SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<signature here>.
Het is gewoon veel logischer dat Oekraine het heeft gedaan. Maar dat is blijkbaar niet leuk ofzo?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat gedeelte blijft ook staan, dat Denemarken was het meen ik, die Russische activiteiten met boot/boten(?) hadden waargenomen bij die plek. Dus kan zomaar zo zijn dat de Russen het plan hebben overgenomen.
Echter dat hele gedeelte van boot huren via Polen wat dan weer van Oekrainse maatschappij was is dan wel iets wat Rusland had moeten opzetten. Als dat verhaal uberhaupt klopt uiteraard.
Nee en hier moeten ook consequenties aan hangen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:14 schreef Kickinalfa het volgende:
https://nos.nl/l/2478770
Dat lijkt me toch wel ernstig als Oekraïne onze infrastructuur saboteert.
Waar rusland direct van profiteert?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:14 schreef Kickinalfa het volgende:
https://nos.nl/l/2478770
Dat lijkt me toch wel ernstig als Oekraïne onze infrastructuur saboteert.
Dat de pijpleiding een hoop teweeg bracht destijds zeker. Maar je bondgenoten dwingen tot zaken door het vernietigen van dit gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar rusland direct van profiteert?
Wat rusland gebruikt als machtsmiddel?
Sorry, zie het punt niet zo.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar rusland direct van profiteert?
Wat rusland gebruikt als machtsmiddel?
Sorry, zie het punt niet zo.
Het zijn de zwaarste gevechten in de oorlog sinds de slag om Kiev, niet zo raar dat er verliezen worden geledenquote:
En hoe zouden die consequenties er dan precies uit moeten zien? Wapenleveranties stagneren of stopzetten? Of gaan we ze voor straf dwingen om die gebieden die Rusland claimt geannexeert te hebben op te geven?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee en hier moeten ook consequenties aan hangen wat mij betreft.
wat stel je zelf voor?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En hoe zouden die consequenties er dan precies uit moeten zien? Wapenleveranties stagneren of stopzetten? Of gaan we ze voor straf dwingen om die gebieden die Rusland claimt geannexeert te hebben op te geven?
Oekraine had gewoon de gasleidingen door eigen land opgeblazen. Veel simpeler. En tijdens een oorlog makkelijk te ontkennen of verklaren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is gewoon veel logischer dat Oekraine het heeft gedaan. Maar dat is blijkbaar niet leuk ofzo?
Dat kan, maar lijkt me niet praktisch.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:21 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En hoe zouden die consequenties er dan precies uit moeten zien? Wapenleveranties stagneren of stopzetten? Of gaan we ze voor straf dwingen om die gebieden die Rusland claimt geannexeert te hebben op te geven?
Er zijn realistisch geen opties om ze hiervoor te straffen.quote:
Er is, hoop ik, ook nog een periode na de Russische inmenging in Oekraine.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er zijn realistisch geen opties om ze hiervoor te straffen.
Behalve heel veel domme ideeen waar je direct rus mee bevoordeeld.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:18 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat de pijpleiding een hoop teweeg bracht destijds zeker. Maar je bondgenoten dwingen tot zaken door het vernietigen van dit gaat wel heel ver.
(nee, @Typisch, zo blind ben ik niet. Heb toen ook hier de feiten naast elkaar gezet wie er het meeste voordeel bij zou hebben om de evt schuldige aan te wijzen. En dat was? vs of urkaïne)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:20 schreef aTypisch het volgende:
een deel van de energietoevoer naar de motor van Europa wordt opgeblazen
sorry maar zie het punt niet zo
Zeker. Misschien kunnen we dan iets symbolish bedenken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er is, hoop ik, ook nog een periode na de Russische inmenging in Oekraine.
koekoekquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
(nee, @:Typisch, zo blind ben ik niet. Heb toen ook hier de feiten naast elkaar gezet wie er het meeste voordeel bij zou hebben om de evt schuldige aan te wijzen. En dat was? vs of urkaïne)
Dat het een giga storm teweeg heeft gebracht is een feit. Die was niet best. Die ondervind ik ook iedere maand wanneer er een belachelijk bedrag wordt afgeschreven van onze rekening.
Wat je wel moet onderkennen is dat de hele europese economie direct heeft moeten omschakelen en er opeens wel een urgentie was om van het oorlogscriminele russische gas af te komen.
Zoals het orakel van betondorp ons leerde: 'Ieder nadeel hep s'n voordeel'
In de tumbnail zie ik foto's die al een week rondgaan. Is de inhoud beter of foto's van het zelfde incident genomen vanuit een andere hoek uitgelegd als een nieuwe russische overwinning?quote:
Snap ook wel dat hij zijn pro-Russische bagger wil pushen en dat het veel kliks oplevert, maar niemand verwacht toch dat er geen tanks verloren gaan en dat alles 100% volgens plan gaat tegen een tegenstander met "het tweede leger van de wereld" dat 8 (?) maanden bezig is geweest met de verdediging op te stellen? En overal mijnen neer te leggen en alles op alles zetten om juist deze tanks uit te schakelen?quote:
Iets meer dan een eeuw. Voor de communistische revolutie hadden de VS en rusland zeer warme bandenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:27 schreef aTypisch het volgende:
het is echt al decennia (of misschien eeuwen) een doel an sich om er voor te zorgen dat berlijn en moskou geen echte pure vriendjes worden
Verenigd eurasie is kremlin-speak voor dat rus heel europa kan bestieren zoals ze nu met de kleine landen om hun heen doen. Eurazie mag je houden van me.quote:dat ondenkbare scenario van een verenigd Eurazië is zo weer even wat verder weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |