfs dat was horror
Dat werkt echt voor geen meter. Heb daar meestal meerdere pogingen voor nodig.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het enige is bij het opwarmen in de magnetron van iets.
Rol aan de ene kant, hard uittrekken met de andere hand.
Arm over die rol en stuk trekken om van de rol los te komen.
Vaak heb ik zo hard getrokken dat ook dat te smal is geworden.
Maar een schaar werkt ook niet. Plakt die hele riedel aan elkaar als je het doorknipt
Dit ook Ik hou van Larryquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
ook zoiets ja. heel herkenbaar.
Meestal gaan je handen ook nog kapot
Ik zet daar zo'n ding overheen bij afkoelenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat gaat met alufolie dan meestal wel aardig. Heb hier nu een pan afgedekt staan om af te koelen zodat ie de koelkast in kan.
Dat is niet voor af te koelen maar voor vliegenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zet daar zo'n ding overheen bij afkoelen
[ afbeelding ]
Ik lig al in een deuk als ik het pompje zie.quote:
Ik koop zeep en giet het over.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik lig al in een deuk als ik het pompje zie.
Echt overal hetzelfde ook
Klopt, maar volgens mij koelt dat wel sneller af dan afdekken met alufoliequote:Op woensdag 14 juni 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet voor af te koelen maar voor vliegen
Vreselijk spul is dat, daarom gebruik het bijna nietquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Behalve bij plasticfolie. Die plakt zó goed dat ik die doos aan flarden trek.
Je scheurt het af en het ligt al in een knoopquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk spul is dat, daarom gebruik het bijna niet
Ja maar ik schaam me wel dat ik dat pompje niet open krijg.quote:
En als het wel lukt, weet je het voor een volgende keer nog niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik schaam me wel dat ik dat pompje niet open krijg.
Ja je moet het 10 paar handen hebben omdat gelijk goed te krijgenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Je scheurt het af en het ligt al in een knoop
Hoe moeilijk moet het zijnquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En als het wel lukt, weet je het voor een volgende keer nog niet.
Was het een gelukje.
Denk dat er heel veel zich dan zouden moeten schamen.
Ja precies.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk spul is dat, daarom gebruik het bijna niet
Jahaaaquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
da's wel de meest erge.
Oepsquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:40 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook wel eens geworsteld met een pepermolen, er kwam niks. Ik heb echt met een mes erin gepoerd maar het was maar een dopje wat er nog af moest
Ja het design was wat raarquote:
Ja en dan komt er ineens heel veel uit als je het dopje er af haalt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:40 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook wel eens geworsteld met een pepermolen, er kwam niks. Ik heb echt met een mes erin gepoerd maar het was maar een dopje wat er nog af moest
Jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja en dan komt er ineens heel veel uit als je het dopje er af haalt.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:40 schreef Soury het volgende:
Heb het ook wel eens gehad hoorquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:43 schreef Soury het volgende:
En wie niet de fout dat er nog een folie zit op je mayo en ketchup flessen.
OJa en dan heb je net een flinke knijp gegeven. Dat onderkantje vet onder de smurriequote:Op woensdag 14 juni 2023 20:43 schreef Soury het volgende:
En wie niet de fout dat er nog een folie zit op je mayo en ketchup flessen.
Ook op tandpasta en meer dingen wil je wat hebben moet je eerst met een pincet of je tanden dat ding eraf hebbenquote:
Die heb ik wel waarom is alles zo af gesealdquote:
Ik snap het niet.quote:
Leuk bedacht.quote:
Skelet hand om de spiegel vast te houden.quote:
Om de versheid te kunnen garanderenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik wel waarom is alles zo af geseald
Wat?quote:
Om de een of andere maffe reden moet ik dat altijd met natte handen doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook op tandpasta en meer dingen wil je wat hebben moet je eerst met een pincet of je tanden dat ding eraf hebben
Ja ok maar je kan het ook overdrijvenquote:
Tandpasta met mijn tanden gelukkig heb ik die nogquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Om de een of andere maffe reden moet ik dat altijd met natte handen doen.
die " vingers` van schroeven om de achteruitkijkspiegel spiegel vast te houdenquote:
Nee, het dopje ondersteboven gebruiken om er een gaatje in te prikkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook op tandpasta en meer dingen wil je wat hebben moet je eerst met een pincet of je tanden dat ding eraf hebben
Ja dat zie ik ook wel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die " vingers` van schroeven om de achteruitkijkspiegel spiegel vast te houden
Ja dat is met creme's enzo en ook sausjes maar niet met die zielige dingetjes op tandpasta toch? Even checkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, het dopje ondersteboven gebruiken om er een gaatje in te prikken
Vroeger toen die tubes van aluminium waren en dat je ze vanaf de onderkant kon oprollen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ach nee, tandpasta niet altijd ...quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is met creme's enzo en ook sausjes maar niet met die zielige dingetjes op tandpasta toch? Even checken
Jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen die tubes van aluminium waren en dat je ze vanaf de onderkant kon oprollen.
Neequote:
Mijn dopje is plat daar kan ik niets mee doorprikkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
De tandpasta die wij altijd hebben gaat dat niet, die hebben een gladde dop. Moet je echt hannesen met dat dingetje.quote:
Ik had vanmorgen hetzelfde probleem dus wist het nogquote:
Prodentquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De tandpasta die wij altijd hebben gaat dat niet, die hebben een gladde dop. Moet je echt hannesen met dat dingetje.
Wat voor merk is dat? Met een platte dop?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dopje is plat daar kan ik niets mee doorprikken
Ik heb de tandpasta wel eens vernield omdat ik wilde weten waarom er verschillende kleurtjes uit kwamenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen die tubes van aluminium waren en dat je ze vanaf de onderkant kon oprollen.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de tandpasta wel eens vernield omdat ik wilde weten waarom er verschillende kleurtjes uit kwamen
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wat voor merk is dat? Met een platte dop?
quote:
Mutti boos.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de tandpasta wel eens vernield omdat ik wilde weten waarom er verschillende kleurtjes uit kwamen
En, hoe zat dat dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik geloof het nietquote:
Sodequote:Op woensdag 14 juni 2023 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dees!![]()
Wij hebben Sensodyne. Zelfde laken een pak.
Meerdere zakjes en één tuitjequote:
Als kind wilde ik ook die meerkleuren tandpasta, maar mijn moeder kocht altijd Prodentquote:
Mijn moeder na het experiment ookquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind wilde ik ook die meerkleuren tandpasta, maar mijn moeder kocht altijd Prodent
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Lekker een uurtje gaan vissen. De vangst...een rol schilderstape
Ja diequote:Op woensdag 14 juni 2023 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Aquafresh. Mijn broer en ik wilden dat altijd hebben.
Lekker op de bbqquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Die zou ik maar goed bakken dan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Nou ja het is relaxed toch.Ben je blijven plakken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Dat heb ik nog steeds. Koop iedere keer wat anders. Behalve smaak nog geen verschil kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was erg lekker. Moeders vond het wel best, als we maar poetsten.
Mijn moeder was nogal merkvast en ik blijkbaar ook, want ik gebruik nog steeds Prodent.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was erg lekker. Moeders vond het wel best, als we maar poetsten.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder was nogal merkvast en ik blijkbaar ook, want ik gebruik nog steeds Prodent.
Ja zoiets en ik ben opgevoed als zoon van met Elmexquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:26 schreef Soury het volgende:
Echt het boeit me niet ik koop tandpasta in de aanbieding. Even kijken Oral B nu en er ligt er nog één in de voorraad
Ik doe er maanden mee , net als Erik hihi....
Ja tandartsen en Elmex.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets en ik ben opgevoed als zoon van met Elmex
Mijn zus is een tijdje assistente geweest en ik had een mand vol met tubes (kleintjes) elmexquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het buiten mn ouderlijk huid nog nooit gebruikt (of ik kreeg een tube mee)
jaja en altijd tandenborstels en BenBitsquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus is een tijdje assistente geweest en ik had een mand vol met tubes (kleintjes) elmex
Ik hou niet zo van kauwgom nooit gedaan. Mogen ze verbiedenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
jaja en altijd tandenborstels en BenBits
Ik kauw het ook bijna nooit meer ...quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kauwgom nooit gedaan. Mogen ze verbieden
Kauwgom en harde snoepjes.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kauwgom nooit gedaan. Mogen ze verbieden
Ik vind het prima hoor maar spuug het niet uit waar je loopt. Die zooi zie je overalquote:
Nee dat niet ... gewoon in de afvalbak .. dan hou je het maar ff wat langer in je mondquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor maar spuug het niet uit waar je loopt. Die zooi zie je overal
Waren ze weer down dan ? Ze waren toch al een keer geheractiveerd?!quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:40 schreef Soury het volgende:
Ah wat schattig het viva forum is weer actief
Elke bus en tram halte zo goor en super lastig schoon te makenquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet ... gewoon in de afvalbak .. dan hou je het maar ff wat langer in je mond
Weet ik veel stond in myact en poefquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Waren ze weer down dan ? Ze waren toch al een keer geheractiveerd?!
Zal ik daar even mijn plasje gaan doen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:40 schreef Soury het volgende:
Ah wat schattig het viva forum is weer actief
Ik heb wel altijd smintjes in mijn tasquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik heb hier nu al jaren een potje Mentos kauwgumm staan maar het raakt maar niet op ...
Jij staat in de Op FreshFruit in GC / [VIV #430] Glad of dooiquote:
Dropsmintjes.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd smintjes in mijn tas
Ja die zwartequote:
Ja waarom niet ... als eend doe je het toch overalquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik daar even mijn plasje gaan doen?
Ja waar zou het dan zijn?quote:
Ow die, nog een SC in GCquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij staat in de Op FreshFruit in GC / [VIV #430] Glad of dooi
Is dat zo. Nou ja zegquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow die, nog een SC in GC![]()
Ze hebben we uit de OP gesloopt
Hier niet meer komen janken he?quote:
En heb je die nu zelf altijd ;Pquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind wilde ik ook die meerkleuren tandpasta, maar mijn moeder kocht altijd Prodent
Blijkbaar is dat topic nu het toevluchtsoord voor ex-DTSersquote:
Ik zie er al een bolkquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat topic nu het toevluchtsoord voor ex-DTSers
LOLquote:
Dot kon ook niet wachtenquote:
DTS-ers, TBS-ers, het scheelt maar één letter.quote:
Gezellig toch met zijn alle overal zitten hoppen van hot naar haar ;Dquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |