Raisa zit er weer ja en buiten de voorspelbare onderwerpen kan ze echt totaal niet presenteren.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:27 schreef tong80 het volgende:
Ook geweldig hoe ze niks zeiden over de kwestie Karskens. Wel dat (Ben de naam kwijt) degene die op non actief was gesteld de volgende keer in de studio is.
Ik schakel net op het eind in. Ze bakte er weer niks van.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raisa zit er weer ja en buiten de voorspelbare onderwerpen kan ze echt totaal niet presenteren.
Halverwege zette ze haar brilletje op om wat slimmer over te komen.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schakel net op het eind in. Ze bakte er weer niks van.
Net als Silvana die plots een bril droeg bij een boekprogramma.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Halverwege zette ze haar brilletje op om wat slimmer over te komen.
Dat hoeft ook niet zie Freriks, Stax, Jinek en andere voormalig autocuevoorlezers.quote:Op donderdag 5 september 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raisa zit er weer ja en buiten de voorspelbare onderwerpen kan ze echt totaal niet presenteren.
Dan ben ik dood. Bovendien is het al onmogelijk om te weten wat er morgen gebeurt, je afvragen hoe het over 100 jaar is is tijdverspillingquote:Op donderdag 5 september 2024 16:44 schreef Burnett het volgende:
Arnold Karskens weg (hier gaan ze op een later tijdstip op terugkomen), Raisa Blommestijn weer terug: vandaag gaat het over demografische verschuivingen in de Nederlandse bevolking.
De vraag waar we met zijn allen over mogen nadenken: Hoe ziet Nederland er over 100 jaar uit?
Die begrepen de tekst nog.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet zie Freriks, Stax, Jinek en andere voormalig autocuevoorlezers.
U heeft geen kinderen...quote:Op donderdag 5 september 2024 17:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan ben ik dood. Bovendien is het al onmogelijk om te weten wat er morgen gebeurt, je afvragen hoe het over 100 jaar is is tijdverspilling
Jimek is wel ietsjes beter dan deze Raisa. Ze kan niets.quote:Op donderdag 5 september 2024 17:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet zie Freriks, Stax, Jinek en andere voormalig autocuevoorlezers.
Al 20 jaar op tv. Ze maakt een foutje. Nou nou nou.quote:
Noem eens een voorbeeld.quote:Op vrijdag 6 september 2024 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jimek is wel ietsjes beter dan deze Raisa. Ze kan niets.
Hang er een poster van boven je bed.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al 20 jaar op tv. Ze maakt een foutje. Nou nou nou.
Daar hangt al een Dolly Dot. Seks mee gehad. Wat hangt er bij jou ? Eva Braun ?quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld.
[..]
Hang er een poster van boven je bed.
Klimaatwappies? Vaccinatiewappies? Je bedoelt anti?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:14 schreef ijs_beer het volgende:
Rechtextremisten, demagogen, leugenaars, klimaatwappies, vaccinatiewappies, racisten, FvD-spreekbuis, uithangbord voor gefaalde rechtsfilosofen van Universiteiten Leiden, klap-van-de-molen-gehad Arnold Karskens...
Prima omroep en programma.
Precies. De werkelijke wappies.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Klimaatwappies? Vaccinatiewappies? Je bedoelt anti?
Door 5 gasten die rechtser dan Wilders zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:08 schreef Nober het volgende:
Wilders aangepakt over steun aan Oekraïne. Waar hij voor de verkiezingen nog tegen steun was.
Jan Roosquote:Even voor alle echte of vermeende afhakers van ON hier omdat ze er niet tegen kunnen dat ik een andere mening over vaccinaties heb dan zij: Het ga je goed. Het verschil tussen jullie en mij is dat ik wel andere meningen wil laten horen.
https://x.com/LavieJanRoos/status/1890379022044995856quote:Die andere mening ging over het verplichten van een vaccin. Als dat praktijk was geworden had een andere mening helemaal geen waarde. Iemand onder dwang iets opleggen heeft weinig te maken met een andere mening respecteren.
Carine Knapenquote:Dat is mooi voor jullie, @ongehoordnedtv. Helemaal prima. Geen enkel bezwaar. Niet van mij.
Maar volgens mij vergeet je hier toch even en absoluut #grondbeginsel. Een #principekwestie.
En dat is het recht op lichamelijke autonomie. Dat uitgerekend jullie dat recht vergeten...
En nee, ik hoef geen excuses van
@JoostNiemoller. Daar heb ik niets aan en niemand heeft daar iets aan. Ik hou van mensen die hun rug recht houden als het erop aan komt en dan blijk geven van een loepzuiver moreel kompas. Ik heb daarentegen een enorme hekel aan slappe angsthazen die niet in staat waren om de prikpropaganda van De Jonge cs. te doorzien.
En dat als 'journalist'. Die dat fabeltje had moeten bevragen, maar dat niet deed. En van mening was dat hij wel voor een ander mocht bepalen wat hij of zij met zijn lichaam deed. Dát is namelijk Joost Niemoller.
Dankzij kritiekloze meelopers zoals Niemoller zitten we nu met de #oversterfte waarvoor niemand een verklaring blijkt te hebben. Die er wel is, maar wederom mensen als Niemoller die niet willen zien.
Omdat hij als kritiekloze journalist niet in staat was kritisch te kijken naar de gebruikelijke 'knollen voor citroenen verkooptaktiek van #BigPharma te doorzien.
Ik vind het best. Maak hem rustig hoofdredacteur van ON. Dan weten we wat jullie nieuwsgaring waard is.
Maar ik ben op dit punt akelig principieel. Mij hoef je nooit meer uit te nodigen. Nooit meer.
Wie zich associeert met iemand als Niemoller, erger nog, iemand als Joost Niemoller hoofdreadacteur maakt van een nieuwsprogramma, heeft er niet veel van begrepen.
Het is heel simpel. Voor mij is het #ExitON.
quote:Ik had afgelopen dinsdag, voor de uitzending van Ongehoord Nederland, hierover een gesprek met Joost. Ik heb hem op de man af gevraagd waarom hij voor de vaccinatieplicht was. Hij zei me dat dit kwam door een aantal gebeurtenissen in zijn leven die hij ook toegelicht heeft maar dit geef ik niet vrij uit respect voor zijn vertrouwen.
Op basis van hetgeen Joost mij uitgelegd heeft begrijp ik hem wel. Veel mensen hebben in vergelijkbare situaties gezeten die hen naar de keel hebben gegrepen. Angst is hun metgezel geworden en dit heeft hun standpunten bepaald.
Angst is een slechte raadgever maar daar zijn mensen die bevangen zijn door angst niets mee. Ze kunnen niet meer rationeel nadenken, ze zitten in cognitieve dissonantie en geraken daar niet meer uit. Het heeft dan ook niet veel zin om daar verder over te debatteren. Het is wat het is.
Joost is naar mijn mening iemand die met goede bedoelingen handelt, vanuit zijn eigen overtuigingen. Die zijn op sommige punten anders dan de mijne maar dat betekent niet dat ik hem als mens niet apprecieer.
Geen enkele mens is onfeilbaar Jan. Joost niet, ik niet en jij ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |