Neequote:Op woensdag 14 juni 2023 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Is dit niet de reeks voor afkickende DTS'ers voor als DTS dicht is?
neenquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Is dit niet de reeks voor afkickende DTS'ers voor als DTS dicht is?
Hoe is t ermee?quote:
Gaat z'n gangetjequote:
Ontkenningsfasequote:
Jawel alleen niet te veel in zon.. Jij ook?quote:
eh neequote:Op woensdag 14 juni 2023 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ontkenningsfase
Dit topic zat vol met dts'ers en stierf zodra het weer open ging
Dat is dus onzinquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ontkenningsfase
zoiets en andere redenenquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:07 schreef Lovely het volgende:
Meer omdat mensen uit topic zelf weg bleven helaas
Voor mij wel.quote:
Lul niet, we hadden een leuke groep maar het moest kapot van Fok. Een groep van ex DTS'ers die daar zaten voor de gezelligheid ipv puntjes. Maar viv moest kapot, mensen die kwamen trollen werd een platform gegeven en als je er wat van zei dan kreeg je een ban. Fok admins zijn soms debielen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ontkenningsfase
Die van mij ookquote:
SBE freon.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, we hadden een leuke groep maar het moest kapot van Fok. Een groep van ex DTS'ers die daar zaten voor de gezelligheid ipv puntjes. Maar viv moest kapot, mensen die kwamen trollen werd een platform gegeven en als je er wat van zei dan kreeg je een ban. Fok admins zijn soms debielen.
Ik denk dat je beter in 40 plus kan blijven.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, we hadden een leuke groep maar het moest kapot van Fok. Een groep van ex DTS'ers die daar zaten voor de gezelligheid ipv puntjes. Maar viv moest kapot, mensen die kwamen trollen werd een platform gegeven en als je er wat van zei dan kreeg je een ban. Fok admins zijn soms debielen.
Had er toevallig laatst een kijkje genomen, maar was niets meer.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dot![]()
Ik was dit topic helemaal vergeten.
Of in PTAquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in 40 plus kan blijven.
Maar het warme bad is dus een stukje verderopquote:
Een paar maanden maar.quote:
Deze SC of DTS?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
Maar waren ze nu wel of niet weer dicht ?!>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |