Maak er niet zo'n drama van, op een forum komt het voor dat niet iedereen dezelfde mening en humor heeft, en dat lijkt me prima.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders. Degene waar ik mee zit te dollen mogen het aangeven dat ze er niet van gediend zijn. Maar ik heb nu te maken met mensen die er hun plasje over moeten doen.
Nou ben ik degene die een drama ervan maakt?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak er niet zo'n drama van, op een forum komt het voor dat niet iedereen dezelfde mening en humor heeft, en dat lijkt me prima.
Idd, post eens een leuk muziekje.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, post eens een leuk muziekje.
Kan hier geen mp3's postenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn vast ook wel YTjes vanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
Maar het was Dire Straits
En nu Kryptonite
Klopt, zat alleen te werken en dan zijn mp3's makkelijkerquote:
tegenwoordig snel iets intikken en klaarquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, zat alleen te werken en dan zijn mp3's makkelijker
En bij mij 1 knop en een boel mp3's. Playlist was er alquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig snel iets intikken en klaar
Superbadlijster, gefeliciteerd met je nieuwe baan!@!@quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, mag die naam niet hebben hoor. Meer een verschil van mening.quote:Op woensdag 14 juni 2023 00:18 schreef sly-nl het volgende:
Mini-rel niet gevolgd, effe zurück lezen de laatste 5(?) topicsz. Scannen wordt het
Nou zo spannend is het hier vaak niet dus ik denk dat het toch de rel van maand gaat worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 04:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah, mag die naam niet hebben hoor. Meer een verschil van mening.
Mogge!
Misschien dan maar eens tijd voor een echte rel om de boel wat op te schudden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:16 schreef engine het volgende:
[..]
Nou zo spannend is het hier vaak niet dus ik denk dat het toch de rel van maand gaat worden.
Goedemorgen
Dat lijkt me een prima plan voor vanochtend. Hoe gaan we dat aanpakken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien dan maar eens tijd voor een echte rel om de boel wat op te schudden.
Dat vraagt wat planning vrees ik. Zou zeggen, begin maar vast, ik stap zo in de auto om naar het werk te gaan. @Deisyy is ook goed in rellen volgens mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima plan voor vanochtend. Hoe gaan we dat aanpakken?
Ja ik zit te denken maar kan nog niet echt een goede sneer naar iemand bedenken. Laat @Deisyy het rellen maar aftrappen dan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 05:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat vraagt wat planning vrees ik. Zou zeggen, begin maar vast, ik stap zo in de auto om naar het werk te gaan. @:Deisyy is ook goed in rellen volgens mij.
Goedemorgen, ik vond het fris vannachtquote:Op woensdag 14 juni 2023 07:51 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag start heerlijk een stuk koeler. En toch prachtig weer
Ja was zeker lekker koel 14 graden hierom 4.30 uur dus alles lekker opengegooidquote:Op woensdag 14 juni 2023 07:51 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen![]()
De dag start heerlijk een stuk koeler. En toch prachtig weer
Lekker toch, mag van mij wel iedere nacht, mag nog wel frisser, koelt het huis ook een beetje afquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen, ik vond het fris vannacht
Nog steeds fris.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Nachts is dat ook een stuk beter, maar komende nacht toch maar weer het dekbed erin.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, mag van mij wel iedere nacht, mag nog wel frisser, koelt het huis ook een beetje af
Hier ook, lekker afkoelen binnen, buiten is het 18 graden, binnen nu 22.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog steeds fris.
Alles wat open kan, staat open hier
Ik lig ook het merendeel van de winter alleen onder een laken, heb het altijd warmquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Nachts is dat ook een stuk beter, maar komende nacht toch maar weer het dekbed erin.
Het dauwpunt is ook (nog) laag gelukkig, dat maakt de warmte nog goed te doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, lekker afkoelen binnen, buiten is het 18 graden, binnen nu 22.
Echt?! Ik heb eigenlijk alleen het dekbed eruit tussen 28-30 gradenquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig ook het merendeel van de winter alleen onder een laken, heb het altijd warm
IK heb het echt altijd zo warm heb geen dekbed nodig af en toe een koude rilling en dan gooi ik hem er even over. Maar smijt hem er dan ook wel weer snel afquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb eigenlijk alleen het dekbed eruit tussen 28-30 graden
Heyquote:
Binnen twee weken. Hoop zo snel mogelijk. Voel me steeds beroerder en al vier maanden verstreken na eerste huisartsbezoek.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heylas niet zulke leuke berichten
Wanneer krijg je je vervolgonderzoeken?
Joh, dat duurt toch veel te lang.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Binnen twee weken. Hoop zo snel mogelijk. Voel me steeds beroerder en al vier maanden verstreken na eerste huisartsbezoek.
Hey Lovelyquote:
Nog een beetje vol te houden met de warmte?quote:
Is nog net te doen, hier waait het een beetjequote:Op woensdag 14 juni 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een beetje vol te houden met de warmte?
quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja was heerlijk vannacht en vanochtend.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was zeker lekker koel 14 graden hierom 4.30 uur dus alles lekker opengegooid
Ik lig nog onder het dikste dekbed ( van zo'n dubbele) helemaal eronder ookquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb eigenlijk alleen het dekbed eruit tussen 28-30 graden
Tof ook wel, de plekken die ze hier voor uitkiezenquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:17 schreef Deisyy het volgende:
Gisteren kwam het wel mooi uit dat er geen dekbed in de hoes hoefde, want de kat had gekotst toen ik uit mijn werk kwam, op mijn bed, dus het beddengoed kon meteen de was in, maar het scheelde er weer een dekbed in proppen.
Dat waaien is ook wel lekker.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nog net te doen, hier waait het een beetje
Dan waait het ook wel hardquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat waaien is ook wel lekker.
Hoewel? het hier zo hard waait dat een parasol niet op kan.
Het is natuurlijk ook nooit goed![]()
Echt?!quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik lig nog onder het dikste dekbed ( van zo'n dubbele) helemaal eronder ook![]()
Lekker heur.
Alleen niet als ik net in bed ga, dan ff niets over me heen.
En zodra ik suf word kruip ik er dik onder
Ik heb al een paar keer gevraagd of hij het op het laminaat wil doen, maar hij luistert nietquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tof ook wel, de plekken die ze hier voor uitkiezen
Als ik eenmaal in slaap val (ben gevallen) heb ik het niet warm meer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Dat is toch bloedheet, vooral met dit weer.
Ik neem gooi vannacht een dekentje erbij, want als ik het dekbed er weer uit moet halen in het weekend blijf ik bezig
Waarom op de vloer kotsen als het ook in bed kanquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd of hij het op het laminaat wil doen, maar hij luistert niet
Gekke beesten. Ze weten het gewoonquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gevraagd of hij het op het laminaat wil doen, maar hij luistert niet
Ja waarom.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom op de vloer kotsen als het ook in bed kanzeker als het toch vanzelf opgeruimd wordt
quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja waarom.
Soms denk ik wel eens, zullen ze door hebben dat ze spetteren op een gladde ondergrond.
En dus daarom maar absorberende ondergronden of verspugen
Het is hier nu ook wel lekker en niet al te warm vandaag gelukkigquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is nog net te doen, hier waait het een beetje
Het is momenteel eerder warm dan koel in het huisquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Ja was heerlijk vannacht en vanochtend.
Kon het huis mooi weer even afkoelen.
Zag dat het weekend weer warm wordt
Zou ook heel goed kunnen hoor, gewoon een hele simpele verklaring.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Misschien omdat ze toch al een groot gedeelte van de dag relaxed door brengen op zachte plekken.
Geen idee![]()
Onze kat deed het vaak in de keuken of garage omdat hij daar veel zat.
Ja het valt me ook tegen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is momenteel eerder warm dan koel in het huis
De hele morgen de boel open en nog geen graad afgekoeld een uurtje zon en er weer twee graden b ij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |