De Wijn komt uit de jeugd van Sparta, niet van Ajax.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Wijnaldum Slotbal moet gaan spelen moet er continu een gozert achteraan met een AED.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zeiken en zuipen in Kosovo in augustus.
Hij komt ook uit de jeugd van Feyenoord en heeft bij feyenoord zijn debuut gemaaktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:49 schreef Divje het volgende:
[..]
De Wijn komt uit de jeugd van Sparta, niet van Ajax.
Al zit daar tegenwoordig geen verschil meer in volgens mij.
denk het niet klaasquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij komt ook uit de jeugd van Feyenoord en heeft bij feyenoord zijn debuut gemaakt
Wijnaldum is nog steeds te goed voor de eredivisie
ben benieuwd wat PSG voor hem wil
misschien laten ze hem transfervrij gaan dat scheelt weer 8 miljoen aan salaris voor ze
Dit is exact dezelfde bron als van je eerdere post Hansquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
De engelsen komen er ook mee dus het wordt wat betrouwbaarder
Als Villareal fans had zouden die nu heel boos zijn dat je dit zegt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie traditie nietszeggend potje tegen Spaans team
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie traditie nietszeggend potje tegen Spaans team
Hebben die hier voor wat voor reden dan ook tegen die tijd een trainingskamp hier?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Villareal fans had zouden die nu heel boos zijn dat je dit zegt.
Vroeger zaten veel Spaanse clubs in de zomer hier, zachte zomers en goede velden, Cruijff begon ermee. Geen idee of dat nu nog zo is, zomers zijn een beetje warmer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
[..]
Hebben die hier voor wat voor reden dan ook tegen die tijd een trainingskamp hier?
Anders oefen je toch tegen een club uit een buurland?
Hij heeft zat geldquote:
Ik heb het liever ook niet, maar ze zijn wel op zoek naar een ervaren speler voor de balans en dan is het niet gek dat je bij hem terecht komt, al had ik dat liever 2 jaar geleden gezien.quote:
Tot dan! Ikzelf vind het speculeren in de transferzomer juist leuk. Krijg meteen zin om Football Managert in te duiken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:32 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb dus echt helemaal geen zin om de hele zomer elke dag weer een nieuw verzonnen kutstukje van een of andere aandachtsgeile 'insider' of 'transferexpert' te lezen. Het is werkelijk een plaag, ze schieten als paddenstoelen uit de grond.
Tijd om in winterzomerslaap te gaan. Ik zie 1 september wel wat Kloesegod en scoutinggenot voor elkaar hebben gekregen.
Op Harvard voetballen ze met een ei.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft zat geld
Hij wil zijn carriere goed afsluiten en niet nog een seizoen op de bank bij psg gaan zitten
dus hij komt
Uit de lichting Pattinama, Hagary en Kongolo.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij komt ook uit de jeugd van Feyenoord en heeft bij feyenoord zijn debuut gemaakt
Wijnaldum is nog steeds te goed voor de eredivisie
ben benieuwd wat PSG voor hem wil
misschien laten ze hem transfervrij gaan dat scheelt weer 8 miljoen aan salaris voor ze
Die pikt PSV wel op.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:50 schreef DonRaja het volgende:
Noa Lang wil weer naar Nederland. Ga ff een kaarsje branden dat hij niet naar ons komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |