Helaas is de framing door overige media uitstekend gelukt. Zelfs de politiek begon zich er opeens mee te bemoeien. Zie ook bovenstaande reacties in dit topic, ik ben er zeker van dat niemand de uitzendingen überhaupt kijkt van die mensen die die reacties geven, ze praten gewoon letterlijk na wat de mainstream geaccepteerde media ze voorzetten. Een paar uit zijn verband gerukte beeldjes met wat lollige en makkelijk scorende teksten bij een show van Lubach of een ander links gefinancierd NPO feestje, en ze gaan erin mee en roeptoeteren het massaal driedubbel zo hard na: debielen, racisten, populisten! Toevallig de uitzending vandaag gezien, en het was inderdaad een uitstekende uitzending, precies wat er mis is en gaat in Nederland/ West Europa. Een geluid dat vakkundig monddood wordt gemaakt, want binnenkort zijn ze misschien zelfs helemaal niet meer op TV te zien door bizarre aantijgingen, en de resterende tijd op TV zijn ze kapot geframed dat bijna niemand het nog kijkt, en volgen reacties zoals in dit topic.
Ik kijk het niet vaak, maar als ik het zie kan ik altijd alleen maar instemmend knikken. Vandaag dat item bijv over die autochtonen die emigreren uit Nederland omdat ze zich er niet meer thuisvoelen, ik ben er zelf een van dus ik kon me er volledig in verplaatsen. Het kan niet erger, de succesvolle jonge autochtone bevolking die vertrekt, waarvan hun vorige generaties het land hebben opgebouwd, en het massaal laten instromen en voortrekken van vreemden uit verre landen en wiens enige reden om voor Nederland te kiezen is om te profiteren van de voorzieningen, wederom, opgebouwd door de autochtone bevolking. Zelfs een blinde ziet nog dat dat nooit goed kan gaan op de lange termijn. De werkende netto betalende klasse slinkt in rap tempo, en de instroom van mensen die hun leven lang netto ontvangers zullen blijven groeit enorm snel. De statistieken die mondjesmaat nog te vinden zijn wijzen op een gigantische kostenpost van immigratie van buiten Europa. Ondertussen wordt het volk door de bekende kanalen dom gehouden, doofstom, door de hele omroep te framen als racisten en debielen, en de kritieke informatie die de samenleving nog kan wakker schudden wordt ermee gedoofd, ‘want die omroep deugt niet’.
Als je alle feiten eerlijk en hard op tafel legt, en je maakt een simpel logisch lijstje, dan kun je niet anders dan concluderen dat er enorm slechte tijden aan gaan komen. En en de weinige mensen die aan de bel trokken werden vakkundig monddood en belachelijk gemaakt door de machthebbers, en daaronder vallen zeker ook de bekende (massa) media.
[ Bericht 4% gewijzigd door Eagles89 op 14-06-2023 01:16:12 ]