Wellicht was je de 1e ooit die uberhaupt reageerde op iets wat deze recruiter deed.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm Gisteren kreeg ik een mailtje van een recruiter voor een vacature. Onbereikbaar op de fiets dus dat heb ik haar laten weten. Krijg ik als reactie "Lief dat je reageerde". Lief????
Dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht was je de 1e ooit die uberhaupt reageerde op iets wat deze recruiter deed.
😳 hoor je ook per direct te reageren op een mail? Op een Whats app?quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm Gisteren kreeg ik een mailtje van een recruiter voor een vacature. Onbereikbaar op de fiets dus dat heb ik haar laten weten. Krijg ik als reactie "Lief dat je reageerde". Lief????
Ik reageer altijd wel, de snelheid varieertquote:Op donderdag 15 juni 2023 12:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
😳 hoor je ook per direct te reageren op een mail? Op een Whats app?
Oh water…wat een nachtmerrie. Hopelijk valt het mee.
Voor de bbq as. zaterdag een proofbatch van Ottolenghi’s asperges gemaakt vanmorgen.
Geen idee hiervoor, dat zwart geroosterde citroen schilletjes lekker zouden ruiken.
@:Kaatje1 is dat ook wat gebeurt in je droogmachine? dat het richting zwart gaat?
Whaaaaa post uit Australië.....vast een grote grijns op jullie gezichten. En die andere envelop, klote voor even, maar de foto's zijn om lang van te genieten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef Blues het volgende:
Tegenstrijdige post op de mat hier
Brief en foto's uit Aus![]()
Boetes voor (iets) te hard snel rijden (paar km) in Luxemburg. Geflitst in een tunnel
Donequote:Op woensdag 14 juni 2023 22:27 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel Excuus, ik schreef bij #296 en toen bleek ik toch # 301
![]()
Open jezelf een nieuwe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:13 schreef Blues het volgende:
Vinted kerst shirt binnen.
Past prima (let niet op lelijke oude huis ma-flodderbroek)
Leuk! Beter (en luchtiger) dan mijn shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Vast niet zo duur als een tshirt dat ik vd week binnenkreeg. Gewoon wit met een klein logootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had niet goed opgelet, bestel wel vaker van dit merk. 70 euro.. Voor een wit tshirt.
![]()
Ahh top! Ik heb deze week ook weer dingen zitten bestellen via VintedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet die ambtenaar soms wel wat voorzichtig zijn met het geven van antwoorden, juist om te voorkomen dat het later 'niet heel anders in elkaar steekt'...quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Sommige ambtenaren zijn voorzichtig met het geven van antwoorden, dan moeten ze het eerst uitzoeken. Ik hoop dat het antwoord van deze ambtenaar straks weer niet heel anders in elkaar steekt.
7 eurietjesquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vast niet zo duur als een tshirt dat ik vd week binnenkreeg. Gewoon wit met een klein logootje.
Had niet goed opgelet, bestel wel vaker van dit merk. 70 euro.. Voor een wit tshirt.
[ afbeelding ]
Ja precies en was echt op zoek naar lekker luchtig tshirt omdat ik aannneem dat het 13 juli a.s. lekker weer is op t strand.quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk! Beter (en luchtiger) dan mijn shirt
Had je maar water!quote:Op donderdag 15 juni 2023 13:49 schreef Kreator het volgende:
Dat dan weer niet, nee. (geld als water)
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggenquote:Op donderdag 15 juni 2023 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien moet die ambtenaar soms wel wat voorzichtig zijn met het geven van antwoorden, juist om te voorkomen dat het later 'niet heel anders in elkaar steekt'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |