Direct naar de zittende hamstring curl?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:57 schreef Caland het volgende:
Nu maar eens even de gym slopen, ouderwetse legday nu het zomerstop is
@:onlogisch @:ggmm @:yvonne
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaasquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Direct naar de zittende hamstring curl?
[ afbeelding ]
Oh bij mij wel en ben ook redelijk lang, maar de liggende is wel beter. Gebruik die zittende variant als warmup voor het squaten of als afsluiter. Van Technogym.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaas
Doe hem wel eens andersom tegen de leg extension aan maar dat is ook maar suboptimaal
Voor lange darmen zoals jij en ik is dat ruk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat werkt bij lange mensen niet zo en wij hebben geen liggende helaas
Doe hem wel eens andersom tegen de leg extension aan maar dat is ook maar suboptimaal
Ik ben net zo lang, als je er niet in past heeft je gym gewoon een kutmerk. Die hacksquats zijn juist zo goed als altijd te klein voor lange mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor lange darmen zoals jij en ik is dat ruk inderdaad.
Mijn sportschool heeft sindskort deze. Wel fan van.
[ afbeelding ]
Oh, dan heeft je gym echt een kutmerk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die hacksquats zijn juist zo goed als altijd te klein voor lange mensen.
quote:Plannen voor trommelaars en MEGAFOON.
Roman kun je ook best achter die toekomstige megafoon zetten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt mij echt iets voor @:caland
Er is niet eens een hacksquatquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dan heeft je gym echt een kutmerk.
Dit ja. Ik wilde er op reageren maar bedacht me. Voor je het weet word je weer beticht van slechte interpunctiequote:
Maar kun je het verbaal compenseren, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Ik wilde er op reageren maar bedacht me. Voor je het weet word je weer beticht van slechte interpunctie
Misschien als ik een trommel meeneem.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar kun je het verbaal compenseren, dat is de vraag.
197 BPM incomingquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien als ik een trommel meeneem.
Jij wordt tenminste geen trolljood genoemd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit ja. Ik wilde er op reageren maar bedacht me. Voor je het weet word je weer beticht van slechte interpunctie
Ingegrepen. Zo maar gelijk slapen. Hoge inspanning + ik wil de 23:00 klok niet overtreden. @Pisces29quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste geen trolljood genoemd.
29 graden op mijn slaapkamer dus ik heb geen haast.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ingegrepen. Zo maar gelijk slapen. Hoge inspanning + ik wil de 23:00 klok niet overtreden. @:Pisces29
Heb jij niet zo een godenschuifpui die alles door laat waaien?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
29 graden op mijn slaapkamer dus ik heb geen haast.
Ja en 2 lichtkoepels met een plat dak van teer tevens is hier niet zoveel wind momenteel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij niet zo een godenschuifpui die alles door laat waaien?
Oh ja, beneden natuurlijk.
zullen we hier samen heenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt mij echt iets voor @:caland
Iedereen haat jou.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:09 schreef Tjacka het volgende:
oke had een dm gestuurd. want zit in onzekere fase. maar @:picses29 haat mij
Het is FOK!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je een klein percentage doneren aan FOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |