Fuck de Russische belangen. Waarom zou dat irrelevante pauperland het buitenlandbeleid van soevereine staten mogen bepalen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Aanvragen voor NAVO-lidmaatschappen hadden ook afgewezen kunnen worden, van het onvoldoende rekening houden van de Russische belangen.
Welke expansiedrift van de NAVO? Die landen hebben zich vrijwillig aangemeld. Juist omdat ze zich bedreigd voelen door Rusland. Maar dat ontgaat jou blijkbaar. Net als dat de NAVO een defensieve alliantie is, dus hoe daar enige dreiging vanuit zou moeten gaan, zie ik sowieso niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, ik pleit voor begrip van de Russische zorgen omtrent de expansiedrift van de NAVO.
Oorlog. En die fout is prima te herstellen, namelijk per direct alle Russische troepen terugtrekken, terug naar de grenzen die zijn afgesproken in 1991 (Budapest Memorandum) en herstelbetalingen.quote:Ik moet ook bekennen dat Rusland fout zat met het starten van de militaire operatie in Oekraïne, maar ja, die fout is niet te herstellen.
Dat had gekund, maar waarom zou je dat doen? Om de Russen niet bang te maken? Hadden die iets te vrezen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Aanvragen voor NAVO-lidmaatschappen hadden ook afgewezen kunnen worden, van het onvoldoende rekening houden van de Russische belangen.
waarom vragen land zelf aan om bij de Navo en EU te horen, waarom verlangen ze niet naar ruslands wijsheid?quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, ik pleit voor begrip van de Russische zorgen omtrent de expansiedrift van de NAVO.
Ik moet ook bekennen dat Rusland fout zat met het starten van de militaire operatie in Oekraïne, maar ja, die fout is niet te herstellen.
Goed. Mijn voorschot is naar 0 euro gezet door mijn leverancier.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe is het met je energierekening?
Als Rusland braaf is gaan de sancties wel worden opgeheven.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Maar gaat de EU/VS de sancties tegen Rusland opheffen en de NS1 en NS2 volledig herstellen, als Rusland zijn troepen uit Oekraïne terugtrekt?
De opdracht tot het binnenvallen van Oekraïne had ook afgewezen kunnen worden vanwege het onvoldoende rekening houden met de Oekraïense belangen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nah ik denk dat we beter een referendum kunnen houden voor Vlaanderen naar Nederland en Wallonië naar Frankrijk.quote:
Rusland heeft helemaal niks te maken met het buitenlandbeleid van soevereine staten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat een onzin, de stad Kaliningrad Koningsbergen ligt hemelsbreed dichter bij Duitsland dan bij de rest van Ruslandquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kaliningrad is nooit onderdeel geweest van Polen of Litouwen en terug naar Duitsland is geen optie, omdat het te ver van de rest van Duitsland af ligt en wat moet Duitsland met 1 miljoen Russen in hun land.
Een onafhankelijk Kaliningrad is naast onderdeel van Rusland de enige andere realistische optie.
waarom hebben de pro Ruslanders / ja maar de VS, ja maar navo, ja maar nukes, nooit oog voor de belangen van oekraine, EU, navo, VS, Finland, Zweden etc maar alleen begrip voor ruslands situatie. En wat maakt toch dat het zo moeilijk is om een simpel feit mee te nemen in hun redenatie:quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
De opdracht tot het binnenvallen van Oekraïne had ook afgewezen kunnen worden vanwege het onvoldoende rekening houden met de Oekraïense belangen.
Ja maar Zelensky is toch een cocaïne snuivende clown die alleen maar met zn snikkel op een piano kan hengsten!quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:03 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waarom hebben de pro Ruslanders / ja maar de VS, ja maar navo, ja maar nukes, nooit oog voor de belangen van oekraine, EU, navo, VS, Finland, Zweden etc maar alleen begrip voor ruslands situatie. En wat maakt toch dat het zo moeilijk is om een simpel feit mee te nemen in hun redenatie:
landen zoeken zelf aansluiting bij de navo / eu.
of dit voorbeeld zelensky werd in de nu aangevallen gebieden in oekraine met minimaal 75% van de stemmen gekozen, behalve in de gebieden waar rusland oorlog voerde in een deel van de Donesk, waar dus geen open verkiezing gehouden konden worden.
[ afbeelding ]
Volgens mijn pilates instructeur ook.quote:Op woensdag 14 juni 2023 07:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mijn werkgever waren het de Russen.
ook al was het wel een wereld macht. over de premisse die hij maakt is genoeg voer om een wereld oorlog over te voeren.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland heeft helemaal niks te maken met het buitenlandbeleid van soevereine staten.
Rusland moet zich beseffen dat het geen wereldmacht meer is en een toontje lager gaan zingen.
De voormalige landen van de Sovjetunie hebben vele decennia lang te maken gehad met extreme - door Moskou georkestreerde en uitgevoerde - terreur aan moorden, deportaties, hongersnood, verkrachtingen, opsluiten van politieke tegenstanders en het bloedig neerslaan van demonstraties. Nadat deze landen zich vaak na een harde en bloedige strijd konden onttrekken aan de terreur van Moskou besloten zij hun heil elders te zoeken en daarvoor keken ze logischerwijs naar het westen van Europa en de VS. En dan hebben jij en andere pro-Russische vredesduiven het gore lef om deze volstrekt normale ontwikkeling dan Amerikaans imperialisme en NAVO-bezetting te noemen, terwijl er door het terreur vanuit Moskou vele tientallen miljoenen mensen zijn gestorven en de reactie van de overlevenden van deze terreur dus gewoon heel erg logisch en begrijpelijk was. Ga je schamen kerel, echt...quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik moet ook bekennen dat Rusland fout zat met het starten van de militaire operatie in Oekraïne, maar ja, die fout is niet te herstellen.
Wij maken ons zorgen over dat er een fascistisch, imperialistisch en moorddadig regime huist in het Kremlin, waarom houden de Russen met die zorgen geen rekening?quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nederlands Indie. Ik wil dan ook ons vliegdekschip terug.quote:
Was de thee goed gister bij putin op zn kantoor?quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Jawel hoor en de oplossing is heeeel makkelijk ze kunnen gewoon naar huis gaan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zelenski heeft daags voor de invasie aan het onderhandelingsteam van Poetin aangegeven bereid te zijn te praten om zijn wens on NAVO-lid te worden te laten varen....... is je ontgaan zeker? Wat denk jij dat de reactie van Poetin was toen zijn eigen onderhandelaar hem dit blij kwam vertellen?quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |